Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig.. geen bruine filter meer, geen tikjes want die developer rijdt met de analoge stick.. en zodra alles uit staat zie je toch echt dat hij rustiger aan moet doen.

Toch zuur dat de yanks een game zoals deze 3 daagjes eerder krijgen trouwens :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is op de PC met een wheel.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er goed uit! Er vielen me wel twee dingen op.

In de replay krijg je voor de tweede keer te zien hoe Alonso tegen de muur aan staat. Ik vind dit er een beetje raar uitzien in de replay.
    En op een gegeven moment lijkt het alsof Webber (dacht ik) heel bewust over de baan zwabbert, waardoor de speler er niet langs kan.
    Verder ziet het er echt prima uit! Heb er zin in. Wel jammer dat ze niet de HUD van de FIA gebruiken.

4. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm?

Ik zie tijdens de replay op het einde de xbox-icoontjes staan bij de replay controls.

5. JeePee

JeePee Guest

Beetje jammer dat de auto alleen onderstuur heeft. Je zou in die regen toch wel wat power-over mogen verwachten. Want zo te horen is hij niet al te rustig met zijn gaspedaal. Ziet er voor mij nog steeds te arcade uit.

Dat is wel realistisch dan :+

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik dacht t niet of de replay modus werkt met dezelfde knoppen als op de Xbox ( LT , RT)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, want dat mag toch helemaal niet! Bewust zo erg in de weg zitten.

8. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ziet er echt vet uit.
    jammer dat het nog zo lang duurt

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Inderdaad, je mag maximaal één keer je lijn veranderen om een inhaal actie tegen te gaan.

Hopelijk passen ze dat nog aan, ben gematigd positief tot nu toe...Het is nog geen Grand Prix 2 of 3 _O_

10. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als het stuurt zoals f1 '97 op de playstation 1 dan ben ik dik tevreden. En idd die games van geoff grammond waren echt dope! Je kunt zien dat bepaalde developers daarvan aan dit project mee werken. Met name de regen e.d. lijkt zo overgenomen uit grand prix 3.

Deze game wordt als het een beetje leuk sturen is echt de racer van 2010! (Alleen wordt ik wel doodmoe van die gasten die online de race alleen in de eerste bocht kunnen winnen). En als ze die niet fatsoenlijk doorkomen gelijk quiten. Mja, dan maar tegen serieuze friends racen. Zit er trouwens een mogelijkheid in zoals in race pro. Dat je met z'n allen een wagen kan afstellen en wat snelle tijden kan neerzetten etc?

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat het niet mag wil niet zeggen dat het niet gebeurt! Ook in het echt zie je het gebeuren, bijvoorbeeld laast met Hamilton in (geloof ik) de GP van Spanje:9

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is dan wel weer waar, maar ik denk niet dat de makers zo ver doorgedacht hebben. :+ Aan de andere kant, zou wel tof zijn!

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat dacht je van online gamen? De toeschouwers zijn niet veilig meer, zo vaak wordt van lijn veranderd :).

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het ziet er erg goed uit, alleen jammer dat je op 02:02 niet kunt zien hoe diegene naast je op de baan zit, hij ging zeg maar blind die bocht in.

15. JeePee

JeePee Guest

Ik had het over Webber. Die heeft daar nogal een handje van ;)

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oh, zo! Scherp! :eek:

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Waarschijnlijk zul je (met de rechterstick?) wel rond kunnen kijken. En die pijltjes in beeld helpen een beetje.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan nog zou het wel lame zijn als je maar een keer van lijn mocht veranderen om in te halen of inhalen tegen te gaan. Als dit in F1 in het echt ook zo is, dan is dat een ding die ze wat mij betreft wel uit de game mogen houden. Ik zou me er mateloos aan irriteren als ik daarvoor een penalty of iets dergelijks zou krijgen.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die regen! _O_

20. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina