Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil liever ook niet dat hij op CoD lijkt, maar wel sneller speelt dan BFBC2, in dat geval is het voor mij een deal.
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij interessant als het qua snelheid tussen MW2 en BFBC2 inzit
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik speel dit soort FPSjes niet vaak genoeg online om een eerlijk oordeel te kunnen vellen.
    En misschien komen mijn problemen dus ook deels door de PS3 controller. Maar.

    Ik vind het niet erg fijn spelen. Vind het wat losjes aanvoelen.
    Ik zie ook niet goed wie nou bij mij hoort. :+ Boven je teammates staat een blauw driehoekje, maar ik heb liever dat er gewoon groene of rode namen boven staan. Maar dat probleem kan dus ook een andere oorzaak hebben; ik ben meer een FFA persoon, dus ik ben niet gewend om te letten op wie ik schiet. :D En áls ik al team based games speelde was het Halo, en dat is rood tegen blauw. Erg duidelijk dus. :p

    Graphics matig. Beeld wat altijd even stil staat vlak voordat je dood gaat.

    Het gevoel wat ik nu bij deze beta heb is dat ik hoop dat EALA de SP een stuk beter gaat aanpakken dan DICE met de MP doet.

    Waren wel genoeg mensen online.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 BFBC2 was me achteraf net wat te langzaam en te weinig arcade qua aim. Ben na al die jaren toch hel erg gewend geraakt aan het vlotte spel en de makkelijke aim van COD. Een tussenweg lijkt me wel wat.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, BC was voor mij echt te sloom. De snelheid van MW2 mag ik wel, maar iets minder snel zou ook niet verkeerd zijn
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond BFBC2 (wanneer goed gespeeld) toch soms behoorlijk hard kunnen gaan. Niet zo hard als MW2 misschien, maar als je met een sqaud een dorpje inrent terwijl je gecovert wordt door een Bradley en een Blackhawk kan je de snelheid er goed inhouden.

    Er zitten alleen geen voertuigen in MOH dus als het ongeveer anderhalf (:+) keer zo hard als BC2 gaat ben ik tevreden.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik zag toch echt tanken in MoH, ook als je er in zit.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toen ik die MP beelden zag van MOH in die videos, toen dacht ik...dit is wat MW2 had moeten zijn. Het doet qua omgeving vreselijk denken aan MW2, maar als je even langer blijft kijken zie je dat het echt meer weg heeft van BC2 dan MW2. En dat is heel erg goed. Ik verwacht dat het een hele toffe shooter zal worden, en hopelijk is de SP ook nice.
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de MP beta uit?
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    The Medal of Honor beta for the Xbox 360 is delayed, but it is expected to be available next week. We are extremely disappointed about this, but want to assure you that we are dedicated and determined to delivering all of you this awesome multiplayer experience as soon as possible. However, we are excited to extend the beta to make up for lost time! The beta will continue as planned for the PlayStation 3 and PC. For these platforms, the beta starts on June 21st. However, players who own Battlefield: Bad Company 2 and have pre-ordered will be able to enter on June 17th. More information and beta availability updates can be found at www.medalofhonor.com/betainfo.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is al uit(PS3 )

    Ik heb de Beta even een half uur gespeeld en mijn eerste impressie is redelijk positief, gameplay wise is het langzamer dan Cod maar inderdaad sneller dan BC2, zoals al gezegd was. Ik heb alleen het level in de stad gespeeld en om eerlijk te zijn was dat weinig interessant, erg kaal en saai.

    De guns geven een goede feedback wanneer je iemand raakt, iets wat ik erg miste bij BC2, moeilijk tegenstanders te onderscheiden van teammates maar dit zal wel wennen... Het was maar een half uurtje maar dit zou best weleens een grote MP titel kunnen worden...mits de levels wat interessanter worden.

    De schaal van het stedelijke level is vergelijkbaar met Karachi uit MW2...
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Feedback? WTF? Hoe bedoel je dat dan?:p

    Bedoel je terugslag? Want ik vond de 'feel' van de BFBC2 wapens wel echt goed hoor.
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik bedoel geen recoil maar het feit wanneer ik op iemand aan het schieten ben dat ik ook zeker weet dat mijn kogels hem raken, dus feedback.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Punt is dat ongeveer alle wapens in BFBC2 in salvo's (realistisch dus, de MW2 ACR :x) moeten worden gevuurd, anders ben je een stuk minder accuraat. Wanneer je dat doet schiet je wel degelijk raak en heb je ook het gevoel dat je kogels aankomen.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vond BC2 erg fijn spelen en in de actie was het snel zat maar in deze QL ziet MoH er echt niet uit, weet niet of ze het zo houden qua wapens/classes maar vond het erg matig. Half de fun in MW2 zit toch echt in de hoeveelheid shit die je kunt unlocken.

    De game straalt gewoon een soort verveling uit, weetnie.

    Sowieso lijkt het echt niet normaal veel op BC2, van je crosshairs tot de animaties tot de modellen van debris/tanks is het gewoon 1 op 1.

    Denk dat ik deze mooi ga skippen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die impressie ook bekeken, en deze gaat het ook voor mij niet worden. Ik heb liever BFBC2 dan.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik koop hem wel. Heb de MOH serie altijd wel een warm hart toegedragen, alleen had EA Airborne niet zo mogen verkrachten. Daar ben ik heel kwaad over geweest weet ik nog wel. Alleen het springen was echt leuk, de rest zoog zwaar. =(
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop toch nog dat het een gaaf spel word alhoewel ik de hoop toch een beetje op geef.
    Ik zie hier eigenlijk niks in terug van de originele MOH serie dus tja.
    Ik ga hem wel halen maar ben wel benieuwd of hij me dus lang boeit.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar we hebben nog niks van de Singleplayer gezien hea (gameplayderwijs dan). Natuurlijk, als je hem voor de multiplayer zou willen kopen, is het logisch dat je hem niet koopt als de multiplayer slecht is. Maar de Multiplayer is van Dice. De Singleplayer kan dus heel anders zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina