Vind ik niet erg . . . . paar maanden wachten , dan is het lekker winter en hoppa ! Ps Move en dan nog een keer heavy rain vanaf het begin weer spelen. Heerlijk.....
Mja, het is dus niet zeker of Quantic Dream straks wel verder gaat met het maken van de overige episodes:
Zonde. Echter aan de andere kant. Heavy Rain wordt ws het eerste spel wat ik met Move ga spelen. Ben erg benieuwd!
Mijn kopietje van Heavy Rain was niet depressief hoor. Je moet er gewoon lief tegen doen. Ontopic: Het is een thriller, de kans dat je een vrolijke loodgieter tegenkomt met een snor is niet zo heel groot.
Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe Move werkt met Heavy Rain. Het spel leent zich er namelijk prima voor. Hopelijk besluiten ze om de andere episodes nog uit te brengen. Er zijn best nog een aantal zaken die in het hoofdverhaal onduidelijk zijn.
hoop ik wel, dit stukje wil ik wel met de move en feedback doen Spoiler Als je je eigen vinger er af moet hakken Hoe cool
Moet je om straks Heavy Rain met de Move te kunnen spelen alleen een patch downloaden of moet je echt een Heavy Rain: Move Edition (oid) gaan kopen?
mijn savegame is corrupt geraakt met de 1e stom systeem ook dat je niet zelf kan spelen. Gebeurde me met Batman ook al
Net weer eens onverwachts de OST van Heavy Rain geluisterd en heb meteen weer zin om te spelen Maar dat doe ik liever als alle DLC uit is. Maar wanneer in godsnaam komen die uit?
Eindelijk deze prachtige game gespeeld. Nu al meerdere keren uitgespeeld. Wat een mooi spel, de beste spel van 2010. Ik vind het opmerkelijk dat dit spel mij zo heeft vermaakt terwijl je eigenlijk heel weinig zelf doet, vergeleken met andere spellen dan. Interactieve drama is wat mij betreft 100% geslaagd. Petje af voor Quantic Dreams.