Ik vraag me af welke games er in Amerika (of Japan) zijn uitgebracht die niet werken op een PAL (Europese) xbox 360. Ik heb nu een NTSC-U xbox met het spel Culdcept Saga en vraag me af of er nog meer spellen de moeite waard zijn.
Klopt, ik herinner me een thread op Gametrailers forum waar ze het over Deadly Premonition hadden en dat die game gewoon cool was. Zo slecht dat het gewoon cool werd, begrijp dat niet echt. Maar ja...misschien moet ik het gewoon een keer spelen.
Deadly premonition review: http://uk.xbox360.ign.com/articles/107/1070909p1.html Daarentegen geeft Gamespot een 7.0: "waardeloze gfx, geluid en controls, maar in de kern een goed, spannend spel.".
Ik las dat Deadly premonition nog PAL gaat uitkomen. Verder nog suggesties? Kan ik zondermeer mijn gewone gamertag gebruiken en kan ik met mijn huidige abo op live met US games?
Ik weet niet of je van sportgames houdt? Zo ja, MLB (baseball) games komen hier nooit uit. Verder college versies van bekende sporten (NCAA Football, NCAA Basketball..). Ook heb je een game als Deadliest Catch van Discovery.