Locale veranderen naar UK. Dat heb ik zo al tijden lang staan, omdat ik anders sommige games in het NL krijg, en dat is een dikke no way José voor moi.
dag mannen, ik kreeg vandaag een mailtje van xboxworld.. ik heb de prijsvraag gewonnen van kane and lynch dog days. nu is het zo dat ik nee heb ikgevuld op de prijsvraag, omdat het spel me niet zoveel kan interesseren (nog) is er iemand die heel graag de code wil hebben? dan kan ik hem je even PM'en
haha ok, ik zou er graag meer weg willen geven, helaas heb ik er maar 1. misschien even met een kleine onderbouwing waarom je zo'n groot fan bent ofzo
Dat snap ik dus niet van XBW... waarom de code aan mensen geven die nee invullen. Moet dat grappig zijn ofzo? Mja, ik hoop dat ik em nog via een andere site krijg...
Hier nu ook aan het downloaden. (nogmaals thnx @ProCeela ) Nog een flinke demo. 1.64 GB. Ben vooral benieuwd hoe het grafische stijltje ingame werkt. In de filmpjes ziet het er goed en origineel uit, maar misschien irriteert het als je zelf speelt.
Meh, die code ik via Gamesradar heb gekregen werkt niet EDIT: My mistake, foutje met het kopiëren en plakken *gaat downloaden