het is trouwens niet erg als jullie wedstrijd morgen nog niet gespeeld is, omdat dat Lt_assasin later pas is ingestroomd probeer hem echter wel zo snel mogelijk te spelen hartelijk dank
Leuk... moeten we nog langer wachten... Kan je niet alvast loten voor de 2e ronde? &bij 1 dan bijvoorbeeld Ferron - Konschopper NL/Lt_assasin (moeten nog wedstrijd spelen)
Kan er weinig aan doen dat die andere gast nooit reageerde en later heeft bedankt Heb vandaag ook nog niks van mijn tegenstander gehoord.
in princiepe niet, want de oorspronkelijke deadline is einde van vandaag, ik zal wel even zien als het erg lang duurt kan dit idd een optie zijn, maar uiteindelijk is het geen oplossing omdat de wedstrijd toch gespeeld moet worden om het toernooi af te ronden daarom maar ik ben ervan overtuigd dat deze nu wel gaat reageren
Lt assasin - newcastle united (3,5ster) wat volgens mij niet mag. Looney Reginna (3sterren) 1ste pot 1-1 2e pot 2-1 winst voor mij looney.
had ik hem ook gezegd dat newcastle 3,5 sterren was, maar blijkbaar geen gehoor aan gegeven, maar omdat looney door is doen we er verder niet moeilijk over. morgen kunnen jullie de loting verwachten Edit: als je voortaan trouwens iets opmerkt in een wedstrijd wat niet klopt, b.v. het team van de tegestander heeft niet het juiste aantal sterren of de live seasons staan aan, voel je dan vrij om te leaven dan werken we het later uit