[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt wel dat je deze film niet moet gaan zien als je er niet voor in de stemming bent, maar k zou zeggen, geef hem nog een kans als je er wel voor in de stemming bent :) (lees: niet nuchter). De regisseur staat erom bekend dat hij controversionele films maakt, een oudere film ging over incest bijvoorbeeld. Maar wat ik maar wil zeggen is, ik ben blij dat dit soort films nog gemaakt worden, ik heb genoeg arty farty saaie films gezien, en dit is er zeker niet een van :)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dan wil ik hem nog een kans geven. Enne, "klein detail", kwam net terug van de wedstrijd Ned-Jap, nuchter was ik zeker niet. :+ Voel me serieus nog steeds beetje kut van het kijken naar die draaiende beelden. 8)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    herkenbaar. Ik wilde ook wel eens een dergelijke 'ervaring' en heb toen 'Martyrs' gekeken. Die was op den duur ook niet meer 'leuk' om naar te kijken en ben er bij weggelopen. Ik WIL dat gewoon niet zien. Wat dat betreft haalde de film zijn doel.

Al ben ik wel weer aan het twijfelen om Antichrist te zien :+

Ben op zoek naar een GOEDE horrorfilm. Bakjwi (Thirst) vond ik bijvoorbeeld super

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Martyrs gaat ook wel ver ja, Antichrist ook wel, ik heb beide in bios gezien en bij die laatste film zitten echt een paar scenes die heel ver gaan, vooral voor mannen erg pijnlijk :) Heb Thirst niet gezien, maar je kunt in principe elke film van Chan Wook Park gaan bekijken, die man maakt gweldige films!

Kijk zelf uit naar Rec2.. Zo maar ff downloaden denk :)

Oh en Willem: je moet de film niet bezopen kijken maar aangeschoten :p

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Was niet bezopen, wel aangeschoten. ;) En ook moe van de avond er voor, had eigenlijk geen concentratie voor de film. Neemt niet weg dat ik het ranzige niet op prijs stel.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is ze toch ook?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, ik lette even niet goed op. Ik ben van IMDB gewend dat er onder een foto de naam van de film / serie staat met daar onder de acteur(s). Ik zie dus Soosie Stackhouse staan en denk, WTF! :eek:

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ben vandaag wat gaan opzoeken over de Captain America film, voor mij een hoop nieuws, misschien voor jullie ook. Bevestigde acteurs zijn :
    Geweldige cast als je het mij vraagt! :eek:

Wat media die ik gevonden heb:

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nep poster, fan-made. ;)
    Wel tof, daar niet van.

Schijnt ook nep te zijn, maar vind 'm wel mooier.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Stanley Tucci, yeah. Tommy Lee Jones, fuck yeah.

Chris Evans.. nah

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    The Book of Eli

Goede film, vond het einde wel minder. Ging te snel na de plottwist. Begin vond ik het best, met die brug scene, briljant!

over het einde:

hij was toch blind of niet? Vind ik wel erg vreemd, hoe de fack kan je zo pro zijn en toch blind

7/10

Lucky Number Slevin

2de keer dat ik 'm nu zie, vind de film nog steeds erg vet al is hij wel een stuk minder als je het einde al kent.

8.5/10

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    [yt]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uvBifuSOkkE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uvBifuSOkkE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/yt]

Ik zag net deze trailer. Geen idee waar het over gaat maar het ziet er echt goed uit en het is van Romain Gavras, die onder andere de clips maakte voor de laatste van M.I.A. (die lange van 11 minuten) en Stress van Justice. Cinematografisch zit dat dus wel goed. Ben benieuwd naar het verhaal. :)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Echt? Balen! Had deze gevonden bij een site die me wel betrouwbaar leek, jammer. Die jij post is ook mooi ja. :)

Chris Evans kan goed acteren IMO. In Sunshine vind ik hem prima acteren en ook zijn aandeel in Street Kings vind ik goed. Enige wat ik raar vind, is dat Evans nog zo jong is. Dat past helemaal niet Cpt. American vind ik. :eek:

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Als het van Romain Gavras af komt het wel goed:9
    Mijn 1e kennismaking met die gast komt van Stress af van Justice en was toen helemaal van, wow...

Ben benieuwd!

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Net Goemon gezien, zeer indrukwekkende Japanse film. Goede cast sterk geacteerd en een goed verhaal. Zeker een aanrader voor mensen die van Japanse films houden.
    [yt]L9w2eIvu1Fk[/yt]

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pandorum net gekeken

Wel aardige film, niets bijzonders verder. Eind klopt voor geen meter want
    hoe kan ik vredesnaam de voorruit van een gigantisch ruimteschip al barsten als er een spijker tegenaan knalt? Dan zou dat ding ook barsten als er een heel klein ruimtesteentje tegenaan vliegt met als gevolg dat de hele crew de ruimte in wordt gezogen 8)

6.5/10

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Achja als er al een vlieg tegen een auto opknalt ontploffen ze ookal. 8)

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Da's waar, of 1 schot op een auto en die auto rolt 10 keer over de kop om daarna te ontploffen net op het moment dat iemand eruit wil klimmen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina