Tot je laatste alinea ben ik het helemaal met je eens. Ik heb de film niet afgekeken en geef er daarom ook geen cijfer aan (niet zeggen dat ik dat doe want dat doe ik niet
). De 25 minuten die ik gezien heb vond ik niet leuk. Het begin van de film greep me, vanaf het moment dat de credits achterstevoren het beeld in kwamen en die twee mannen in een cel (?) een korte dialoog hadden. Daarna ging het voor mij bergafwaarts. Een film mag van mij ranzig zijn en de waarheid laten zien, en ook al is wat ik zag in die SM-kelder een waarheid, ik kon er niet naar kijken.
Ik heb geen probleem met schokkende beelden, maar ik had gewoon geen zín om daar naar te kijken.
Ook kreeg ik gewoon koppijn en werd zelfs een beetje misselijk van de schokkende en snel draaiende camera. Dit in combinatie met de ranzige beelden, je snapt wel dat ik geen zin had om verder te kijken!
Als laatste, ik doe de film niet af als zijnde ranzig om het artistieke, ik vind de film iets te veel schreeuwen "Ik ben artistiek!". Op zich niet erg, maar in combinatie met de andere factoren voor mij om niet verder te kijken, wilde ik gewoon niet verder kijken. Ik heb me al vaker door films geworsteld, maar hier had ik gewoon geen zin in.
Helaas, want ondanks dat ik bepaalde dingen echt ranzig vind (gewaagd als regisseur, producer, etc.) was ik wel geïnteresseerd wat er nou precies aan de hand is.
Klik om te vergroten...