[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat hij er niet in zit, dan was de muziek meer dan geniaal geweest.
     
  2. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Zo zat gisteravond op level 50 kreeg veel ruzie met nederlanders toen hahaha.
    Nog 4 keer naar level 50 en nu het weekend is ga ik ook door dot 5 uur in de nacht en dan om 10 uur eruit want het word wel tijd om even snel weer naar level 50 te gaan.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een vraag over een stranger missie:

    Het is in Mexico waarbij je een pakje moet halen bij een haven. Uiteindelijk kun je kiezen om het geld ( 1000 dollar ) zelf te houden OF aan de man te geven. Ik wil hetzelf houden maar hierdoor is de stranger missie steeds FAILED. Kun je deze missie dan enkel voltooien door het geld toch te geven?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat is er toch lekker veel te doen in de game. Ik kom soms niet eens aan missies toe van Bonnie, Sherrif of Ned of die gekke doctor.

    Moet je ook perse een volgorde volgen voor de verhaallijn, bij een van deze personen of maakt dat helemaal niet uit hoe je wat doet in het verhaal en wanneer?

    Tevens vandaag een nieuwe vette gun gekocht en het schieten op zijn makkelijkst gezet.

    In Thieves Landing verlies ik alleen iedere keer mijn duel. :mad:
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Nee je kan het ook voltooien door hem te vermoorden. :cool: Zelf heb ik dat niet gedaan. Je verdient toch wel genoeg geld met alles.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb een vraag, heb voor de zekerheid maar een spoilertag toegevoegd:

    Waarom moet je met je familie en die Mcfarlanes steeds van die kut missies doen. Ik bedoel, leuk hoor, met je zoon een paar dieren afschieten maar dat heb ik de hele game door al gedaan.
    Zie je je zoon net weer, kun je samen met McFarlane een paar koeien terugdrijven. :emo:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Om sfeer te geven aan de game. John is eindelijk weer met zijn familie, Rockstar wilt je dat ook laten zien. Moet ie maar meteen anders de rest afknallen met zijn zoon erbij?

    Vond het juist wel een mooi stuk. Eindelijk zijn familie terug en wilt dan verder gaan met zijn leven, proberen een goede boerderij te hebben en gelukkig te zijn.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond die missies ook maar boring en een soort van anti-climax... kwestie van smaak denk ik...
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, en voor mij hadden ze niet eens de moeite moeten nemen om zelf muziek te selecteren/erbij te steken. Gewoon zelf je eigen muziek kunnen selecteren vanop je xbox(/netwerk) zou al een leuke toevoeging zijn. Een die veel te weinig spellen ondersteunen naar m'n mening. Dat het niet hoeft bij een Alan Wake is wel duidelijk, maar hier zou het toch echt met weinig moeite een meerwaarde betekenen, kan je nog zelf een leuke Western playlist in mekaar boxen..
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, dat is iets waar ik zelf al regelmatig over nagedacht heb. Waarom bevatten games niet de mogelijkheid zelf een soundtrack samen te stellen? Dat je bij Opties zelf muziek kan selecteren uit je bibliotheek (PC). Lijkt me super!
    Tijdens gevechten dat ene up-tempo spannende nummer, en tijdens het verkennen van de prairie een rustgevend muziekje. :)
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wtf, had RdR even op pauze staan (dat rode scherm) tijdens het eten, kom ik terug zie ik allemaal rode silhouetten in het scherm gebrand staan. Ik heb een LCD ffs :9. Mag hopen dat het weg gaat...

    [​IMG]

    Spot the horse 8)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, zou wel bizar zijn als zoiets op een LCD permanente schade aanricht! :eek: Hoe lang heb je die tv?
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    :lol: Nog nooit gezien op een Lcd.
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het is niet gewoon een bug in het spel? Kan me namelijk ook herinneren dat ik het al eens gezien heb, ook in die kleuren..
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Gaat wel weer over. Ik heb dit probleem in Thieves Landing gehad met een gast die ik dagen ervoor had vastgebonden en laten liggen. Deze was in eens verdwenen, maar ik liep over zijn onzichtbare lijf heen. Snee hem los, maar hij bleef onzichtbaar waardoor ik hem ook niet kon zien wegrennen of doodschieten. 8)

    Edit: Maakt het trouwens niet uit hoe je de missies volgt in de game? Stel dat ik nu eerst alleen die doctor missies wil doen. Houd dat dan op en ben je dan verplicht een ander personage uit het verhaal zijn missies te doen? Ik weet nog niet echt hoe dat precies zit. Je kunt bij toere uit 4 personen van de verhaallijn kiezen. Op de vorige pagina heb ik dit ook al gevraagd. Misschien dat iemand hier antwoord op weet?
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm wacht, Gerjan heeft een beeldschermprobleem en jij hebt hetzelfde probleem met een kerel die onzichtbaar wordt? Ahja. 8)

    Maakt niet uit welke missies je eerst doet, hoewel ik je wel aanraad zoveel mogelijk te variƫren. Dan zit er een beter flow in het verhaal.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb een quest verneukt. kan ik die straks overnieuw doen of moet ik een savegame loaden en dat ik dan weer veel progressie kwijt ben? :'-(
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoezo een quest verneukt? Welke missie en wat is er fout gegaan? Je kan via Stats -> Missions bepaalde missies opnieuw spelen, zo gauw de missie klaar is wordt het spel geladen naar je laatste save game. Je kan niet vanaf een al uitgespeelde missies een herstart maken.

    Als je denkt een verkeerde keuze gemaakt te hebben, er zijn geen missies die invloed hebben op het verloop van het verhaal.
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik wilde remember my family uitspelen voor de achievement.

    Dus ik ga eerst naar die vrouw bij het meer die me vertelde waar die gasten zaten, kom ik daar gaat die ene dood. Stranger missie failed. :{
    Ik heb net een enorm aantal beesten afgemaakt voor cash, dat ben ik dus zo weer kwijt als ik die missie opnieuw wil spelen.
     
  20. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind de missie van een stranger zo dom.

    Charles Kinnear

    Je moet terwijl je in Mexico zit helemaal terug naar New Austin (in het gedeelte waar de beren zijn) om daar een beaver skin te halen... Waar slaat dit op...

    En voor sommige missie's moet je niet normaal lang rijden zonder muziek :'-(

    Verder een toffe game!\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina