Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Serial staat nog wel op xbox.com
     
  2. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net far cry 2 gekocht maar mijn Xbox leest um niet maar andere spellen wel dus kan ik dan gewoon maar de winkel gaan?
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks.

    Heb hem verkocht voor 150, mooie peijs lijkt mij.
    Zelf een nieuwe gekocht (een Jasper!\o/) )
     
  4. Jovano12

    Jovano12 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-09-06
    Error code : geen
    Signaal RoF : 1x RROD, meerdere keren lichtjes 1 en 3 (oververhit)
    Probleem omschrijving :
    het begon met het freezen van de xbox en het scherm, waar 1x de RROD op volgde, maar wist toen nog niet dat je een foutcode kon krijgen doormiddel van reconnect knop + dvd drive knop.
    Daarna een week zonder fouten gespeelt, nu continue het 1e en 3e lichtje, wat duid op oververhitten, maar ik heb de concole nog niet eens 5 minuten aan staan.
    Ik weet honderd procent zeker dat alles goed geventileerd is want ik heb mijn halve kamer er voor omgebouwd dat de 360 + adapter genoeg geventileerd raakt.

    Ik word er niet echt goed van :confused:
    ook valt me op dat een nieuwere xbox 360 veel stiller is in vergelijking met die van mij.

    Moet ik gewoon maar een keer de helpdesk bellen? of 't maar zo laten... ik heb in ieder geval geen garantie meer... k heb de 360 op 5 december 2006 gekregen 0.o
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Tweede draadloze headset gesneuveld, deze na 3 maanden. Ik kap met die dingen, een nieuwe krijg ik niet omdat ik het bonnetje kwijt ben. Nu maar een van 10 euro gekocht bij Bol.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit is toch gewoon niet meer normaal? Ik heb maanden gezeik gehad met RROD en andere shit, heb nu 2 weken een nieuwe Xbox, gewoon alle nieuwe kabels etc gebruikt, nu ineens 2 vastlopers, beiden in Guitar Hero. Er doen hier wel vaker apparaten vreemd, zou bijna denken dat de stroomvoorziening niet goed is of zo. Ik denk dat ik maar weer terug moet met de Xbox naar de winkel of meteen maar naar Microsoft en een paar maanden zonder Xbox?

    EDIT: Nog een vastloper net, ook in Guitar Hero 5, je ziet hem eerst even haperen en dan freezed het beeld.

    EDIT2: De eerste keer dat ik mn Xbox net aanzette ff op marketplace geweest, pas in Guitar Hero een vastloper, daarna 2x meteen binnen 2 minuten, beide keren meteen GH gestart. Vastloper vlak na sign in en keus voor harde schijf ipv memory card. Harde schijf is van oude Xbox, zou daar het probleem liggen? Ik heb daar veel downloads en save games etc op staan die ik niet kwijt wil. Nu in Cod4 ook sign en volgens mij moest ik ook voor harde schijf of memory card kiezen, maar na paar minuten nog geen vastloper.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien even je cache leegmaken? Of heb je dat al geprobeerd..

    Verder weet ik het ook niet, ik neem aan dat je een geaard stopcontact gebruikt? Ik denk niet dat het een probleem is als je dat niet doet, maar je zou het natuurlijk wel kunnen proberen.
     
  8. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn console gaat elke keer via de langste weg. Vorige keer lachtte ik me kapot om vrijwel alle UPS posten in Duitsland voorbij te zien komen.
    Hij is werl echt ontzettend snel gerepareerd zeg....

    Ik zal het voorlopige pad ff neerzetten. En zodra ik het heb het lange lange pad wat hij aflegd.

    LANGENHAGEN, DE 10-06-2010 8:23 SCANNING VED ANKOMST
    FRANKFURT, DE 10-06-2010 3:13 SCANNING VED AFSENDELSE
    FRANKFURT, DE 09-06-2010 21:10 OPRINDELSESSCANNING
    DE 09-06-2010 3:01 FAKTURERINGSOPLYSNINGER
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik heb sinds een paar weken een Turtlebeach X11 stereo koptelefoon met mic en mic monitoring (je hoort dus ook je eigen stem) met volumeregelaars en die is top!
    Beetje schel maar ik laat t geluid via n mengpaneel lopen en kan dat makkelijk compenseren.
     
  10. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn XBOX terug gekregen, met name omdat UPS of 200 kilometer de meest dichtbijzijnde post heeft en het feit dat ze geen pakjes willen achterlaten (wat alle andere pakjesaanbieders wel doen).

    EN zoals verwacht heb ik een eerder gemaakt XBOX terug gekregen, wat betekend dit voor mij?? Heb ik nu iemand anders crappy console en gaat deze nu ook snel stuk (alhoewel mijne deed er 3 jaar over)?

    Mijne was nog nooit gevallen en maakt qua DVD ook weinig geluid, hier kan net zo goed een lading koffie in gegeleden zijn zonder dat ik dat kan checken.


    Ook fijn dat ze het stickertje achterop hebben aangepast met de service date erop, dus weet niet uit welk tijdsperk deze stamt en wat erin zit.

    Iemand een idee wat k kan verwachten??
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je komt er vanzelf achter wat je kan verwachten, maar hij doet het echt wel.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Niet zo zeuren joh, je hebt toch een gerepareerde xbox? Wees blij dat je goede service krijgt!

    Ook al was er een kop koffie overheen gevallen, daar zul je geen last van hebben. Alle hardware van de xbox is namelijk vervangen, dus enige schade die een eventuele vorige eigenaar heeft veroorzaakt zal gerepareerd zijn.

    Als je voorheen een launch xbox had, heb je die nu hoogstwaarschijnlijk weer. Wat je zegt is sowieso niet logisch, want een service date zegt in dit geval meer dan een manufacture date. De service date is dus gewoon de nieuwe manufacture date, want de manufacture date is niet meer relevant doordat er service aan de xbox is geweest.
     
  13. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk ik moet niet zo zeuren, maar door de service date kan ik niet zien wat ik heb (Jasper of niet). Maar we zullen zien.
    Alleen blijf ik benieuwd of ik snel weer zo'n RROD zal krijgen of dat dat na een reparatie afgelopen is.
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zoals ik al zei, in de regel stoppen ze er hardware van dezelfde productiedatum in als dat je voorheen had. Soms stoppen ze er wel een opus(Falcon zonder HDMI) in, maar dat weet ik ook niet precies. Het is goed te zien aan de stroom connector, ik zal het plaatje eens opzoeken.

    Ik kon het plaatje niet eerder vinden, maar ik kwam er vandaag toevallig een tegen!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  15. Thijsz

    Thijsz Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox 360 verplaatst vanaf mijn kamer een verdieping lager, om daar een film te kunnen kijken. Ik doe de adapter in het stopcontact en hij geeft geen signaal (geen oranje lampje). Ik heb al in de stekkers geblazen (weet eigenlijk niet of dat helpt) maar er gebeurt helemaal niets. Alles zit aangesloten. Wat zou het probleem kunnen zijn? Alvast bedankt.
     
  16. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten dat hij goed aangesloten is?

    Trek ze er opnieuw uit en weer in.

    Als de voeding dan nog geen signaal geeft (oranje lampje) is je voeding kapot.
     
  17. Thijsz

    Thijsz Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Net toch maar voor de 4e keer alle kabels er opnieuw in gedaan en plots deed hij het weer :). Bedankt!
     
  18. DanielXbox

    DanielXbox Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox geeft helemaal geen beeld?
    wie weet wat de oorzaak is ??
     
  19. roxaszas

    roxaszas Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk even of je vga kabels goed zitten
     
  20. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag nog iets van 2-3 uur normaal gespeeld en toen ik net de xbox weer aanzette, deed hij het wel maar zijn er ineens geen kleuren meer. Alles is zwart wit.

    Iemand een idee waar het aan kan liggen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina