De game ligt hier gewoon in de winkels, dus dan is hij niet alleen in het Japans. Dus heeft de game vast Engelse sound of tenminste subtitles.
Was net op mymemory aan het browsen. 20 nog iets euro; http://www.mymemory.co.uk/Nintendo-Wii-Role-Playing/Nintendo/Calling-(Ninendo-Wii)
Even een klein vraagje, Om gamecubes games te spelen op de wii,heb je zeker een gamecube controller nodig? Of kan het bij sommige games nog met de classic wii controller ofzo?
gamecube controller en memory sticks. Stond zelf vies te kijken toen ik 3 uur zelda had gespeeld en niet zomaar op de wii kon opslaan.
Jongens, ik wil een Wii kopen. Waar kan ik dat het beste doen? Ik wil een Wii met twee controllers en 1 motion plus en een classic controller . Ik heb een computerbeeldscherm dus heb waarschijnlijk ook een hd kabel nodig. Iemand een winkel met goede prijzen of heeft iemand nog aanschaftips?
www.budgetgaming.nl Het nieuwste bericht of 1 van de nieuwste bericht over wat Wii kortingen. 150-160 euro of zo maar wel wit. Ik heb een zwarte voor 180 staan bij bol.com met component kabel en inductieoplader die zaterdag komt.
Heb Metal gear solid : Twin Snakes op de kop getikt voor de gamecube \o/ Had er alleen niet bij stil gestaan dat ik dan ook een gamecube controller erbij moet aanschaffen
Speelt er iemand hier The Conduit? Heb 'm gister gekocht voor €15. Is een redelijke FPS, met een leuke multiplayer. Ondersteund ook Wii Speak(vu)