Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar met deze actie gaan ze veel geld mis lopen.
    De meeste hier gaan niet 150 euro neerleggen voor alleen een camera en dan moet je alsnog een Kinect game kopen waar je 60 euro kwijt bent.

    Ik zie de meeste Xbox-bezitters en de familie die kleine kinderen hebben niet effe 210 euro leggen om Kinect te gaan spelen.

    We zien het wel half 2011 als ze opeens voor 30 euro te koop zijn
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Report: Kinect priced, this time by Microsoft, denial follows

    We’ve been hearing about a range of different possible price points for Microsoft’s Kinect controller-free gaming device for a long time now, even (way, way back) when the technology was known as Project Natal.

    We’ve heard that the device will cost $99. We’ve heard it will cost $199. But the most consistent price that’s been flung around in rumours, by analysts and by retailers is the $149.99 price point.

    Now it seems as though Microsoft itself has gone and ‘confirmed’ this particular cost, with an item listing on the company’s very own online store.

    If you happen to visit this website address (unless it’s been taken down by now), you will see the following:

    [​IMG]

    In the box, you’ll get the Kinect sensor, a power supply cable, a WiFi extension cable, and an all important user manual for your cash.

    Microsoft has already denied this price listing for Kinect, saying that it’s merely a ‘placeholder,’ as the company’s Stephen Toulouse (also known as Stepto) posted in a Twitter update:

    “Guys I have nothing to do with Kinect Pricing. All prices now no matter what the retail source are placeholders. We’ve not announced.”

    The official price of Kinect will be announced later this year, and the device itself will become available in early November.

    In the videogame industry, smoke is usually the result of fire… 95% of the time at least, so the rumours and price listings we’ve seen so far for Microsoft’s Kinect are more than likely correct. Anything in the range of $99 to $199 would be my personal bet, but that’s just me.

    What do ya’ll think?
     
  3. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    I think MS is fucking itself over.


    Hmmm teleurstellende naam, teleurstellende prijs, teleurstellende spellen.

    Yep grootste flop van 2010/2011 (niemand weet precies wanneer dat ding komt zelfs)
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    November toch?
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    QFT
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik begin nu ook enig sinds te twijfelen....
    Ik had goede hoop maar dit...
    prijzen te hoog games te matig enz enz
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog geen enkele officiele aankondiging gedaan door Microsoft over de prijs van Kinect, niet over het apparaat en niet over de games. Ook de MS Store kan niet als officiele bron gezien worden. Ook al lijkt dat een Microsoft winkel, dit is feitelijk Arvato in Europa en in de VS weet ik niet wie dat afhandelt, in ieder geval niet Microsoft. Ook daar werken mensen die enthousiast zijn en wellicht afgaan op de hype op het Internet.

    Wat wel is aangekondigd is dat er bij de launch een game bij zal zitten.

    Ik vind het erg voorbarig om te discussieren over of een prijs rechtvaardig is voor Kinect of niet, voordat je er zelf mee hebt gespeeld. Met de Xbox 360 zijn we begonnen op EURO 449,- en ondertussen voeren we af en toe actie op EURO 149,- met de Arcade. Er zijn mensen die hem direct kochten voor EURO 449,- en er zijn mensen die hem nog steeds te duur vinden voor EURO 149,-

    Of je iets (te) duur vindt hangt volledig af van hoe leuk je de ervaring vindt en hoe intensief je hem denkt te gaan gebruiken.

    Wacht nou eerst maar eens november af en alle officiële aankondigingen die we tot die tijd nog doen om te bepalen of je hem wilt hebben of niet.

    Om ietsje info te geven, zal ik hier herhalen wat ik op de E3 tegen journalisten heb gezegd: Een (nieuwe) Xbox 360 kost momenteel EURO 249,- en een (nieuwe) PS3 met Move voor 2 gebruikers kost momenteel EURO 460,-. Zoals je zult begrijpen gaan we het niet gratis doen, dus ligt de prijs sowieso hoger dan EURO 249,-. En omdat wij graag concurreren met Sony zal het lager liggen dan EURO 460,-

    Taataaaahh, skoep!



    Graag zou ik een discussie zien of "we" denken dat de PS3 nu nieuwe gebruikers gaat aantrekken omdat ze er een Move bij stoppen of dat Xbox 360 nieuwe gebruikers gaat aantrekken omdat ze nu Kinect launchen. Denk daarbij ook aan de prijs die die nieuwe gebruikers dan moeten betalen.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat Microsoft vooral een grote marketing klus voor zich heeft. De gezinnen hebben al een Wii, en de rest koopt eerder de PS Move omdat het "net als de Wii is".
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Rumor: Microsoft Rep Says Kinect Not $150 - Gives New Price

    Apparently even the Microsoft representatives to Gamestop can't figure out the real price of Kinect.

    A Microsoft representative told the employees of a Texas Gamestop that Kinect would be $119. Is Microsoft still deciding what the price will be? Is it $150 like everyone seems to think? Is this representative just bewildered and confused or does he know something that the rest of us don't? Stay tuned to Xbox Evolved as we continue to unravel the mystery of the Kinect pricing. (A mystery that apparently even MS employees can't solve.)
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat Microsoft dit nu wel moet doen.. omdat iedereen er over klaagt (de prijs dan he)

    Ik blijf voorlopig afwachten.. omdat ik merk dat de gene die het al geprobeerd hebben redelijk positief zijn! Ik heb nu wel zo'n gevoel van laat maar komen. Maar stop er wel goede games bij!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx voor de scoop ;)

    Mbt je discussiepunt:

    Xbox 360 gaat een klein aantal nieuwe gebruikers aantrekken die nog geen console hebben en eerst aan een Wii dachten. (hebben ze Kinect bijvoorbeeld bij die talkshow gezien). Daarnaast gaan een aantal gezinnen die een 360 hebben ws het wel kopen. Al is die laatste groep ws ERG klein.

    Sony gaat geen mensen zover krijgen om nieuwe consoles te kopen. Daarvoor is het gewoon TE duur en lijkt het teveel op de Wii (al is het van een compleet ander niveau maar goed). Echter ik vermoed dat de hardcore gamers wel overstag gaan, iig een flink gedeelte. IGN en Kotaku waren allebei enthousiast over het spelen van Socom en Resident Evil met Move. Dat stukje review ga je straks in ELKE hardcore game terugzien waarin Move wordt verwerkt.

    Aangezien ik geen getallen van casual/hardcore ken weet ik niet wie er meer gaan verkopen.

    Je vergeet trouwens 1 belangrijk ding. De move kan je in stukjes kopen. Eerst alleen een cam + move en dan gebruik maken van de dualshock. Daarna een nav controller er bij en dan later weer alleen een move voor de 2e speler met dualshock etc. Bij Kinect moet je in 1x je beurs voor het volle bedrag trekken. Dat maakt denk ik behoorlijk wat uit.

    Ik kocht eerst ook een ps3 met 1 controller.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op zich heb je wel gewoon gelijk natuurlijk, het Move systeem is nog veel duurder dan Natal. Maar geef toe dat er wel ietswat intressantere games bijzitten. Ik sprak met mijn tante en haar 2 kinderen afgelopen week en heb ze Natal laten zien op hun PC en alledrie hadden ze zoiets van "dit heb ik al gespeeld op m'n Wii". Maargoed dat zijn natuulijk persoonlijke ervaringen en niet echt een goed beeld van wat iedereen er overdenkt.

    Hmm in dat opzicht juist niet, denk dat je als leek eerder naar Natal grijpt omdat dat toch totaal anders is dan een "Wii met controls die wel werken". Als je dan weer naar de games kijkt snap ik niet dat iemand met wat voorkennis Natal gaat aanschaffen.

    120 vind ik persoonlijk nog steeds te duur voor een gimmick die leuk is voor 20 minuten , maar het is zeker een stap in de goede richting.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Tsja, maar de vraag blijft maar hoe lang het leuk gaat blijven.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, maar dat is bij alles zo en dus een non-argument.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mensen kochten massaal een Wii, maar ze kopen maar bar weinig games.
    Een maat van me heeft een Wii en ik vind werkelijk niet 1 game leuk.

    Bowlen is in t begin grappig omdat je de werpbeweging moet doen, maar daar ben je zó snel op uitgekeken!
    Die nieuwe Mariogames (verzin alstjeblieft s een keer wat nieuw zeg! Ongelooflijke uitmelkerij) kosten ook €40-€50 en dat voor een game met de graphics van 2002.

    Nog veel erger vind ik de prijzen van de DS-games. Sorry hoor, maar ik vind €20-€45 voor zulke simpele games onaanvaardbaar. Te triest voor woorden gewoon.


    De start van Kinect is voor ons soort gamers niet geworden wat wij willen, maar ik ben er van overtuigd dat deze techniek een bijzondere ontwikkeling in gaming kan gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik bedoel het eerder sarcastisch, naar aanleiding van mijn ervaring met de Wii. Het is 3 keer leuk om Resident Evil met motion controls te doen en daarna wil je weer gewoon een normale controller hebben. Dus het is niet een non-argument, maar gebaseerd op 'empirisch onderzoek'.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Vind ik ook. 80 eu hoorde je een tijd geleden. Dat zou een nette prijs zijn, als ze het bundelen met een kinect game. Maar voor de prijzen die je nu hoort, zal ik het echt niet aanschaffen.
     
  18. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkoopcijfers zeggen alles. Dus wii is nogsteeds elke keer aan top. Dat wil zeggen dat de meeste families dat kopen. En zo zal dit ook zijn voor kinect. Als ze move gaan zien denken ze meteen gewoon verbeterde versie van move + erg duur voor een familie. Terwijl ze bij kinect denken wauw dit is de nieuwe generatie en kijk hoe ver ze zijn gekomen. Bij hardcore gamers zou dit anders zijn maar er zijn meer families dan hardcore gamers dat zie je bij de wii verkoop cijfers ;) wii verkoopt meer wii dan ps3 en 360 bij elkaar al bijna.
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben ik niet met je eens.

    Ik zelf heb bijvoorbeeld eyepet en ik dacht echt wat gaaf tekenen en je tekening wordt gescanned gaaf de mogelijkheden zijn bijna onbeperkt.. toch ligt dit spel stof te happen.. je bent er op eens mee uit gespeeld/gekeken!

    je doet het 2 a 3 keer en dan is de lol er af!


    Als ik zag wat sony liet zien met haar motion ding heb ik er meer vertrouwen in ik boel moet je eens bedenken dat je gewoon met tennisen effecht kunt geven op de bal. ik denk dat kinect niet zo nauwkeurig zal werken.
    alhoewel het bowlen aardig lijkt te werken met kinect!
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  20. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog hoe lang blijft het leuk om met de sony move voor de tv te staan zwaaien. Het is nog steeds niet hetzelfde als echt tennissen. Dus met alles is het van hoe lang blijft het leuk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina