Sniper: Ghost Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 16 apr 2010.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar dat sommige hem dan al hebben weten te krijgen in de winkel (saturn), maar dat die bij andere nog uit moet komen. Je hoort zowieso weinig over dit spel, en bij de bekende game winkels, behalve gammania, is het spel niet te krijgen tot nu toe.

Bij gamemania is die 39,95, vind ik ook nog wel meevallen kwa prijs.

We wachten wel af wanneer die dan wel te krijgen is.

Je leest ook nergens iets van dat het spel vertraagd is en dat die wat later uitkomt.=(=(=(

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Gamemania staat ie op 9 juli zelfs :emo:

3. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ik had het er nog nagevraagd en ze wisten daar niet waarom die weer later kwam. Had bij andere winkels ook nog gekeken, maar daar hadden ze hem ook niet liggen. Dus dan zal die wel vertraagd zijn door een een of andere reden. Het lijkt me wel een leuk spel voor een mooie prijs te krijgen.

Heeft misschien toevallig iemand anders hem hier al weten te krijgen in een winkel? of online?

Hoeveel uur aan single player zit er eigenlijk in het spel?

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Review (vertaald door google vanuit het Noors).

Deze review leest misschien wat beter.

Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de PC demo gespeeld.

Alle settings op zijn hoogst maar vind de graphics erg tegenvallen. Snipen is wel datgene wat ik altijd in video games speel maar na de zoveelste headshot krijg je toch genoeg van het filmpje waarin ze weer laten zien dat het een headshot is.

Zat wel een leuk sfeer momentje in , liep een trap op in de bergen en keek naar rechts en plotseling hoeste er iemand, stond er iemand vlak achter mij die ik niet had gezien. (hij mij overigens ook niet)
    Iets wat wel weer minder is zijn de gesprekken van de tegenstanders, als je in een bepaald gebied komt zijn die altijd even hard. Niet echt realistisch en vaak zie je ook helemaal geen mensen met elkaar praten.

Het timen van neersnipen van mensen vind ik wel gewoon cool. Als de 2 bewakers zich opsplitsen dan allebij rustig uitschakelen. AI is wel waardeloos op bepaalde momenten(altijd?). Ik zat in een struik en een bewaker liep langs en bukt ineens. Ik mezelf voor 15 seconden afvragen waar hij mee bezig was. Bleek dat hij me gezien had maar dat hij nogal de tijd nam om het vuur op me te openen.

De Sniper is altijd het wapen waarmee ik graag speel in iedere shooter daarom kon de demo me wel even vermaken. Maar na de demo was het voor mij al genoeg. Al zat er geen mp in die ik toch ook wel even had willen testen. Moet er wel bijzeggen dat ik erg van de graphics ben, ik hoofdzakelijk mp speel en nauwelijks game op het moment. Voor dat laatste geld alleen dat deze game daar geen verandering in gaat brengen.

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    [gt]701144[/gt]

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waar is dit spel te koop ? Op budgetgaming staat ie niet.

8. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik dacht dat dit spel goedkoop in de winkels zou liggen? Zoiets had ik iig gehoord. Hoezo ligt ie dan voor 55 euro in de winkel?:eek:

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is mijn fout, heb 40 betaaO-)ld. had nog 4 andere games ook gehaald. die waren 55:)

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik check de demo nu ook op mijn laptop met alles op high en vind juist de graphics behoorlijk nice. Mooie jungle en mooie kleuren, nice physics. Alleen wat is er met die A.I. man, iets te slim lijken ze wel...ik zit volop in de struiken en lig en nog zien ze mij. ik doe misschien iets fout......i guess.

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Oh oke haha :9

Hoelang duurt het spel ong.?

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben net de eerste missie door maar heb het idee dat de game flinke fps issues heeft. ook wat grafische bugs.
    game chocked af en toe als het druk word.
    ga hem straks op hdd installeren en kijken hoe hij dan speelt.=(

14. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Niet echt speelbaar dus en wachten op patches voordat ik hem moet kopen dus?:)

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind dit alles behalve een mooie game. En misschien dat je een andere demo dan ik gedownload hebt want ik kan soms vrij rondlopen zonder ook maar een struikje op te zoeken. Daar tegenover staat dat ik soms wel weer wordt gezien terwijl het donker is, ik stil zit in een struik en de tegenstander staat aan de andere kant van een ravijn.

Dat is niet bepaald slimme A.I.

16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook gehaald, heb al ongeveer 2-3 uur gespeeld. Kort door de bocht: Snipen is tof, stealth is af en toe erg vet en af en toe faalt het weer, graphics zijn wel geinig en vooral veel kleur en licht in de jungle wat ik persoonlijk erg fijn vind, het schieten met assault rifles is echt slecht.

Er zit een missie in waar je à la MW2 een olieplatform bestormt: die is ruk. Het is overduidelijk een sniper game, een paar bad guys met je pistool afschieten is nog wel m'kay maar een hele missie met een M4 RIS rondlopen is gewoon kut:+ Er zit geen terugslag op de geweren en het voelt gewoon erg tam aan.

Ik vind de physics van de tegenstander wel vaag; ik schoot er net één een headshot vanaf ongeveer 300 meter, vliegt zijn helm af en draait hij in de lucht een rondje. WTF?

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  17. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ook in de Saturn gaan halen of ergens anders? Kwestie dat ik weet welke winkel ik langs moet gaan.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven toch de reviews..??

19. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  20. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden: