[Xbox360] Splinter Cell Conviction (PAL)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Twizzler, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In nieuwstaat. Europese versie.

Doe een vriendelijk bod. :)

/Mod Topictitel aangepast conform de [xbazar]norm[/xbazar]. Let je hier voortaan even op? -Mtthz

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    €16 incl.

3. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een serieus bod?

4. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snel bij de hut bestellen dan. ;)

Ik doe hem niet voor 15 weg.

5. Kamden

Kamden Guest

Op die website zelf staat hij erop voor 25 pond en dat is niet 'iets meer dan 20 euro' daarbij moet je dan ook nog 3 pond verzendkosten betalen dus zit je toch wel rond de 30 euro

Ik bied 25

6. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen kan/mag/wil in het buitenland bestellen, plus de levertijd is 1 à 3 weken.

37 euro is de laagste prijs in Nederland. Dus ik denk dat je er makkelijk ~20/25 euro voor kunt krijgen.

7. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een pesthekel aan betweters.

Iemand heeft al 25 euro geboden, dus al je argumenten gaan in rook op.

8. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Je hebt PM.

9. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wat een onzin. dus jij koopt liever een 2de hands spel terwijl je een nieuw in foilie spel kan kopen voor minder dan dat? waar heb jij leren rekenen?

zoals bennyH al schetst is het van de zotte dat mensen buitenlandse shops buiten de pricediscovery houden als het aankomt op de bepaling vd prijs van 2de hands games. slaat dus werkelijk nergens op.

schouderklopje bij deze dan ook voor bennyH voor de uitleg voor non-cc mensen hier! (en ja zavvi etc levert echt wel sneller dan 3 weken en porto is helemaal geen 3 pond)

10. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo agressief jochie. Dat jij en bennyH zich niet kunnen inleven in mensen die niet willen (langere levertijd, slechtere service als er wat mis gaat), kunnen (geen cc hebben) of mogen (geen toestemming van ouders) in het buitenland bestellen is een gebrek van jullie kant.

Probeer hier niet mensen te forceren om onder de marktprijs te verkopen.

11. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    +1 heb van alle drie die problemen last. Daarmee zeg ik overigens weer niet dat je op of boven de winkelprijs moet gaan zitten.

Als buitenland goedkoper: 70%+VZK maximum gangbare prijs
    Als binnenland-buitenland bij elkaar: 60%+VZK maximum gangbare prijs. Vaak zelfs al voor veel minder.

Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  12. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is overigens nog altijd te koop. :)

25 euro inclusief! Komt u maar. :)

13. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Jochie? laat ik maar geen opmerking hierover maken, dat laat ik wel aan de kleuters over.

Lees de post van bennyH nog eens, wbt cc/buitenland en slechtere service? welke service geldt hier bij een particuliere verkoop dan .. vergoed jij de kosten als een pakketje niet opgestuurd, verloren of kapot gaat?

En waar probeer ik mensen te forceren om onder marktprijs te verkopen? en agressief, joh doe even normaal en daarbij heb ik niet gezegd dat mensen niet boven winkelprijs kunnen bieden/vragen, zal mij een zorg zijn wat men met zijn geld doet. het ging om het relaas van bennyH en daar ben ik het mee eens, hij heeft gewoon gelijk dat zijn bod van 15,00 een reeel bod was op een spel wat op dat moment voor 21,00 nieuw te koop stond.
    Dat hij het iets genuanceerder had kunnen brengen (slotzin) is een ander verhaal, maar laten we het topic maar verder niet hijacken (excuses aan de mod + threadstarter)

14. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het om zeep helpen van mijn te koop topic.
    Prijsaanvallen vind ik niet netjes en mods zouden hier wel tegen op mogen treden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina