Sorry, maar vind ik nogal onzin. Laat Danny dan tegen de nummer 3 uit een andere poule spelen, zodat hij ook gewoon 3 wedstrijden heeft gespeeld.
Ok, als Richardbakker zijn wedstrijd niet op tijd tegen danny speelt ligt richard van de lijst waarmee hij zichzelf benadeeld maar ook fcdanny. Sorry Danny, jij blijft ondanks de niet gespeelde wedstrijd zeker weten op de lijst
Laat anders Danny tegen iemand anders spelen. Als hij met 7-0 wint, is hij mij voorbij en gaat hij door.
Nee, ik hou me aan de deadline, de volgende rondes kunnen beginnen. Het gaat wederom over één wedstrijd, bij gelijkspel wordt er opnieuw een volledige wedstrijd gespeeld !!! dus geen verlenging en penalties Deadline dinsdag 29 juni 23:59 Succes
Ja het was wel een leuke wedstrijd met van beide teams kansen. Alleen was Ralluf de eerste helft beter en ik (in mijn zicht) de tweede helft iets beter, verder was het ook een spannende wedstrijd. En succes Ralluf met de rest van dit toernooi!
Ronaldo, het lot heeft ons weer aan elkaar gekoppeld.. Wanneer wil je spelen? Ik heb vandaag herkansing, fysio en dan de kroeg in, maar morgenavond heb ik wel tijd.. Zaterdag ben ik bij Awakenings, dus ook de hele dag weg, zondag heb ik wel weer veel tijd.. Kies maar een tijdstip
Awakenings omg... jaloers. Mijn deutsche helden zijn er zaterdag. Reboot, Robert Babicz en Lutzenkirchen. Kan er niet bij zijn helaas
Ik moet ook ff kijken ik zit ook veel in de kroeg dus ff een gaatje zoeken haha ! Naja ik kan vanmiddag wel maar vanaaf niet morgenavond kan ik denk ik ook wel .
Okee na ik heb tentamen tot half5, en dan moet ik snel naar huis rijden vanuit amsterdam, ongeveer half uurtje.. dus dan kan ik misschien wel ff spelen.. Ik ga zowieso ff online dan, kijk maar of je er bent
In verband met het Nederlands Elftal wordt de deadline met 1 dag opgeschoven naar woensdag 30 juni 23:59 uur. probeer de wedstrijden op tijd te spelen. Voor info: www.voetbaltoernooi.webklik.nl
Even voor de duidelijkheid: de Kwartfinales: Uruguay (robbin92) vs Denemarken (Jorrit010) Slowakije (Papzakkii) vs Nigeria (Cronaldo7) Zwitserland (Viktortje) vs Bosnie-Herzegovina (Ralluf) Kroatie (Alpine) vs Ghana (Munnie) Succes
Ja, alleen na dat 4e doelpunt had ik geen zin meer, wat een trieste goal. Dus ben ik maar spanje gaan kijken, en dat was een goed idee!
Haha ik boos worden omdat ik die kans had verprutst. Krijg ik hem in een rare carembool terug en hoef ik hem nog enkel in het doel te lopen.
Ik weet niet eens meer wat mijn verdediger/keeper deed maar dat was wel een ramp zeg hahahahah, wat een prutsers. (Kon er zelf echt helemaal niets aan doen)
Ik vind je een aardige gast hoor, maar echt altijd als jij verliest is het van ik heb geen zin meer en dan doe je niks meer das best triest speel het gewoon uit.
Heb ik bij jou ooit gequit? Ik wou gewoon Spanje kijken. Ik weet het scheelt maar een paar minuutjes maar ik denk dat Alpine daar niet wakker van ligt..