[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Onslaught geweldig, intense 4 player co-op zoals het hoort te zijn. Voor 800 ms points zeker de moeite waard. _O_

    Zou wel graag op den duur meer maps willen zijn.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb je de Multiplayer Update2 ook gedownload?
     
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    welke nieuwe dingen zitten daar in?
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hebben ze gewoon doodleuk niet gezegd, maar die heb je dus wel nodig om online te kunnen spelen met andere.

    Dit zijn de bestanden, waar je dus uit kan halen dat het verschillende CQ maps en


    Alle maps krijgen dus gewoon alle game-modes...whoei grote verassing 8)


    Code:
    Directory of E:\update2\async\weapon
    
    06/26/2010  01:45 PM    <DIR>          .
    06/26/2010  01:45 PM    <DIR>          ..
    06/26/2010  01:45 PM           351,878 ai_rif_g3-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           274,314 ai_shg_saiga12-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           250,537 bu_rif_g3-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           250,537 bu_rif_g3_assault-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           250,537 bu_rif_g3_assault_kobra-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           250,537 bu_rif_g3_assault_scoped-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           250,537 bu_rif_g3_kobra-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           250,537 bu_rif_g3_scoped-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           438,680 bu_sni_m95_frag-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           162,834 m1garand-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           162,834 m1garand_assault-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           343,484 mec_sni_gol-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           353,958 mec_sni_gol_kobra-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           353,958 mec_sni_gol_scoped-00.fbrb
    06/26/2010  01:45 PM           438,680 upg_sni_m95_frag-00.fbrb
                  15 File(s)      4,383,842 bytes
    
     Directory of E:\update2\levels
    
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          .
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          ..
    06/26/2010  01:45 PM    <DIR>          mp_001
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_001sdm
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_001sr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_002
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_002sr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_003
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_003sr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_004
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_004sdm
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_005
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_005gr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_005sr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_006
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_006cq
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_006sdm
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_007
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_007gr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_007sdm
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_008
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_008cq
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_008sdm
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_009cq
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_009gr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_009sdm
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_009sr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_012cq
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_012gr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          mp_012sr
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          ons_mp_002
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          ons_mp_004
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          ons_mp_005
    06/26/2010  01:46 PM    <DIR>          ons_mp_008
                   0 File(s)              0 bytes
    
    Panama Canal = mp_001 
    Valparaíso = mp_002 
    Laguna Alta= mp_003 
    Isla Inocentes = mp_004 
    Atacama Desert = mp_005 
    Arica Harbor = mp_006 
    White Pass = mp_007 
    Nelson Bay = mp_008 
    Laguna Presa = mp_009 
    Port Valdez = mp_012
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bah, wat een verassing weer. Hoe maak je makkelijk mappacks.... Ik wil toch echt wel eens een NIEUWE map zien hoor...
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Idd, kwak er desnoods BC1 maps in (zonder Destruction 2.0 desnoods als dat teveel tijd kost, het zal me aan m'n reet roesten).

    Die maps waren geweldig en het verhoogt de speelduur aanzienlijk.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik dacht dat die Onslaught ook voor met zijn 2-en was maar hij is alleen maar online co-op :'-(

    dat wist ik dus niet en dan had ik hem ook zeker niet gehaald...
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah die had ik daarvoor al gedownload. 487mb ofzo. Online kan ik wel gewoon zonder problemen spelen.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd, vind dat Destruction 2.0 nou niet echt bepaald iets toevoegen over 1.0 dus snap niet waarom zo die maps zoveel kleiner gemaakt hebben omdat 2.0 niet meer aan kon.
    Ze hebben een tijdje geleden wel gevraagd welke maps we van BC1 evt terug willen zien dus er is nog hoop.

    Misschien toch iets beter in verdiepen voortaan ;)!

    Meer mensen hebben dat probleem lees ik op het officiele forum... Zelfs met P2P bakken ze er weer niks van :emo:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik had had gedacht dat ik hem online kon spelen en niet alleen in mijn eentje ><
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Nou, sinds Zaterdag wat potjes gedaan. Is wel een toffe MP, maar jezus wat een idioten lopen er vaak in je team. Denken allemaal dat het Modern Warfare is en staan alleen maar in een hoekje te sniperen terwijl je Rush speelt en je alle hulp kan gebruiken. Idioten, MP zal dan ook alleen tof zijn denk ik als je met wat man speelt die je kent en wel in een team willen werken. :emo:
     
  12. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij maar toe, ik speel wel in een echt teamverband :+ gamertag: luukiee09
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je hebt zowel met defenden als aanvallen snipers nodig hoor, die zetten druk op het andere team. Alleen wil je er niet 3 in je squad hebben als aanvaller.
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is natuurlijk logisch. Maar als je overal een sniper hebt ( in elke squad 1 of 2) is dat ruim voldoende. Maar zoiets moet je eigenlijk gewoon met mensen die je kent, in een party spelen. Anders is er geen beginnen aan.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah goede Recons op defense is wel handig ja maar op aanval heb je er enkel wat aan als ze ook daadwerkelijk gaan aanvallen en niet als een soort halve gare in een bosje ergens gaat zitten en proberen een killetje te maken. Meestal hebben die gasten ook iets van 400 punten ofzo aan het einde van de game...dat zijn 2 marksman headshots ofzo :emo:

    Sowieso heb ik een tyfus hekel aan Recons die geen motion sensoren gooien terwijl je in een gebied/gebouw met vijanden zit. Ik geef die gasten altijd ammo maar 99 van de 100 keer sjokken ze gewoon blind door de linies om daar genadeloos afgeknalt te worden door een CoDkutje die in een hoekje zit te campen om z'n K/D ratio maar te beschermen :emo:
    Zelfde als met Assaults/Medic die geen ammo/med gooien terwijl er ergens een hele groep zit te vechten. Heb dan echt iets van speel dan gewoon niet ofzo 8)

    Al heb ik wel ooit's een gozer gehad die gewoon leuk zei dat hij geen medpacks gebruikte omdat reviven 50-80 punten was en healen 20-30 :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wil een potje spelen met mij?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoort het zo dat shotguns 1 hit kills maken over 400-500 meter....?
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Met de 12 gauge slugs spec kan dat jah, probeer maar's ;) als je richt kun je er gewoon mee snipen.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beetje nep allemaal. Speel net 3 potjes en iedereen van de tegenstander loopt ermee...dan maar weer terug naar hardcore als er toch allemaal maar noobs in core rondlopen :mad:
     
  20. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm mijn geluid doet het niet meer bij de multiplayer... Heeft iemand dit ook al uns gehad? Ik speel btw op een xbox :p

    Oja en in het menu heeft ie wel gewoon geluid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina