[Red Dead Redemption] Q & A

Discussie in 'Algemeen' gestart door GrEyFoX1987, 21 mei 2010.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bij mij was er dan niemand te bekennen!

2. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand te bekennen? in blackwater lopen echt overal politie rond, gewoon 1tje schieten ergens in blackwater en dan achter een groot gebouw staan zodat ze maar van 2 kanten kunnen komen, en dan gewoon knallen met normal targeting.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kom alleen in Blackwater echt nooit niet aan 5,000 hoor. Heb inmiddels die Achievement wel (paar dagen terug). Op een gegeven moment kwamen er gewoon geen agenten meer.

4. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie kan mij helpen met I know You in balckwater

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat moet je doen? Kan je de man van 'I Know You' niet vinden?

6. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie wel in de map het ? staan maar als ik er naar toe ga is daar niemand

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Andere tijd terugkomen. Of misschien later als je meer missie's hebt gedaan.

8. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je het al uitgespeeld, want dan kan je hem inderdaad niet meer doen, hij telt niet mee met 100%

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar haal ik binoculars?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Krijg je bij een missie, later in het spel. ;)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nog later? 8) Ik heb al 16 uur gespeeld. :p Ik ben nu bijna Mexico uit denk ik.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, komt pas na Mexico. :+

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is het eigenijk mogelijk om in een duel gewoon 1 kogel af te vuren? Bijvoorbeeld in de hand waarmee de tegenstander zijn pistool vast houdt? Want ik moet altijd 100x op RT drukken voordat mijn character begint te knallen, en dan zijn ze altijd dood. Ik snap er ook geen zak van. Want als je op RB drukt om een plaats aan te geven waar je wilt schieten, en je drukt op RT, dan schiet ie nog niet.

En wat is die blauwe en rode meter?

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die metertjes bedoel je toch? :p

15. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Zo moeilijk is duelleren niet. Je hebt inderdaad twee balkjes, een blauwe en een rode. De blauwe (linkerbalkje) is van jou, de rode hoort bij je tegenstander. Als je ergens een kruisje neerzet, wordt dat balkje gevuld. Hoeveel hij wordt gevuld ligt aan twee factoren: hoe precies het schot is en waar je het schot plaatst.

Als je bijvoorbeeld een schot plaatst op je tegenstanders hoofd, dan telt dat veel zwaarder dan als je hem in zijn been raakt.

De precisie van je schot zie je aan je richtkruis (is er een betere naam voor?). Die verandert de hele tijd tussen ver uit elkaar met donkerrode kleur en geconcentreerd met een witte kleur. Als hij geconcentreerd is, is het schot heel precies. Dit telt dus zeer zwaar mee voor het vullen van het balkje. Verder is het volgens mij zo dat als je eenmaal een geconcentreerd schot hebt gehad, alle schoten daarna ook zo zijn.

Als het duel begint hoef je nog niet gelijk je revolver/pistool te trekken. Als je het eerder doet heb je meer tijd, maar het is moeilijker om een geconcentreerd schot af te vuren (dat richtkruis wordt dan veel sneller groot/klein). Als je even wacht heb je minder tijd, maar je schoten zijn dan wel preciezer. Na een aantal seconden (vijf?) wordt er gekeken wiens balkje het volst is, diegene wint het duel en zijn schoten worden afgevuurd.

Er is hierop één uitzondering: als je een geconcentreerd schot afvuurt op het wapen/rechterarm van je tegenstander, is jouw balk gelijk helemaal gevuld. Marston schiet dan onmiddellijk. Je hebt dan dus het duel gewonnen door zijn wapen uit zijn hand te schieten. Omdat hij dan nog leeft krijg je meer Fame erbij (volgens mij 100 i.p.v. 50).

(het wordt imo trouwens prima uitgelegd in de game, misschien moet je de volgende keer wat beter opletten:+)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zeker niet dat dat uitgelegd werd en ik dat gemist heb he. :+ Dit is wel startpost materiaal trouwens. TY! :thumbs:

17. Cage82

Cage82 Instant Classic

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je cougars in de game?

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook nooit gemerkt dat dat uitgelegd werd. :9

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    http://reddead.wikia.com/wiki/Cougars

Waar vind ik ergens bevers? Want ik ben al op die plek bovenin deze map geweest maar daar komen alleen hordes grizzly's op me af.

En ik moet ook deers afmaken, maar ik kom alleen maar bucks tegen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  20. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lach me maar uit,

maar ik kan die rabbits nergens vinden (ik moet er 10 killen)!

Deel Deze Pagina