[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Was dit niet al zo? :confused:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Met Fable I wel, met Fable II was het gewoon zo waar je je punten in stopte, zo veranderde je uiterlijk. Dus veel punten in Magic stoppen, zo kreeg je meer blauwe lijnen in je gezicht.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee dat meen je niet. :'-(

Ik wil de bulkier en langer worden zelf kunnen regelen, in Fable 2 heb ik hier express geen punten inbesteed.

Wil geen Hammer look-a-like krijgen. Maar gewoon slank en kort blijven maar wel dodelijk. :'-(

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Harde woorden over zijn eigen game zeg, holy crap! Ik wilde Fable II ook echt tof vinden, ik heb het absoluut een kans gegeven maar ik bleef de game matig vinden. Sommige dingen waren echt wel mooi enzo,maar inderdaad...die map..wat een draak is dat in die game zeg. En het is allemaal gewoon nog steeds te beperkt. Afwachten maar met F3.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Alleen al om dat de co-op mode zo verbeterd is ga ik 'm sowieso halen. Vind de rest allemaal niet zo boeiend klinken, maar in co-op hebben ze precies de dingen aangepakt die zo kut waren.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Positieve hands-on van Eurogamer:

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]yt3qPzkZ4eo[/yt]

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha dat is wel echt lullig wanneer je een vrouwelijke hero hebt. :lol:

9. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem al pre-orderen bij onder andere Free Record Shop. De collecters edition kan je ook al pre-orderen. Ik denk dat ik dat ga doen bij zavvi.com

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Gruwelijke diss van de makers van TES _O_

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat een sukkels bij Bethesda, Fable: TLC owned Oblivion hard IMO. :eek: Bethesda denkt: "Wij hebben een grotere wereld dus wij winnen!" Dat is serieus het enige wat Oblivion beter doet in vergelijking met Fable: TLC, serieus. 8)

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Er staan nog wel meer dergelijke dizzes over andere dingen op YT. Kijk maar eens rond en je vind deze gozer nog wel een aantal keren. ;)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, geniale diss.

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie zeker uit naar dit nieuwe fable avontuur. Fable 2 is en blijft mijn meest geliefde game tot nu toe door legendary weapons en jobs enz. enz.
    Hoop dat ze mijn behoeften weer aan kunnen voldoen:D

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Bij het opruimen vond ik laatst een uitgeprint artikel van 9 jaar oud. Het kwam van Insidegamer en beschreef de eerste informatie die beschikbaar was over Fable. Het was revolutionair en eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ik herinner me nog goed dat ik als klein jochie het uit enthousiasme aan m'n ouders ging vertellen. :emo:

Nu, 9 jaar later, komt deel 3 eraan. Eigenlijk kan ik nog steeds datzelfde artikel erbij pakken en hopen dat het zo fantastisch gaat worden als daar staat beschreven. Peter Molyneux is een man van vele woorden, maar de ervaring van de eerste 2 Fable-games heeft mij geleerd dat je alles met een flinke vaat zout moet nemen.

Ik ben alleen bang dat Fable 3 te mainstream gaat worden. Vooral het vechtsysteem moet zich nog bij mij zien te bewijzen. Het lijkt me niet bepaald uitdagend en bevredigend om je tegenstander door op slechts 1 knop te drukken af te slachten.

Desalniettemin komt Fable 3 zeker in mijn collectie. Hoe je het wendt of keert, de twee vorige delen hebben mij zeker vermaakt en verwacht niets minder van deeltje 3. :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha klopt, al die dingen die hij vertelde hoe mooi en goed en interactief de eerste Fable zou worden.. Kan mij nog goed een PU preview herinneren, ik heb hem ook vast ergens liggen.

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Make your own Fable III Villager

The Fable III Village Maker launched today in the US and UK. For the first time, you can create your own Fable Villager that will appear in the game. Here is how it works: Head over to www.xbox.com/fable3 and start creating your own villager. Answer a few questions and choose their look and you’re ready to go. Anyone can design a villager and share it, but if you pre-order the game at participating retailers* you’ll get a code you can redeem to actually import that villager into Fable III when it launches later this year.

Sounds good? Head on over to Xbox.com and get started.

Press release

*Participating retailers include: Amazon, Best Buy, Gamestop, and Newegg

Here is a video Lion Head has done that shows you how the Villager Maker works:

[yt]xp-YYIDKIsw&[/yt]

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    meer mainstream dan deel 2? Dat kan toch niet? Het spel miste alleen een 'autoplay' functie :emo:

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Beter dat dit ook naar Nederland komt.

Overigens ook de opening cinematic is vrij gegeven door lionhead niet kijken als je em pas wilt zien als je de game voor het eerst opstart:

Die kok wordt trouwens de eerste persoon die ik aan de galg hangt als ik aan de macht ben. :cool:

[yt]uHB6P8IKi9Y[/yt]

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Wat een briljante trailer :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina