FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Sinds ik 3-5-2 speel niks meer verloren (stond wel 1x achter en hij ging weg). Ben gepromoveerd naar divisie 5!

2. Kamden

Kamden Guest

Ja, het is gewoon schijt irritant omdat het een cup-final was

En goed gespeeld Danny, nu ben je niet meer onverslagen in ieder geval :p

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nee idd, jij bent wel van een ander niveau dan de spelers uit divisie 6. Maar wat ik al zei over Xbox Live. Ik vind het jammer dat er in elke fifa 90% van de doelpunten op dezelfde wijze vallen. Balletje in de 16 wegdraaien en laag in trappen. De 4-1 die ik tegen kreeg gebeurd me ook te vaak, verdediger eerder bij de bal en de aanvaller pakt hem al af voordat je wat kan doen. Maar ik heb ook wel reden tot klagen als je 8-1 op je broek krijgt. Kut spel ;)

4. Kamden

Kamden Guest

Ach, speel al best lang fifa online en weet dus precies de beste manieren om te scoren. En wil je een beetje blijven winnen probeer je natuurlijk om in posities te komen waar je uit kan scoren.

En ik weet het, soms is het echt een kut spel met zijn kut freezes en disconnects

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat begrijp ik ook, maar het is dus wel een eentonig spel want er word vaak hetzelfde gescoord. Als ik 10 potjes speel dan zit er eigenlijk nooit een echt speciaal doelpunt bij en dat is zo jammer. Fifa is goed maar voorspelbaar en dat bederft op een gegeven moment je speel lust!

6. Kamden

Kamden Guest

Gister scoorde iemand 3x vanaf het middenveld met Silva, echt ongelofelijk irritant omdat ik er niks aan kon doen.

Maarja, ik vind het leuker om te winnen dan mooie doelpunten te scoren dus vandaar

7. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie eens een potje FWC online wil doen moet mij maar even toevoegen.
    (ik ben ongeveer even goed als santino).
    Alhoewel hij wel vaker van mij wint, dan dat ik van hem win.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Val jou ook niet aan maar EA. Die moeten er voor zorgen dat er meer variatie in het spel komt. Bij elke fifa zit wel weer een manier om makkelijk te scoren en je weet al heel vaak wat je tegenstander gaat doen. Als ze er dan nog vaak met een klutsballetje doorheen komen vind ik dat erg vervelend!

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fifa is gewoon scripted.;)

10. Kamden

Kamden Guest

Dat is gewoon onzin, maar er zijn manieren waar je sneller op scoort. Logisch ook want als je schuin in loopt is het in 'het eggie' ook niet zo heel moeilijk.

11. Munnie

Munnie Guest

Die Kwaliteit5139 (ofzo?) die bovenaan staat in de Fifa WC klassement heeft me geadd?
    Weet niet hoe die bij mn naam komt maar goed...
    Straks maar ff een potje tegen hem doen dan! :)

12. Kamden

Kamden Guest

Die komt ook op dit forum

Scoor niet binnen de 5e minuut want dan is hij pleite. En ik kan het weten

13. Munnie

Munnie Guest

Oh zo dus. :9

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het begint steeds lekkerder te lopen online:)
    Heb eindelijk maar een eigen formatie gemaakt en dat had ik veel eerder moeten doen, ranked en unranked nu zo'n 15 wedstrijden ongeslagen denk ik..

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Welke formatie speel je dan ?

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil ik ook wel graag weten.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee geen onzin. Je hoort zoveel mensen zeggen dat het scripted is. Je scoort zoals Danny al zei bijna altijd op dezelfde manier, spelers als Ronaldo winnen ieder duel, ook al moeten ze daarvoor de vreemdste bewegingen maken.

Die kwaliteit ook een (aantal) keer tegen gekomen, maar zo goed vind ik hem helemaal niet. 1x gewonnen, en de andere keer leavde hij nadat ik voor kwam in de 4de minuut.

Laatst bewerkt: 20 jun 2010
  18. Munnie

Munnie Guest

Die kwaliteit speelt gewoon veel. Zo kun je wel 1st worden in het klassement.
    En hij kan er wel wat van neem ik aan?

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vind het wel meevallen. Hij heeft me nooit echt weg gespeeld, en die 2 potjes tegen mij heeft hij allebei niet gewonnen.

20. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij ziek om zo veel potjes te spelen. No life anyone?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina