Grote afrader is trouwens Guitar Hero. Is naar mijn mening te gevoelig. Hij rekent iets te snel fout, waardoor combo's maken erg lastig is.
Jammer dat je We Rule niet meer speelt. Nieuwe update uitgekomen. Nu kan je tot level 30. Ook wat nieuwe gebouwen. En een Rood kasteel ipv Blauw. Wel 750.000 maar toch .
Carcassonne is een echte aanradar! Binnenkort worden de uitbreidingen via in-app aankopen aangeboden en komt er nog een gratis iPad upgrade.
Haha ik was echt We Rule pro. Maar ik stak er echt teveel tijd in. Batterij van iPhone was ook continu leeg. Nog een aanrader: Nu24. Stel je eigen journaal samen! Geniaal. \o/
En er zitten ERG weinig nummers in. Iets van 5 stuks ofzo maar. Voor extra nummers moet je weer betalen... Die NU tv app is idd erg tof! Gisteravond even mijn eigen samengestelde nieuws gekeken. Erg interessant!
EA heeft 17 games verlaagt naar 0,79 cent Voor links naar screenshots enz ff op deze link klikken. Heb zelf NFS: Shift & Simcity maar ff gehaald.. •COMMAND & CONQUER™ RED ALERT™ (was $6.99) •FIFA 10 by EA SPORTS™ (was $4.99) •MADDEN NFL 10 by EA SPORTS (was $6.99) •Need for Speed Shift (was $6.99) •Need For Speed™ Undercover (was $4.99) •SimCity™ (was $2.99) •Dragon's Lair (was $4.99) •JEWEL QUEST MYSTERIES: CURSE OF THE EMERALD TEAR (was $2.99) •Trivial Pursuit (was $4.99) $.99 once or several time before •NBA Live by EA Sports (was $2.99) •Tiger Woods PGA TOUR® BY EA SPORTS™ (was $2.99) •BATTLESHIP (was $1.99) •CONNECT 4 (was $2.99) •Surviving High School (was $2.99) •THE GAME OF LIFE Classic Edition (was $1.99) •CLUE (was $1.99) •YAHTZEE™ Adventures (was $2.99)
Sowieso iedereen moet CoinDozer downloaden,dat spel is geweldig Van die kermis attractie met die muntjes snap je?
Ik had 'm ook gedownload, maar na een half uurtje toch maar verwijdert. Wat een nutteloos poepspel zeg.
ik had al die prices met coindozer, toen kreeg ik opgegeven moment 3 coins per muntje wat viel (volgens mij is dat met een nieuwe update niet meer) toen had ik in no-time 2500 coins en was de lol eraf
Speelt er iemand froggy jump? Een doodle jump kloon met bergen unlocks, en de mogelijk om punten te verzamelen voor je land in een online competitie bij het en theme dat je vrijspeelt bij 3000 punten al.
Vandaag Super 7 gedownload, een verslavend gratis puzzelspel. De bedoeling is om door middel van lijnen blokjes te verbinden met getallen erin. Samen moeten ze op 7 uitkomen. Te hoog? Game over.
Heb net voor me ipod touch wat apps via iTunes gedownload. Maar ze komen dan niet op mijn ipod touch zelf te staan. Hoe kan dit? Of moet ik gewoon lang w8en voordat ze erop komen? Want ik heb wel msn erop maar die anderen komen maar niet.
Hoe doe je dat dan? Want het hoort toch gewoon zo te zijn dat als je ze bij programma's hebt staan ze ook gelijk op je ipod touch zitten?
Ik heb geen touch er even vanuitgand dat het net werkt als met een iPhone ga je onder devices naar je touch en dan klik je op het tabblad apps. Daar zie je dan alle apps staan die in je library zitten (alles waar een vinkje achter staat staat al op de touch). Daar vink je alles aan wat naar de touch gesynced moet worden en dan klik je vervolgens rechts onderin op Sync