[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Wat heb ik een kut dag met dit spel zeg.

Gisteren alleen maar goed gespeeld enzo.. ook gewoon goede verbindingen gehad en alles.

Kom ik net weer op zo'n dial up Engelse kut host en ja hoor.. Die gast downed me weer met 1 schot op zo'n 7-8 meter afstand. Dus ik wachten op hem.. Alvast 4 schoten geactive reload.. 4 keer van dichtbij raak en die gast maar sponsen en BAM weer heeft ie me opeens met 1 schot.

Sorry hoor.. Maar als je een bagger connectie hebt terwijl je dit spel zit te spelen dan is het gewoon echt waardeloos. Bijna m'n controller tegen de muur gesmeten.

2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Weet je .. Ik realiseer het me nu pas, maar Meridius ben jij niet Prophecy van Gears 1? Ik heb jou volgens mij in mijn vriendenlijst staan :9

Mijn Gears 2 disc is nog steeds kapot :mad: Ik hoor allemaal geweldige verhalen van iedereen ..

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zag Sliv staan bij recent posts, en ik dacht al van 'Kan het Sliv zijn? :eek:'

Ja, ben inderdaad Prophecy van Gears 1 haha. Dat waren nog is goede tijden, ben nu weer vol gears aan het spelen maar niemand verder in me vriendenlijst die het speelt dus soms is het behoorlijk frustrerend. Maarja, het klopt wel dat Gears 2 een stuk beter is geworden en misschien is het wel een beetje mijn eigen mening, maar het komt vooral omdat het een stuk meer zoals Gears 1 is. Natuurlijk is er nog wel het overduidelijke host voordeel, maar toch is het wel de game die ik op dit moment qua MP het meeste speel.

EDIT: Net een quad met een Torque bow.. Ik ben schijt met dat ding. WTF!

Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook geen ster met de torque bow. Merk wel dat wanneer je geen host / laggy game hebt, dat torgue pijl gewoon weg kaatst van een persoon die je normaal gesproken gekilld zou hebben. Vanmiddag paar potjes gedaan, maar geen geluk qua verbinding en weer van 1.3 naar 1.2 gegaan. Weer een paar goede potjes in de plus en ik sta weer op 1.3. Scores tikken nu alleen niet meer zo aan. :+

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben atm level 44, heb hem weer opgepakt :)
    Dat hele level gedoe heeft voor mij eigenlijk niet eens nut, ik heb de DLC niet dus kan de achievements ook niet halen lol

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de laatste tijd echt steeds vaker dat ik en een vijand tegelijk doodgaan. Dat we elkaar dus tegelijk doodschieten als het ware. Hoe dan 8).

En wat blijft grenade taggen toch heerlijk om te doen, altijd leuk als er een paar van de tegenpartij het ook proberen te doen.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is een toevoeging van de laatste update (TU6) en is hetzelfde idee zoals bijv. in Halo 3 alleen een beetje slecht uitgewerkt (wat niet :+). Soms heb je echt zoiets van: Ja, hoor tuurlijk! :lol:

En Nade Tags... <3! :D

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Wat een haat liefde verhouding met dit spel zeg..

Ik word gewoon zo gek en ziek van die willekeurigheid bij shotgun battles! 90% van de tijd word ik 1 schot gedowned of gegibbed en soms ook echt van afstanden waarbij je practisch van kan gaan huilen. Net ook weer zo'n idioot die gewoon 2 van mijn schoten van dichtbij sponst en dan zie je z'n hele lichaam zo beetje heen en weer gaan en dan weet je natuurlijk wel hoe laat het weer is. Vervolgens wordt ik door 1 schot over de map verspreid.. :{

Dit neemt echt voor mij al het plezier uit het spel.. Heb net gewoon m'n stekker eruit gerukt omdat ik het die gast niet gunde om mij voor de zoveelste ronde op rij op zo'n belachelijke afstand te downen. (Hail vanaf de cabine met de sniper / torque terwijl ik op de trap boven stond).

9. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    En damn.. Net wanneer ik uit frustratie het spel wil neer leggen.

Triple quick scope headshots op gridlock. Pief paf poef gewoon zo achter elkaar.. Vanuit sniper spawn naar pistol spawn + Eentje die van grenade spawn weg rende en eentje die net bij boomshot weg rende.

Amazing haha.

Edit: En daar komt het kut potje daarna ook weer gelijk. Elke ronde werd ik gewoon weer gekilled door zo'n kut grenade die in de muur zat. Je kunt gewoon niet wegkomen van die OP kut krengen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
  10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat is dit voor een trieste game online zeg :lol: soms hebben gasten gewoon dubbele health ofzo? :lol:

Dit is echt te frustrerend voor mij dus

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    En ik heb er genoeg van.

Moest ik net met een hele partij randoms tegen een volledige clan en dan komen ze ook nog is uit Amerika. Natuurlijk dus zo'n gare kut connectie.

De map is Pavilion.. Ik pre-active m'n shotgun. Welgeteld zo'n kut amerikaan in 2 verschillende rondes het drie dubbele aantal keren geraakt maar elke keer had ie dan opeens zo'n mazzel schot dat me compleet rood maakte.

Vervolgens speel ik net een potje op security. Een teammate van mij staat recht op zo'n grenade die in de muur was geplaatst en hij gaat niet dood door de explosie terwijl ik (en ik stond zo'n paar meter om het hoekje.. dus totaal niet in de buurt van de grenade) wel dood ga.

Ik was zo dichtbij dat ik bijna m'n controller door de ruit heb gegooid.

Sorry hoor, maar hier ga ik m'n tijd niet meer aan verdoen. _0/

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  12. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor, ik heb Gears of War 2 net tussen de XP events door mijn level 100 gehaald is de nieuwe EXP weer aangekondigd! Terwijl de vorige alweer net is afgelopen!!!

"Next explosive XP event - "Tick, Tick, Boom!" Horde waves 1-9 all Tickers, wave 10 all Boomers and 8x XP," tweeted Fergusson earlier today.

The 'Tick, Tick, Boom!' XP event for Gears 2 will commence on July 1st (Canada Day) at 9am EDT and run until 6th July, 9am EDT, to cover the holidays apparentl

Nou Gold Rush.....ga je nu eindelijk lvl 100 halen? ;) :thumbs:

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar die 8x XP, is dat enkel wave 10, of bij alle Horde waves, of bij alle modes? Zoals ik het lees enkel bij wave 10 met de boomers.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Fuck die Multiplayer, zelfs Cliffy heeft toegegeven dat die zoog.. De Horde mode in GoW2 daarentegen schopt echt kont, Riverrrrr map \o/

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Godver, nee internet ligt er al een week uit, dat is niet zo snel verholpen. 8x XP? Dat zal denk ik niet voor elke mode gelden schat ik?

En hoezo eindelijk? Legaal spelen duurt 150x langer dan boosten :+

Edit: NOOO het is alle modussen 8x XP! Dus dan moet ik zéér snel mijn internet repareren. Level 100 is denk ik nét niet mogelijk, maar een verre level 90 wordt het zeker (mits het internet het doet.)

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  16. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel ook niet met eindelijk dat je zou boosten....:confused:

Maar nog steeds met die 8XP moet het zat kunnen om level 100 zeer snel binnen te krijgen :thumbs:

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wow 8X EXP NICE! Maar hoe berekenen ze die dan? Bij Annex krijg ik meestal iets minder dan de helft oid, dus zegmaar ik haal 5000 punten krijg ik er rond de 2300 bij. Doen ze die 2300 dan keer 8? Want de vorige keer werd het toch anders berekend oid?

Wel lekker heb nu heel wat vrije tijd, denk dat ik die goty edition ook nog ff bestel. Heb ik tenminste al die maps etc.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    8x ratio x je punten. Ratio van annex is maar 26% dacht ik, dat schiet sowieso niet op.
    Speel zelf meestal guardian, iets van 80%. Dat tikt nog wel aan. Winnende team krijgt nog eens 500XP extra.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat Annex niet echt veel punten oplevert maar ik vind dat gewoon leuk om te doen. Speel af en toe ook wel Guardian oid maar ik vind de leader zijn niet leuk :+.

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik, maar dat was meer om aan te duiden waarom jij hem wel zo ontzettend snel hebt gehaald ;) Verder niets verkeerds mee bedoeld. Al vind ik legaal level 100 halen eerlijkgezegt iets meer respect verdienen :p

Hier zie je wat alles dalijk gaat opleveren:
    * Annex: 1000 points = 1840 XP
    * King of the Hill: 1000 points = 2000 XP
    * Submission: 1000 points = 3040 XP
    * Guardian: 1000 points = 5600 XP
    * Execution: 1000 points = 7840 XP
    * Warzone: 1000 points = 8000 XP
    * Wingman: 1000 points = 9440 XP

Deel Deze Pagina