Ja, tuurlijk. Ik blijf lekker bij de XBox 360 en volgende console van Microsoft (tenzij het écht een giga fail is). Maar als fanboy kan ik ook toegeven waar Sony en Nintendo goed in zijn.
Ondanks dat ik de concurrentie hier ook thuis heb staan, en daar ook zeker plezier mee heb, blijft het meestal toch Xbox all the way voor mij. (ik ben geen fanboy, maar een fan) ipv daarom maar 'blindelings' te stemmen voor Microsoft ben ik in dit geval juist extra kritisch. 'mijn' Microsoft heeft me diep teleurgesteld. Ze hebben een schop onder hun kont nodig om mijn favo console te blijven, en die krijgen ze niet als de Xbox liefhebbers stemmen op MS alleen al omdat het MS is... @Willem, mja, dat is dan wel te begrijpen. tov. van Konami was iedere persconferentie goed.
Is er ergens nog een overzicht van al het E3 nieuws en een beetje overzichtelijk? Zit nu sinds eeuwen weer op de frontpage van XBW . Ik heb namelijk echt ALLES gemist, geen idee wat er wel en wat er niet is onthuld.
Huh hoe kan Konami 1.000.021 stemmen hebben? Zoveel leden hebben we niet eens op het forum.. Volgens mij is er iets mis gegaan? Maybe handig als we kunnen zien wie op wat heeft gestemt..
Mods kunnen de resultaten van polls aanpassen. (Tenminste, op Invision forums wel, ik weet niet hoe dat hier zit..)
Kan hier ook aangepast worden. En konami heeft serieus 1.000.021 stemmen omdat er een foutje was in het stemmen. Je kon een dag lang oneindig op ''stem'' klikken. Dat is dus heel vaak gedaan