[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Deel 1 paar dagen geleden uitgespeeld. Was een goede ervaring. Ik ga die deel 2 Complete Edition halen in juni als ie uitkomt. Maar zit in deel 2 weer die link naar het heden? Vond dat een beetje lame in deel 1 om eerlijk te zijn.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ja, en zo lame is het niet. Het geeft juist extra verhaal en sfeer. :cool:

    Alleen kom je er hier niet na elke kill uit, hoor. ;)
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké, ben benieuwd. In deel 1 vond ik het overbodig. Wel goed gebruik van gemaakt met memory blocks, fast forward en onbereikbare gebieden enzo, maar het was wel erg beperkt. Een paar gesprekjes, wat mailtjes en die rare tekeningen. Maar ik heb me er weinig aan geërgerd omdat de rest heel cool was.
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een heel kort vraagje:

    Hoe weet je bij de 'Truth' puzzels welke je al hebt opgelost en welke niet. Als ik er niet uitkom, dan stop ik soms gewoon in het raadsel zelf. Dat maakt het dus moeilijk welke ik al heb opgelost en welke niet. Als je dit niet kan zien, dan ga ik ze wel gewoon allemaal langs. Maar dat kost net even wat meer tijd..;)
     
  5. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon naar het menu gaan. Naar de waarheid/The truth gaan en het opnieuw proberen. Je hoeft die Glyph niet opnieuw opzoeken. Je kan alleen zien of je die glyph al heb gedaan als je eagle vision doet en hij activeert niet, dan heb je hem al opgelost.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Handig moet ik zeggen. Net als bij de veertjes zou je de game ook een handige guide kunnen noemen. Per gebied kun je zien wat je nog moet. Je moet het dan wel zelf opzoeken, maar het is leuk dat er word aangegeven hoeveel je nog moet. ;)
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    This is mine xD
     
  8. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het belangrijk om deel I te spelen voordat je aan deel II begint, ik lees positievere dingen over deel II en zou daar graag mee beginnen. Levert dat geen onduidelijkheden op?
     
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah het is niet noodzakelijk maar het is wel leuk als je deel I ook speelt. En die is tegenwoordig maar 10 à 15 €uro en ik vind hem dat geld dubbel en dwars waard.
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Nee hoor, dat is niet echt van belang. Tenzij je dat 'heden-verhaal' heel erg volgt, maar voor het 'gewone' verhaal hoef je deeltje 1 niet te spelen hoor. ;) Ik zou zelf deel 1 niet spelen..
     
  11. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt wordt ik een stuk wijzer van :D! Heb er zin in.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook het verhaal nog nalezen op internet, scheelt wel dat je het verhaal een beetje weet IMO. Moest zelf ook weer ff mijn geheugen opfrissen toen ik deel 2 ging spelen.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb mijn Xbox ook nog niet zo lang, en ik heb alleen deel 1 gespeeld. Toch behoort het wel tot de meest vermakende spellen die ik heb gespeeld, ben dan ook zeer benieuwd naar deel 2. Mocht je interesse hebben in de game (deel 1), dan wil ik wel een mooi prijsje maken. PM maar even.
     
  14. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even ACII besteld :) Ben benieuwd!
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Heb hem geleend van een collega, een beetje gespeeld maar wel vet! Stuk beter tot nu toe dan deel 1 :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vet, maar lastig kijken als de foto op zijn zij ligt. ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, die heb ik ook gewonnen met een prijsvraag. 8)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.234
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Foto dan en nu rechtop aub, anders kijkt het zo vreemd. ;)
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Het begon de laatste tijd weer wat te kriebelen en dus gisteren dit spel maar weer eens opgestart. Meteen het laaste stuk van Altaïrs pak vrijgespeeld. Ziet er best wel nice uit!

    Ik zit erover te denken om het spel weer opnieuwe te gaan spelen, gewoon vanaf het begin.

    Ik moet trouwens nog steeds dingetjes vinden van 'de waarheid', alleen weet ik sommige gebouwen niet meer te vinden en sommige puzzels snapte ik nietO-)
     
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan weten welke gebouwen je nog moet doen. In de codex (of hoe heet het ook al weer?) moet je dan even alle gebouwen langsgaan, bij gebouwen die je nog moet doen, staat dan een symbool. En de puzzels kan je natuurlijk met de hulp van het internet oplossen (na een puzzeltje of 12/13 lukte het mij ook niet meer, de rest heb ik (gedeeltelijk) met hulp van het internet gehaald.) Ik zal ze zeker nog even doen als ik jou was, er zitten een hoop grappige dingen in over hoe onze geschiedenis volzit met verwijzingen naar de appels. Zeker als je van complottheorieën e.d. houdt is het wel grappig:)
     

Deel Deze Pagina