Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ff de Teribble Shotgun ofzoiets dergelijks scoren in die raider outpost waar ze ook die behemoth hebben. Die deed uit mijn hoofd volgens mij 80 dmg, dat ding was briljant.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik gaf in deze game altijd de voorkeur aan lange afstandswapens.
    Sniper gun of iets in die trend.
    Ook de Mini Nuke was wel cool, maar alleen voor die overgrote mislukte turtles. ;)

3. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep altijd rond met de Xuanlong. Good Times.

4. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Met het Chinese Stealth suit (van Operation Anchorage) en een willekeurig melee wapen zoals supersledge ofso...

Als je bukt met met dat pak aan ben je onzichtbaar, als je dan aanvalt met melee kunnen ze je niet vinden:emo: ...wel vet Deadclaws verslaan in hoogste niveau zonder enkele damage op te lopen

Dit gaat overigens snel vervelen:9

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, wilde net zeggen, da's toch hartstikke saai. :+ Heb die DLC overigens niet geprobeerd, wel Broken Steel, The Pitt en dat zombie-eiland (erg tof).

6. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt sommige onmogelijke stukjes.... uhm mogelijk:+

The Pitt en Point Lookout zijn idd gruwelijk vet:9 ,Brokensteel is een leuke toevoeging

de andere 2 vond ik niet heel veel aan. Items die je krijgt in Mothership Zeta zijn dan wel weer overpowered en veel geld waardO-)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Broken Steel wel een vereiste, ook al is hij niet zo leuk. Naar 30 kunnen levelen en na de credits doorspelen is gewoon een must. Eerst Broken Steel downloaden, dan campaign + Broken Steel campaign uitspelen en daarna alles doen wat je kán doen. Zo vind ik het 't leukst.

8. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Die heeft die verkoper in de Evergreen Mills Bazaar bij zich. Geniaal ding _O_

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vond de Chinese Assault Rifle ook wel vet. Toch weer een stapje hoger dan de eerste Assault Rifle die je krijgt of vind.

10. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dat alien wapen gevonden, het lijkt eerst alsof die poppen bevriezen (blauw), maar dan zie je weer het welbekende hoopje stof liggen. Beetje raar, maar goed. Nog geen enkele add-on geinstalleerd. Wacht nog ff tot ik tegend e 20 aankom. Daarna kan je door naar 30 toch. Hmmm misschien iets moeten lezen ipv gewoon te beginnen :emo:

11. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dude, die Alien Blaster, die moet je inleveren bij de Brotherhood Outkasts. Er is daar zo'n kerel die je kogels geeft voor alle stukjes technologie die je bij hem inlevert. Die Alien Blaster vindt hij schijnbaar een tof ding, want voor het wapen + al het ammo wat te vinden is bij dat schip krijg je een totaal van 3500 5.56mm kogels. Ik vond de Alien Blaster toch maar ruk, dus ik ben voor die kogels gegaan :thumbs:

12. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Neh, ik heb 'm gehouden en mijn Fatman de deur uit gedaan. de FM heeft een weight van 20 (of was het 40?) en dat ding kon ik dus wel missen. Als ik ooit iets van een behemoth o.i.d. moet neerschieten gebruik ik gewoon die blaster.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog altijd die DLC niet gespeeld, die ik toen in de aanbieding gekocht heb...
    Moet ik nodig eens doen eigenlijk! (Broken Steel en Point Lookout)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    [yt]BbjDLLu5-oo[/yt]

_O_

Over aanbiedingen gesproken. Ik heb eergisteren Fallout 3, plus alle 5 de uitbreidingen opgepikt bij de MM in Eindhoven voor nog geen 30 euro! Ik had Fallout 3 alleen een keer geleend van iemand dus ik moest hem gewoon kopen. :+

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  15. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm destijds bij Zavvi voor 21 euro (ongeveer een half jaar terug o.i.d.). Mooie deal:)

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En bij bol.com had je hem voor 20 euro O-)

Dus misschien kan je hem nog terugbrengen en deze bestellen, toch 10 euro winst

17. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens iemand aan wie je het beste je scrap metal kan verkopen. Ik dacht een tijdje aan een ghoul in underworld, maar die lamzak geeft voor 5 slechts 1 stimpak. En ik stik in de stimpacks...

Goede koop was trouwens die informary, weg schade maar vooral weg radiation!!! Damn dat was handig... Ik heb trouwens alles gekocht van Moira. Ik stikte in de Raider outfits, wat gaan die gasten op een gegeven moment snel dood... 1 miezerig kogeltje uit mijn huntingrifle.... Wel vanaf 2 cm in het hoofd maar toch....:D

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wil je iets ruilen tegen scrap metal of wil je er caps voor? Ik zou het bewaren als materiaal om te knutselen. Als je de beschrijvingen van speciale wapens vind, heb je daar (bijna?) altijd scrap metal voor nodig.

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt nooit Scrap Metal nodig voor wapens. Je kunt ze bij The Ammo Press in the Pitt veranderen in ammo. Bij Walter in Megaton krijg je 10 Bottle caps per Scrap Metal, bij Winthrop in de Underworld kun je ze ruilen voor 1 Stimpak, 1 RadAway of 1 Rad-X en bij Protector Casdin in Fort Independence kun je ze ruilen voor punten ofzo.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben weer eens opnieuw begonnen met Fallout 3. Ditmaal een andere speelwijze dan bij mijn vorige character. Alleen zit ik nu een beetje vast.

Ik heb alle bewakers en dergelijke in Tenpenny Tower gesloopt, en wil nu die ghouls laten intrekken in het hotel. Alleen moet ik opzoek gaan naar een sleutel die nodig is voor een deur aan de achterzijde van het hotel. Kan hem dus nergens vinden. Iemand? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina