FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    moet kunnen
     
  2. Dus je bent verplicht om met je eigen land te spelen tenzij je met een lager team wilt spelen?. Rare beredenatie weer.

    En Brazillië is niet goed, de speler waar je tegen speelde was beter
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gelul, vanmiddag potje met Mali tegen Brazilie gespeeld, ik was vele malen beter alleen de poppies pakten de bal nog af als ik ze al 2 mtr voorbij was, elke klutsbal ging naar op het middenveld ging naar Kaka enz. Maar dat weet jij ook wel.

    Als je 16 jaar geweest bent is het verboden om met 5 sterren te spelen :+
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En vanaf 18 moet je voetballen, niet met 7 man verdedigen :+
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: , zit je nog niet lekker he die 2-1 :+
     
  6. Een team geeft alleen licht voordeel, maar je verliest toch echt van de speler en niet van het team. Tuurlijk er is een verschil of je met een 0,5 sterren team tegen een 5-sterren team. Maar verder nauwelijks

    Ik speel gewoon met wie ik wil en vaak zijn dat inderdaad 5-sterren teams. Maar er is niet over een voordeel te spreken als je zelf ook tegen 5 sterren speelt.

    Goed voorbeeld is xDaz. Ik speelde tegen hem met een variatie aan teams en vrijwel elk duel won ik gemiddeld met 5 doelpunten verschil. Behalve 1 wedstrijd dan die werd 3-2
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu je het zegt ja, binnenkort revanche :+
     
  8. Net tegen 1 of andere amerikaan in divisie 1 Spanje tegen Brazillië, ik stond in de 40e minuut al met 7-0 voor en ik had 3 schoten op doel :+
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nooit tegen 5 sterrenlanden, ik wacht net zolang tot er iemand een maximaal 4 sterren team pakt, en dat lukt altijd. Z......s kan wel zeggen dat het niets uitmaakt, maar de passes van een betere speler komen veel vaker aan dan die van een max. vier sterren speler. Dus het is en blijft moeilijker om met een minder team te spelen
     
  10. Ja, maar dat is niet de reden waarom je verliest. Of je nou met 4 of 5-sterren teams speelt, ik merk persoonlijk maar weinig verschil.

    En dan kan m. ....i wel zeggen van niet, dan daag ik je uit voor een potje en kijken hoever we komen.
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Op wat heb je je controller instelling staan ?
    Als je op Auto hebt staan dan is het logisch dat het passen dan makkelijk is.
    Ik heb alleen Shooting op Auto staan en de rest staat op Semi of op Manuel.
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, het is gewoon irritant als je alleen maar die topteams tegenkomt. Je wilt, vooral bij een WK spel toch lekker met je eigen land spelen.

    En nee, de speler was niet beter, want ik won met 4-0. Mag ik alleen maar zeggen dat Brazilië te goed is omdat ik zou verliezen? Beetje rare beredenatie weer.
     
  14. Waarom zou jij voor anderen kunnen bepalen met welk team degene speelt? Vind er ook geen reet aan om altijd maar met Nederland te moeten spelen omdat ik er vandaan kom. Ik speel gewoon met variatie, en wat de rest doet zal me een rotzorg wezen. Als ze een 4-sterren team hebben dan kies ik er ook 1, simpel zat. Dat eeuwige gezeur altijd om die teams

    Het is eerder raar om te gaan klagen over een team terwijl je er met gemak van wint. Wat is er nou zo goed aan Brazillië? Ten eerste, het is een goed team en ten tweede kan ik zo nu geen 1 speler bedenken die veel beter is gemaakt dan hij zou moeten zijn. Oké, Kaka is overrated maar de rest is aardig accuraat. Brazillië is een geweldig team en hoeft niet slechter te worden gemaakt omdat jij vindt dat ze te goed voor je zijn.
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zeg alleen maar dat ik het leuker zou vinden als iedereen gewoon met het land speelt waar je vandaan komt. Dan krijg je ook eens leukere potjes. Dat jij nu weer moet gaan zeiken dat ik zou bepalen waar andere mensen mee moeten spelen slaat ook nergens op. Natuurlijk mogen ze een team kiezen wat ze zelf willen, maar het zou leuker zijn....

    Alle spelers zijn fucking snel van Brazilië, en blijven 90 minuten lang op je verdediging doorjagen. Moe worden ze niet, slaat toch helemaal nergens op. Je kunt niet eens fatsoendelijk opbouwen. Met opbouwen bedoel ik dan rustig de bal naar voren krijgen en gaten in de verdediging van de tegenstander zoeken, en niet het ping-pong voetbal dat jij speelt.

    Verder slaat het ook nergens op dat Brazilië te goed voor mij zou zijn, want dat heeft er totaal niks mee te maken. Ik win vaker van Brazilië dan dat ik verlies.
     
  16. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan zou je alleen maar Engeland tegen komen en die kom ik juist nu al erg vaak tegen.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, nog niet eens over nagedacht, maar je snapt wat ik bedoel.:+
     
  18. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en de VS ook, en duitsland enzovoort. Ivoorkust nee, Japan nee, Mongolië nee, Rusland heeeeel miss ga zo maar door. Die kom je dan gewoon niet tegen. Die Engelsen kopen en spelen er maar op los. Kunnen wij niks aan veranderen
     
  19. Robben

    Robben Guest

    Het is hier zo actief, iemand potje?

    I 11 I Robben
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja is goed.:)
     

Deel Deze Pagina