Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem wel mooi alleen op die foto 2 p ervoor vind ik minder.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja het ligt er ook aan wat voor een Xbox je hebt denk. Al had ik een 60gb of Elite staan had ik hem ook niet gehaald.
    Die ingebouwde WiFi is eigenlijk best zinloos want iedereen heeft toch al een receiver gekocht dus dan is die zinloos..

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Xbox 360 Slim: Drei-Jahres-Garantie auf Systemfehler nicht vorgesehen

Nach der Ankündigung der Xbox 360 Slim zur E3 2010 ploppten immer wieder Fragen bezüglich der Garantie auf. Microsoft erklärt nun, weswegen eine 3-Jahres-Garantie nicht vorgesehen ist.

Auf die neue Xbox 360 Slim mit 250-GB-Festplatte erhalten Käufer eine freiwillige Herstellergarantie von zwölf Monaten. Die in Deutschland geltende gesetzliche Gewährleistungspflicht von bis zu 24 Monaten wird dadurch nicht berührt. Da die Xbox 360 Konsole mit 250-GB-Festplatte vollkommen neu konstruiert wurde, sei eine 3-Jahres-Garantie auf Systemfehler, wie sie bei älteren Modellen angeboten wurde, allerdings nicht vorgesehen, erklärt Microsoft. Ring of Deaths soll es bei der Xbox 360 Slim nicht mehr geben, ferner sei die Xbox 360 Slim leiser und stromsparender als alte Xbox-360-Modelle. Die neue Xbox 360 Slim wurde von Microsoft auf seiner E3-Pressekonferenz vorgestellt. Die Konsole ist ab dem 16. Juli in Deutschland erhältlich - zu einem Preis von 249 Euro.

:b:

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Na de aankondiging van de Xbox 360 E3 2010 Slim om altijd ploppten vragen met betrekking tot de garantie. Microsoft zegt nu, dus een drie jaar garantie wordt verstrekt.

In de nieuwe Xbox 360 Slim 250 GB harde schijf kopers ontvangen een vrijwillige garantie van twaalf maanden. De kracht in Duitsland en wettelijke garantie van maximaal 24 maanden zal niet worden aangetast. Aangezien de Xbox 360-console is ontworpen met 250-GB harde schijf, gloednieuw, is een drie jaar garantie op het systeem fouten, zoals die worden aangeboden in eerdere modellen, niet naar beneden, echter, zegt Microsoft. Ring of doden zullen ophouden te bestaan in de Xbox 360 Slim, Xbox 360 Slim is ook stiller en energiezuiniger dan de oudere Xbox 360 modellen. De nieuwe Xbox 360 Slim werd gepresenteerd door Microsoft op haar E3 persconferentie. De console is vanaf 16 Verkrijgbaar in Duitsland in juli - tegen een prijs van 249 €.

google translate voor de andere rond ons.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik geloof dat ie niet helemaal klopt gezien :
    hoe ik dit vertaal is dat een 3 jarige garantie niet van toepassing is.
    Alleen is mijn duits ook niet meer wat het is nooit geweest

6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    nou in het NL graag, we zitten hier toch niet in Duitsland. Ja spreek 3 talen vloeiend, Nee, Duits zit daar niet tussen.

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Iemand heeft de vertaling er al onder geplaatst.

Edit: Die vertaling klopt blijkbaar niet. Komt erop neer dat de garantieperiode wordt ingekort.

Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  8. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    X360 slim video chip problemen

Het ziet er naar uit dat Microsoft de afgelopen jaren niks van hun problemen heeft geleerd, want na de eerste screens gisteren van een falende console is er nu ook een video verschenen van een X360 slim die door over verwarmin FUBAR is geraakt. Iets zegt me dat we van deze problemen nog veel gaan horen.

http://www.xlife.nl/article.php?id=33913

De eerste Red Dot of Light is een feit

De nieuwe Xbox 360 slim kan geen beruchte RROD meer geven omdat Microsoft deze ledjes er uit gelaten heeft, maar als de nieuwe X360 een hardware probleem heeft krijg je nu één rood lampje in het midden te zien. Op het forum NeoGaf zijn er nu de eerste foto's verschenen van een X360 met de Red Dot Of Light, dit kwam zoals je kan lezen omdat deze niet genoeg ventilatie kreeg. De grote vraag is of dit nu een nieuw probleem is met deze net nieuwe console.

