[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niks officieels.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Metal Gear Solid 2 Substance is inderdaad op de Xbox maar jammer genoeg niet bc. Je hebt MGS2 ook voor de pc, maar dat is zo'n belabberde port dat die waarschijnlijk niet meer werkt op een hedendaagse pc.
     
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb lang geleden MGS1 op de PS1 gespeeld vond ik toen wel leuk stak nog niet veel tijd in het verhaal destijds dus na een tijdje weggelegd en later zelfs verkocht met mijn PS1, toen op de PS2 deel 2 gekocht alleen daar kon ik toch niet echt lekker inkomen, nu had ik net de demo van deel 4 gedownload en dat beviel me wel, daarna ook nog even informatie gezocht over de voorgaande games, heb nu spijt dat ik nooit meer tijd in die games gestoken hebt, maar voor degene die de game hebben of hebben gespeeld hoe goed is ie? Wil m morgen ofzo ff halen bij de GM heb nog een paar oude games die weg moeten
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Voor mij de beste game op de PS3 samen met de Uncharted games.
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het in 1 adem noemt naast de Uncharted games (ook mijn favorieten tot nu toe) dan kan ik maar 1 ding doen en dat is je geloven :thumbs:
    Hoelang duurt de game ongeveer??
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Echt helemaal 100% mee eens. Kan er geen woorden aan toevoegen.:thumbs:
    Helemaal voor de prijs die de game nu heeft, ben je een dief van jezelf als je de game op zijn minst geen kans geeft.
    Heheheheheh. LANG. Ook mede door de vele cutscenes. Daar moet je wel tegen kunnen. Maar het hoort bij de serie.

    TIP: die eerste MGS van de PSOne is ook te downloaden in de PSstore;
    koop die, speel die nu eens goed uit, en ga dan verder met deel 4.

    TIP 2: het is dus een sluip spel. Als een rambo op je vijanden afrennen en knallen, dat werkt niet.

    Buitenn dat het gewoon een goed spel is, speel je MGS games voor het verhaal. En MGS heeft 1 van de beste verhalen in een game-serie OOIT. Punt.
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik even deel 1 downloaden, ik weet dat het een sluip spel is, die cut scenes vindt ik niet erg daar hou ik namelijk enorm van in de demo ook het stukje dat je Mk.II voor het eerst ziet vond vooral al de details fantatisch!
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ MGS 1 _O_ Muziek _O_

    ♥ Opera theme ♥
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan ga je zeker genieten van MGS1 en 4.

    Leuk detail dat je nu zult missen als download; in de game praat je met anderen via codec. Als je een bepaalt iemand moest opbellen, moest je achter op het hoesje kijken van de game; daar stond de code in een screenshot! :thumbs:

    Geniaal toch!

    (en nog iets leuks maar dan zal ik misschien teveel verklappen, dus dat laat ik even liggen)
     
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het toevallig...
    de controller wissel om Psycho Mantis te verslaan?? ik was na dit stuk van de game eigenlijk niet meer verder gegaan gek eigenlijk want ik weet nog goed dat we het er op school over hadden hoe vet dat was
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uncharted 2 binnen van X-Bazaar! :)
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Blijft een geweldige game! _O_

    Ben eindelijk verder met de remake van God of War 1 :+ Maar zit nu alweer vast bij zo'n eindbaas. Game is moeilijker dan ik had verwacht :{
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Waar zit je nu dan? Ik heb over het algemeen geen probleem gehad met die game. De eindbaas is makkelijker dan veel van de andere bazen. 8)
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik zat eerst vast bij die drie draken op zo'n schip. En nu was ik bij zo'n slangenmens :+ Heb buiten deze game nog nooit hack 'n slash gespeeld dus misschien ben ik wel gewoon slecht :emo:
     
  15. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Medusa dus... als het goed is wordt er verteld wat je moet doen toch?
    Gewoon blijven slaan tot ze health verliest en dan komt er een O (rondje op de ps3 controller) dan moet je met je d-pad geloof ik in de richting doen die wordt aangegeven
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de een of andere manier kan God of War mij niet bekoren:-( Ben zelf ook weer begonnen Uncharted 2, wat een topgame!
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, je bent niet de enige.

    Vind het wel een goed spel, en het ziet er goed uit....maar het is geen spel wat ik blijf spelen. Game ligt alweer een hele tijd stof te happen.....
    Andere games blijf ik voortrekken.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina