Hehe ik ga hem wel houden heb hem nml gekregen en ik vind hem wel vet. Mass Effect vind ik niks en Obliv heb ik al 'couse
Mass Effect niks? Dit ''iets'' wel dan? Dude, had een bonnetje gevraagd. Ik en mijn familie ofzo schamen ons niet voor die vraag, zou je eens moeten doen.
Ik ben ook heus niet te lame om een bonnetje te vragen hoor. Over smaak kan je wel twisten maar niemand wordt er blijer van
Haal dan die vorige twee hack 'n slash van EA ervoor terug. Volgens mij zijn ze wel compatible met de 360. Deze zijn echt supergeweldig en heerlijk uitdagend en je kan met zijn 2en.
De servers gaan er heel waarschijnlijk 16 maart uit.. :{ (bron: zoek op internet en je krijgt 10000 paginas waar het op staat) Iemand nog zin om achievements online te halen? Moet nog bijna alle
Dit spel is net een jaartje oud!? Dat kunnen ze toch niet maken! Ik dacht dat er nog een grote community fanbase was, alle LotR fans enzo..
Geen idee, googlen? Zou me niet verbazen als ze de servers er uit gooien want populair kan het nooit meer zijn.
Op de ene site staat dat het alleen voor ps3 zou zijn, op anderen staat dat het ook voor de 360 is. Opzicht vreemd, want waarom betalen we dan voor een gold abonnement? Van dat geld worden toch de servers onderhouden. Ook al spelen maar een paar mensen deze game online, dat zou toch niet uit moeten maken. De multiplayer demo van dit spel vond ik zeer leuk. Ik had er alleen geen full price voor over. Nu kun je voor 10 euro dit spel al oppikken, maar als de online mode niet meer werkt is zelfs die 10 euro te veel
Schandalig, dan betaal je 60 euro voor een gold abbo, 60 euro voor de game, en na een jaar kun je het al niet meer spelen. Dat MS dit toelaat, dat EA hun live systeem zo misbruikt. Als EA dan zo graag hun eigen servers willen draaien, moeten ze die ook onderhouden.