http://www.xlife.nl/article.php?id=33905

9. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    je vergeet deze :+

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hij sluit enkel af om zichzelf te beschermen tegen oververhitting dus zie het probleem niet helemaal, gewoon beter ventileren en je baksteen niet naast je xbox leggen.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, volgens de melding op het scherm sluit de Xbox 360 zichzelf af omdat de oververhitting voor problemen kan zorgen. Wel fijn dan, in plaats van te wachten tot ie naar de klote is en dan een pop-up te geven met: "Haha, you're fucked!" ;)

12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hij hem heeft staan zou dat ding gewoon niet moeten oververhitten.

het probleem is dat dat ding oververhit wat dus niet moet gebeuren, wat dus wel gebeurt, wat ik al voorspeld heb, wat niemand wil.

dus jongens, doe wat je wilt, maar wederom zeg ik, wacht maar even tot de kinderziektes eruit zijn. :thumbs:

ennuh, is je huidige xdoos aan vervanging toe, je zal na 16 juli waarschijnlijk wel een elite kunnen kopen voor 150 euro.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, mijn Xbox is serieus aan alle kanten niet luchtvrij behalve de voorkant :p.
    En nooit overheated. En dan zie ik deze compleet vrijstaande xbox en die heeft hitte problemen 8).

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien heeft deze persoon overhitting geforceerd om wat hits te scoren op z'n website? :) Kan me niet voorstellen dat deze xbox in zo'n opstelling kan overhitten.

Ik ga de Slim sowieso niet als vervanger halen, ziet er leuk uit enzo maar vind het toch echt zonde van m'n knaken om een ding aan te schaffen die in feite precies hetzelfde is.
    Zelfs als deze kapot gaat koop ik gewoon voor een prikkie de elite en ga ik met die 100+ euro veel leukere dingen doen :+

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    hij is niet de enige waar het bij gebeurt. in die opstelling zou het idd niet moeten gebeuren, maar goed ik zit soms ook wel 10 uur achter elkaar te gamen dus dan kan het weer wel.
    dit is gewoon M$ die wederom crap verkoopt.

even over dat stukje in het duits, is het nu dus zo dat je niet meer 3 jaar garantie krijgt???

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat M$ crap verkoopt is geen twijfel over mogelijk, maar dit is een nieuw ontwikkelde console met de RRoDs nog in volle gang, vind het eigenlijk moeilijk voor te stellen dat zelfs M$ zo dom kan zijn. :+

17. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    het is meer een kwestie van concurrentie. ze wilden een nieuwe xbox uitbrengen om te concureren met de ps3 slim, dus moest hij goedkoper zijn dan de ps3, dus goedkope onderdelen.
    verder is het zo dat waarschijnlijk de laatste series xboxen waarschijnlijk geen RROD zullen krijgen, maar dit is weer een nieuwe, ander moederbord en chip om het weer kleiner te maken.
    mijn MW2 editie met jasper heb ik nog nergens last van, maar goed, het kan altijd.

ik heb ook ooit een goedkope budget pc aangeschaft en die oververhitte in de zomer (als het warm was) altijd. nadat ik dat ding van binnen eens verandert had, dus betere koeling en fans was er niks meer aan de hand.

18. jarrichvdv

jarrichvdv Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks mee kan behalve gamen? De Xbox is een hoogwaardige Media Center/Extender, dvd-speler (voor de hand liggend, maar het kan het toch... ) ... Hij kan echt vééél meer dan alleen gamen hoor.

19. jarrichvdv

jarrichvdv Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gij weet echt nie wa ge zegt.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    'hoogwaardige Media Center'.

Hou op alsjeblieft, dat ding heeft zo weinig mogelijkheden op dit gebied dat ongeveer 1 op de 10 dit gebruiken. DVD speler, nou wahoo! Dat is niet echt een concurrentievoordeel, PS3 kan namelijk veel betere DVD's (bluRay) afspelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina