[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Goh, komt mijn voorspelling dan eindelijk eens uit? :+

Ik ben wel benieuwd naar die demo nu!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb daarnet even zoveel mogelijk mijn Explosives Skill verbeterd. Vanaf lvl. 3 zijn de explosies wel echt stoer hoor! _O_ Groot, hard, alles gaat kapot. Dán is het wel tof.
    De geluiden van de basis wapens zijn inderdaad stom, maar met wat sterker wapentuig (je Firearms Skill levelen unlockt er) is het geluid ook direct beter.
    Ken je dat machine geweer met 400 kogels uit het origineel nog? Dát geluid kan je nu ook vinden hoor.

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kvind deel 1 er beter uitzien dan deel 2. Ik vind het nu lichtelijk cartoony:mad:

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat was deel 1 toch ook! :eek:

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad :+

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79

_0/ Ik ga nu lekker spelen en al m'n stats maxen :+

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    zo weet nu meteen dat deze game zwaar kut is.. deel 1 was vele malen beter.
    geen morfing cars, geen mooie explosies. besturing is lijk zwaarder. ik stop er mee!

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Infinite time glitch:

[yt]ax6VpLdZyRI[/yt]

Edit: ohw te laat. :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oh tof, dat ga ik zo snel mogelijk proberen! Wil namelijk al mijn skills maxen en kijken hoe dat er uitziet. Hoewel ik betwijfel dat Agility te maxen is, met de Orbs in Volk-gebied alleen.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, het is toch niet zo slecht allemaal als ik dacht, even wat langer gespeeld met die glitch en als alles tegen de max aanzit heb je wel echt het crackdown gevoel weer te pakken.

Wat ik me alleen wel afvraag, is er naast de helikopter echt iets nieuws te vinden qua voertuigen? ik zag de buggy weer, de agency bak die snel gaat, en de jeep.. maar verder niks nieuws?

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt, maar ik vind het er nu nog cartoonier uitzien:{

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, ik stoor me daar niet. Vind het juist leuk! Maar kan me wel heel goed voorstellen dat je daar niet van houd.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vind het te grijs en grauw voor de stijl de ze gekozen hebben, het komt gewoon niet goed uit de verf zo, imo. Als het wat lichter en feller was geweest had het echt stukken beter ge-oogt.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat vind ik ook. Snap ook niet waarom er gekozen is voor deze donkere stijl. Dat cartoony met felle kleuren is juist tof.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt nog wel de gamma instellen he, scheelde mij een boel toen ik die omhoog gooide.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, tuurlijk. Maar dan krijg je ook die grijze / witte waas. Het spel moet van zichzelf feller zijn. Ik heb echter nog geprutst met het gamma, even proberen. :)

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heerlijk spel :) Crackdown 2 doet precies wat Saints Row 2 ook deed, een degelijk vervolg met nog meer opties dan zijn voorganger. Net de time glitch gedaan en iets van 4 uur in dezelfde game gezeten en alle stats gemaxed. Voor de demo zag ik het allemaal niet even positief in maar het is weer net zo tof als deel 1 dus deze gaat weer in de pre-order. Alleen valt de stad wel tegen, Saints Row 2 had nog veel vernieuwing qua gebouwen en sfeer maar Crackdown 2 is bijna een 1 op 1 kopie, alleen is er meer kapot wat nu niet bepaald een pluspunt is.

Ik moet ook nog 3 achievements maar ik snap die "hand-to-hand" combo niet echt. Ik druk gewoon 40x B achter elkaar in maar schijnbaar is dat niet genoeg, iemand die het wel weet toevallig?

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je moet wel een combo behouden en als je tevaak geraakt word door freaks verlies je de combo. Ik las ergens een tip dat je een verkeersbord moet gebruiken om ze zoveel mogelijk op afstand te houden.

Ik vind overigens wel de gang members veel irritanter dan in deel 1 ze spawnen altijd op precies dezelfde plek en wordt continu beschoten wat ik erg vervelend vind als ik ff rustig wil rond lopen. In deel 1 gingen ze pas schieten als ik eerst schoot.

Ook het morfen van agency autos mis ik dit vond ik 1 van de tofste dingen in deel 1. :eek:

Het hele nacht vind ik overigens wel super tof. Waar alle freaks rond lopen geweldig gewoon. Nacht > Dag.
    En dat is serieus de eerste keer dat ik dit bij een game zeg, want bij elke andere free roaming game skip ik de nacht altijd. :D

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Overdag is het best te doen als je gewoon in de stad zit (dat stuk op die haven is nou eenmaal erg donker), 's nachts zie je helemaal geen hol meer op sommige plekken van de game :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Weer even geprobeerd maar vind het toch nog steeds hetzelfde. Als ze nou gewoon een andere stad hadden genomen of tenminste echt verandering had gemaakt net zoals SR2 dan zou het al een stuk toffer zijn. Nu is het gewoon Pacific City die verneukt is door zombies, wauw. :emo:

Denk dat ik eerder Crackdown 1 goedkoop op pik dan deel 2 mocht ik er weer zin in hebben.

Deel Deze Pagina