[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Wel.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is maar net in welk opzicht je iets beter vind.

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat konden ze niet,
    Ze hebben maar 200+ Premium auto's af. (Ging erg veel tijd inzitten.)
    De andere 800+ zijn opgepoetste modellen van GT4. (Daar hebben ze dus amper tijd inzitten.)

Maar of dat ook echt zo is, Is nog niet 100% zeker.
    Even Gamescom afwachten.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    200+ Premium auto's vind ik prima mits er niet 15 verschillende Skylines, Impreza's etc tussen zitten.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jep. Dat is de 18 Megapixel photomode locatie in Japan. :)

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    GT heeft me sinds na GT3 niet meer geboeid en GT5:p die ik een kans heb gegeven vond ik tegenvallen. Maar de laatste tijd als ik terug die screens zie krijg ik het gevoel dat ik kreeg bij het zien van screens van GT3 toen die nog niet uit was: ik wil die game nu! :mad:

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat had ik ten tijde van de Prologue heel erg. Nu denk ik vaak dat ze met screens komen die we ingame toch nooit krijgen te zien. Ik wil me dus niet te lekker maken. Sowieso koop ik de game niet meer, het duurt mij gewoon te lang. Zouden meer mensen moeten doen. :)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat jij 'm niet meer hoeft, moet iedereen 'm maar laten liggen. Yeah right. :emo:

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook maar een rare beredenering.. Wat wil je dan? Dat ze de game half af uit brengen? Dan had je hier ook gaan lopen zeiken.
    Van mij mogen ze er zo lang over doen als ze willen om de game te perfectioneren.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Jij bent echt een selectief lezende fanboy he. het is mijn mening dat ontwikkelaars die games maar blijven uitstellen daar best een voor bestraft mogen worden. Je ziet bij veel games dat de extra tijd die is genomen vaak alleen ten goede is gekomen aan de marketingmachine om de inferieure game toch goed te kunnen verkopen.

Zo is het met GT ook een beetje. Maar blijven uitstellen, gamers dus teleurstellen, en uiteindelijk met een product komen die puur door de hype goed wordt verkocht maar toch tegenvalt. Dat mag wel eens bestraft worden.

GT wordt namelijk niet de game van de screens die ze je laten zien. Misschien zijn dat de plaatjes uit een pauzemenu, maar zeker niet ingame. Dan bedonder je dus je eigen klanten gewoon. Maar he, als jij je wilt laten naaien omdat je verder geen consoles hebt om te spelen en dit je enige topper is waar je op kunt hopen moet je dat zelf weten.

Ik probeer alleen een tegengeluid te geven tegen fanboys zoals jij die de game maar blijven verheerlijken. Het zou inderdaad een fantastische game worden als het allemaal wordt als op de screens met alle opties die ze ons voorschotelen. Maar vooralsnog krijg je 200 premium cars en 600 opgepoetste modellen uit een eerder deel. Een Prologue + dus eigenlijk. :emo:

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jij beoordeelt dit spel op info die op internet staat. Klopt, we hebben ook nog niets kunnen proberen, dus dat is ook de enige bron. Maar om dan een spel helemaal af te kraken.
    Achja, jouw mening natuurlijk.

Ik ben ook maar een selectief lezende fanboy. :emo:

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Gast, komop. Ik wil de game nergens afkraken. Ik denk alleen dat het gaat tegenvallen omdat de marketingmachine nu op gang komt. En dat hebben we eerder gezien met Playstation games.
    Ik heb al talloze keren gezegd dat ik er speciaal een PS3 voor heb gekocht.

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, Noem dan eens één game van de afgelopen 2 jaar die niet tegenviel.
    Valt altijd wel wat te zeiken op een game, Ook als je totaal niet met de hype meegaat.

Feit blijft dat Polyphony Digital amper informatie vrijgeeft en 75% van wat er over het internet rondcirculeerd slechte vertalingen en speculaties zijn.
    + Af en toe het idiote geblaat van een Sony Hotshot die nog nooit op het kantoor van Polyphony Digital is geweest.

Ik neem dan ook niets meer serieus wat deze game betreft en zie het wel als de Blu-Ray Disc in mijn PS3 zit.

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Demon's souls viel me totaal niet tegen (daar had ik nog nooit van gehoord :+ )

Killzone 2 viel me niet tegen (vergeleken met deel 1 wat ik een hele matige game vond)

Uncharted 2 viel me niet tegen puur omdat dat gewoon een hele goeie popcorn game is :)

Dus het kan wat mij betreft wel , maar de verwachtingen voor GT5 zijn inmiddels ZO hoog dat het wel enorm goed en enorm mooi moet zijn om niet tegen te vallen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hypen doe jezelf. :)

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je doet mee inderdaad, de hype zelf wordt ingezet door de marketingfiguren.

18. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    en toch als ik een beetje goed tussen je regels lees hoop jij zelf ook wel dat het een hele vette game gaat worden :)

maar vind het sterk dat je lekker down to earth blijft en je niet mee laat voeren.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Riv, jij kreeg de game toch van Mr.Bubbles als ie goede cijfers zou krijgen? :+

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina