@ Coentjuh: Site al bekeken? @Dedemsvaart: Ik wacht zowieso de reviews af. Kwam er alleen achter dat bijna geen online-shop de game aanbiedt op dit moment.. @Deadlyending: a.d.h.v. 1 filmpje kan ik geen conclusies trekken..Je kan ze op z'n minst credits geven voor de factoren die je in overweging moet nemen bij een schot met een rifle...(of het werkt is een tweede.. )
w00t net de game kunnen krijgen bij saturn hoofddorp. tevens gelijk singularity. beide lagen klaar om te kopen in de shop.
Is goed, saturn heeft laatste tijd veel games vroeg in de winkel liggen. lego harry potter lag er ook al.
ik zie hem ook al op steam staan , en het MP filmpie zag er best vermakelijk uit. Ik vind het alleen raar dat de game op bijna op geen een site te koop is. En ook totaal geen reclame over deze game.Ik ga het nog even afwachten , maar de MP lijkt me best fun in deze game.
zag hem liggen bij saturn en hebt hem gewoon mee genomen. ruilen of verkoop kan altijd nog. denk dat ik afgelopen week al 10 games heb gekocht even wacht schade in halen. afgelopen tijd weinig aandacht aan de xbox gegeven. dus misschien soon hoop games hier in de verkoop straks vertel ik mijn bevindingen over deze game.
single player is erg vet. ziet er goed uit. en snipen is erg goed gedaan. hoe verder je target hoe meer je moet compenseren ook met de bullet drop e.d. ook erg vette slowmo als je headshots maakt. tis een brute sneaky sniper game multiplayer zal ik later nog even naar kijken.
Hoe kan het dat de releasedatum bij sommige winkels is aangepast op 2 juli? Op deze site staat dat hij 25 juni uitkomt? Zijn er nog meer winkels in nederland waar je hem kan bestellen, want op internet is hij maar moeilijk te vinden in nederlandse gamewinkels.
Ja, dat heb ik ook gezien, maar ik denk dat 29 juni correct is. Ik ga 'm sowieso vanuit het buitenland halen. Bij cdwow is ie geloof ik 35 eu, een stuk beter dan 55.