[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op de makkelijkste mode speelt heb je hem wel binnen een uur uit hoor.
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Het laatste hoofdstuk had ik binnen 50 minuten uit op makkelijk. Omdat ik totaal geen zin meer had in nog een hoofdstuk van die zweverige eentonige zooi had ik mezelf voorgesteld overal als een debiel doorheen te rennen. Wonder boven wonder ging dat nog lekker ook! :+
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je ook niet zeiken dat je hem snel uit speelt als je op easy speelt...

    Dan ben je ook een !@#$%^ en [CENSORED] gast.... |:-
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik durf te wedden dat mijn Nightmare run sneller was dan de meeste mensen het doen op Easy... En zelfs toen deed ik er nog een goede 4/5 uur over...

    Even voor de duidelijkheid:

    Op easy ga je sneller alles kapot schieten, op nightmare wil je er nog wel eens voorbij rennen :)
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Nou, nou vriendelijk is anders.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, wtf anders doe je even opgefokt:emo:
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat doe ik niet. Zou niet inzien waarom ik dat zou moeten doen. :)
    Als jij dat wilt doen leef je uit, ik zie het nut er niet van in.

    Zit nog steeds in chapter 2. Moet weer ff beginnen dan blijf ik wel weer spelen maar voor nu eerst maar ff Gay Tony uitspelen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een reacties seg :p
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel haalt bij sommigen de Darkness naarboven:cool:
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    haha precies :p
     
  11. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in episode 2, moet naar lovers peak. Eerst kom ik 3 gasten tegen, daarna nog eens drie. Ik heb 12 revolver kogels en 6 shotgun kogels.

    Maar ik kom hier niet langs. Hoe maak ik die gasten het snelst dood of zijn er andere tips?

    (speel trouwens op hard)
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je de rest ook hebt gekild, eerst ff erop schijnen en dan neerschieten. Je kan ook kijken of er een licht generator in de buurt is, dan moet je vaak daar heen rennen, snel een flare op de grond en dan het ding opstarten.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    En dan komt er nog bij dat je op hun hoofd 'moet' schieten :). Zo gaan ze wel het snelst dood, natuurlijk nadat de darkness weg is...
     
  14. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig, deze game!! Gisteravond ook begonnen :) Moet me inhouden om nu niet verder te gaan, ik probeer te wachten tot vanavond :)!
    Speel eerst op normal, alles beetje rustig verkennen. Paar keer doodgegaan, nog even aan de besturing wennen :).
    Het verhaal is zeer boeiend, weinig games gespeeld waarbij je er echt zo wordt ingesleept en daarbij zijn de omgevingen werkelijk waar prachtig. Ja, hiermee vermaak ik me zeker meer dan met een Red Dead Redemption.

    Je kan trouwens toch niet echt op iemand richten? Links heb je je lantaarn vast en rechts is schieten, maar ik zie nu niet echt iets in beeld om dan ook nog eens te richten, en zeker niet in het donker ;)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Huuuuu, wat dacht je van die big giant LIGHT BEAM! Oftewel, de flashlight is je targetting tool!
     
  16. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee, maar je zaklamp is dus gewoon gelijk 'het richten'?! Dus als je op hun hoofd richt met de zaklamp dan schiet je ook op hun hoofd? Want dat is dan toch zonde, want nadat the darkness uit iemand is maak je je batterij dus onnodig leeg om te richten, of zie ik dat verkeerd?
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah, zaklamp is perfect om mee te richten :)
    Laten we het erop houden dat, als je zonder batterijen komt te zitten, je toch iets verkeerd doet :+.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je de trigger half indrukt kan je wel mikken met de lichtstraal maar kost het geen energie.
     
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx ga ik maar proberen mijn trigger half in te drukken ;)

    Is het zo raar dan, ik heb overvloed aan kogels, maar mn batterijen gaan altijd vrij snel op, wat doe ik volgens jou dan verkeerd, Ic3DFire?
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Geen idee, ik had er gewoon geen problemen mee, niet op hard en niet op nightmare. Verspil je veel energie door niet 'raak' te stralen ofzo? Ook gebruikte ik niet altijd batterijen, zodra ik zag dat mijn batterij leeg begon te raken en er liepen nog een paar Takens, wou ik ook nog wel een eindje rennen zodat er weer wat energie bij kwam :+
     

Deel Deze Pagina