[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooral als een nub als jij ! :+


    :+:+:+:+:+
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar nog lastiger om hem te downen :mad: Zoek nu al een week voor een groep om hem te downen maar kan niemand vinden....Misschien is mijn gearscore ook wat laag. Heb maar 5200 en ik hoor dat je voor een Hogger riad minimaal 5500 moet hebben. Echt te triest!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fok jou. Ik kap hiermee! 8)
     
  4. SysanApse

    SysanApse Guest

    Rage quit much ?

    Je moet gewoon zorgen dat de offtank constant shattering throw doet. @Gforce
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Varok Saurfang erbij halen. Die cleaved hem wel.
     
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ben meer als een halfjaar weg geweest van WoW ivm school, maar aangezien ik dit jaar gehaald heb en dit jaar maar heel kort op vakantie ga heb ik besloten om mijn WoW abbo weer te verlengen.:9
    Dit is mijn main char:
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chamber of Aspects&cn=Drathor (kan misschien even duren voordat hij geactiveerd staat omdat ik zolang niet gespeeld heb)
    Met welke dungeons/raids moet ik beginnen om mijn char weer op te bouwen naar het huidige niveau? Alvast bedankt voor de hulp!
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dit is echt wel een hoogtepunt van ergenis.
    Ik zit in 25 man ICC and we beginnen aan de trash.
    Fokking Hunter Pet pulled een veel te grote groep.
    6 man er meteen uit.

    Dat is nog niet het ergste. Lees de spoiler maar voor meer.

    Raid Leader zei namelijk dat iedereen gewoon moest blijven en dat hij dat ook wel zou doen. Maar meneer vetrekt zelf en daarna viel de groep helemaal uit elkaar. Vond het gewoon triest. Wilde zelf wel graag blijven, maar als de raid leader het al opgeeft bij trash. Het begon zo goed bij een paar trash mobs, lekker snel neer allemaal. Tot die hunter en die raid leader alles verpestte. :emo:
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien tip om een guild te zoeken? Met randoms raiden gaat vaak fout.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    I know. Deze gozer zocht in ieder geval naar mensen met discipline. Ik wil wel luisteren en geef pas op als de hele groep uit elkaar valt zoals net. Gewoon te erg als de RL ook faalt. Jezus, wat moet je dan? Net zoiets als de ING topman zegt: Ik kan geen leiding geven. Dat doe je toch ook niet? 8)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is gewoon simpel. Die raid kun je 1x per week doen. Spelers willen niet saved raken als er maar 1 boss down gaat. Als je op trash wiped heb je een fail groep. Hunter hoort sowieso niet te pullen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik snap het. Snap ook dat mensen niet saved willen worden.
    Ik vind het alleen stom dat er al meteen mensen weg gaan omdat een Hunter het verneukt voor zichzelf. ;)
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Zei ik al eens tegen iemand anders. Gezien je huidige gear kan je het begin skippen en meteen de ICC 5 man heroics gaan doen. Gewoon een beetje ToC farmen, is toch appeltje eitje vandaag de dag.
     
  14. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ToC farmen dan? Maar in ieder geval bedankt voor je hulp, dan weet ik waar ik aan toe ben!:D
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Omdat je in Ulduar gear rondloopt en ToC praktisch gezien gratis gear is (25 man dan). Als je ICC wil beginnen moet je op zijn minst vol 245 zijn.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus als ik het goed begrijp kan ik beginnen met ICC 5 man heroic (is dit 1 dungeon of meerdere? sorry voor de vele vragen, lange tijd niet gespeeld) en Trial of the Crusader 25 man? (Heroic?)
    Bedankt!:thumbs:
    Wat is trouwens de beste spec voor een hunter nowadays, MM of Surv?
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij MM op hogere gearlevels, maar ik ben geen hunter dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen.

    De ICC 5 heroics zijn 3 heroic dungeons. Trial of the Crusader 25 man heroic kan je denk ik wel laten zitten, pugs falen dit nog steeds omdat het moeilijker is dan ICC 25 en de meeste guilds die dit gedaan hebben doen nu ICC 25 heroic. Je zult het dus moeten hebben van ToC 25, tenzij je wat bekenden bij elkaar sprokkelt en ToC 10 heroic gaat doen, daar krijg je ook iLvl 245 items van.
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt hier heb ik wat aan!;)
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Lage gearlevels ( minder dan 700 passive Armor Pen) is beter met een SV spec, daarboven is MM in principe beter. Echter gaat dat lang niet altijd op en kun je ook gewoon lekker SV blijven als je dat leuker vindt spelen.
    Allereerst zou ik je spec even aanpassen, je kunt mijn spec kopieren, is de meestgebruikte SV spec voor PvE dps.
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren Mill&cn=Astrell

    Zelf ben ik nog altijd SV, ook al is mijn gear goed genoeg voor een MM ArP gem-build, ik vind het saai ^^.
    Dmgwise sta ik vrijwel altijd hoger dan andere hunters, maar dat kan ook komen omdat het slackers zijn ;).

    Anyway, good luck :)
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik zal je spec kopieren.:thumbs:
    Wel klote dat ik zowat al mijn addons opnieuw moet downloaden omdat ze te bugged zijn nu. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina