Assassin’s Creed: Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er goed uit allemaal. Nieuwe paardrijen in een stad ziet er easy en scripted uit, nieuwe executions zijn tof, nieuwe manieren om ergens op te kunnen ook, en het kruisboog en multiple assassins zijn ook nice.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit viel mij ook op. Die commentator vertelt dat vijanden nu zelfs tegelijkertijd aanvallen, terwijl wij als kijker zien hoe de soldaten één voor één afwachten tot hun maatjes dood gaan. :+
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha ja, vond dat ook al gaar. They will attack simultaneously.. Right. 'T ging wel erg makkelijk.
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik had alleen wel liever gezien dat ze die gun eruit lieten. Vind het gewoon niet bij het stijltje passen. Hoe zit het nou met de MP?
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Vond ac 2 zo ongelofelijk chill.
     
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Instant buy.. Heerlijke actie, vechten, paardrijden in de stad is awesome... Hmmmmm _O_
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En als die deeplinkshit weer komt: hier de link.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik vond deel II ook wel makkelijk, maar aan de andere kant ook precies goed. Ik had aan het einde van het eerste deel grote moeite met het verslaan van groepjes. Ook was het systeem daar anders, maar zoals het hier en in deel II is mag het van mij zo wel blijven.

    Misschien moeten ze voor de pro's net als met Mass Effect en Gears of War maar een Insanity achievement ofzo invoeren. Heb je in elk geval nog wat uitdaging voor de gevorderden.

    Ik zal er echter niet rauwig om zijn als die er niet in komt. ;)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Achievement? Lekker boeiend of ze er een achievement in doen of niet. Het mag wel een stuk moeilijker, want het was wel erg makkelijk. Fable 2 is zelfs makkelijker en dat kan mijn schildpad uitspelen.
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Precies. Counteren. Zo kill je iedereen met gemak!

    Ac2 was trouwens de eerste game die ik op 100% had. Vond de moeilijkheidsgraad qua achievements just goed.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    AC2 had wel erg makkelijke achievo's behalve die puzzels oplossen was soms tricky!
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die puzzels waren op een gegeven moment gewoon niet meer te doen. Die heb ik gewoon op internet opgezocht. :+ Geen zin om daar minutenlang over na te denken.
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik begon deel 2 een hele tijd geleden, toen vond ik hem maar matig.
    Heeft hij een tijdje in de kast gelegen en toen pikte ik het weer op, het verhaal werd al erg snel veel beter en het werd ineens weer een super tof spel! vooral het einde was gewoon fucking geniaal! zeker dat ik dit deel ook weer ga halen!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Jep ik ook. Je hoeft je nu niet druk te maken over een saai begin. Wat ik van de filmpjes heb gezien begint het nu erg goed en mysterieus. Ik hoop dat Brotherhood minstens zo lang is qua verhaal als AC II. Zal natuurlijk wel niet, maar dan een heel eind die richting in. ;)
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, Heb ook nog de multiplayer beelden zitten kijken en moet toch stiekem bekennen dat het er best gaaf uit ziet:eek:
    Als het tenminste goed werkt en niet dat iedereen standaard kei hard gaat rushen maar als je (net als in de trailer) gewoon tactisch werkt waardoor je niet op valt het speelt kan dat nog best gaaf worden:eek:
     
  16. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er vet uit. dat beloofd wel wat.
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is het bekend of de Animus ook een rol speelt in Brotherhood? Of zal Brotherhood zich afspelen in een situatie die uitgelegd worden tijdens de credits van deel 2? Zoals:
    Desmond & co ontsnappen in een voertuig waar de Animus in staat. Tijdens de rit stapt Desmond de Animus in om nog meer te ontdekken.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.007
    Leuk Bevonden:
    3.337
    [gt]701981[/gt]
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    PS3 bezitters opgelet!
    Ik koop em toch op de 360, maar is een mooie manier om even uit te testen hoe kut de MP precies is. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina