Ik heb zojuist een code gewonnen van Kane & Lynch omdat ik uiteraard zoals gewoonlijk mee heb gedaan aan de prijsvraag. De vraag: Wil jij de code hebben (iets in die richting) heb ik duidelijk beantwoord met Nee. En toch heb ik hem gewonnen (beetje vaag). In ieder geval, ik ga die code niet gebruiken, omdat die hele game mij niet trekt. Daarom wil ik de code geven aan iemand die de game wel wilt spelen. Om het eerlijk te houden, maak ik er ook maar een prijsvraag van, en de eerste persoon die het antwoord goed heeft krijgt de code in een PM. De vraag: You take about 5 dozens of eggs, you put them in a bowl. Mix the F*CK out of them, and what do you get? veel succes
Dat zegt hij toch? Heeft Mac Chickgun (of iemand anders) al gewonnen? Anders gooi ik deze thread dicht. Ik zou je toch aanraden om dit even te regelen met Mirik.
Ik ben god, dus ik bepaal de regels Maar ik had een '', wat betekent dat het een grapje was. Of mag ik geen grapje maken? Want dan moet ik even de bijbel uitwissen...