De meest redelijke Nintendo Website vind ik Ndomain.nl, Wii-ds.nl is ook best goed hoor En sure Natasja, stuur je me friendscode maar! Ik heb trouwens vandaag Super Mario Galaxy 2 gehaald maar toch maar mee gestopt sinds ik enorme slechte beeld kwaliteit had op me HDTV door omdat ik geen Component kabel heb.
Kun je op de Wii ook gewoon zo'n component kabel aansluiten van de xbox/ps3? Bij 1 van die 2 heb ik volgens mij zo'n ding bijgeleverd gekregen, moet nog wel ergens liggen. Of moet ik zo'n Wii comp ding kopen van 10 euro. 3rd party geval of voor official gaan?
Eerste vraag, nee. Die zijn namelijk console specifiek. Tweede vraag: Ik heb gewoon een 3rd party en geweldig beeld (voorzover dat kan ).
En imo veel betere sfeer en vooral graphics dan Zelda. Moest Okami maar eens gaan uitspelen eigenlijk .
Rechtsonder zit zo'n edit knop schat. Best handig. En ja ik heb er 2 aangeraden gekregen maar beide hebben 3 topics in de afgelopen dagen en daarna gaat het al naar 1-2 weken of langer oud. Niet echt populaire forums ieg. Dus Nintendoworld.nl kom maar op! /Mod Linksonder zit zo'n report knop schat. Best handig. Vorige post is al van een paar dagen geleden en had ze nu in dit topic haar post geëdit had ze waarschijnlijk heel lang op een antwoord kunnen wachten - Pegas
Maar het was een paar dagen geleden voordat ik reageerde Goed dan doe ik het nu zo.Ik heb het spel Calling gezien voor de Wii.Maar er staat bij dat het echt een Japanse horrorgame is.Maar heeft het dan ook van die rare tekens weer in dat spel?of is dat de gewone naam? Dit wil ik weten voordat ik hem de volgende maand wil gaan kopen
Okami heb ik zelf NOOIT helemaal uitgespeeld, ben wel een heel eind gekomen. Moet nog maar eens uitspelen maar als ik hem een weekje laat liggen werd het als snel twee weekjes etc. en dan ben je op gegeven moment beetje uit de game. Maar hij is echt DIK de moeite waard. Supermooie stijl, leuke personages een hele warme game en echt prachtige muziek. Ben benieuwd wat je ervan vind.
Iemand een antwoord op mijn vraag?ik denk ik zal eens een keer editen hihi Ik bedoel dus dat je gewoon engelse teksten in het spel hebt.
Ik ken de game niet, maar als de game gewoon in de winkels in Nederland/Europa ligt, dan is hij gewoon in het Engels.