Loting Kwartfinale: Looney - Miem fcdanny - House GoDz ViSioN - Daz Ferron - Dyonko De deadline voor deze wedstrijden is 1 Juli om 23:59 uur
Wij vanavond rien? En ik heb al tegen je geoefend dus ik weet je zwakke punten Edit: Kan natuurlijk niet, vanavond speelt NL
Yep is goed, maar pin me er niet op vast. Maar we zijn vaak zat tegelijk online dus dat gaat wel goed komen!
Net tegen rien gespeeld. 1e wedstrijd 2-2, 2e wedstrijd 1-1. Hij gewonnen met strafschoppen 5-4. Waren erg leuke en spannende partijen!
Ik tegen xDaz. Eerste duel gestopt bij 6-1. Daz was vele malen beter. Zijn aanval heeft een versnelling echt te belachelijk voor woorden. Ik snap niet dat Middlesbrough 3 sterren is. Geen duel kon ik winnen. Echt elke speler was sneller en sterker van Middlesbrough. Maar goed gespeeld xDaz het tweede duel is een formaliteit. Dus succes volgende ronde.
Zwak om weg te gaan hoor.. Verlies dan gewoon lekker met 8-1 maar wel met opgeheven hoofd ipv weg te gaan bij de 7-1.
Precies, want ik weet dat ik dat ook alleen maar doe om het een beetje eerlijk te houden voor Ferron in de 2de wedstrijd, moet hem niet meteen kansloos maken. @Ferron: ik kom om 3 uur, nu nog effe m'n autotheorie leren.