Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Komt er nog één achter. :+

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nouw, niet achter het feit dat er dat ontvangst probleem was... Ben redelijk op de hoogte van alle ontwikkelingen.
    Alleen dat er een interne procedure is gelekt met richtlijnen die nu niet echt klant vriendelijk is, vind ik wel apart :eek:

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand hier ervaring met de invisibleSHIELD van ZAGG? Ipv een case of iets dergelijks wil ik deze graag bestellen, misschien heeft iemand er ervaring mee?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik niet persoonlijk. Maar heleboel andere mensen wel en ze zijn er vrij lovend over.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Snap echt niet dat iPhone 4 liefhebbers liever een plakbandje gebruiken dan dat ze een phone nemen die gewoon goed werkt. Beetje verplicht een case kopen omdat je anders niet fatsoenlijk kunt bellen. Oogkleppen op en merkgeil noem ik dat. Al hebben 10 mensen mijn phone vast, ik kan gewoon bellen. Zo hoort het.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, volgens mij zijn ze bij Apple ook stiekem een beetje vergeten dat het ook nog gewoon een telefoon is waar mensen graag mee bellen.

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Als ik eerlijk ben gebruik ik mijn iPhone denk ik ook het minste voor bellen :+. Ik heb er nu in ieder geval geen spijt van dat ik een half jaar geleden nog een abbo heb afgesloten voor de 3GS.

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wanneer komt hij officieel uit in Nederland?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eind juli/begin augustus.

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Helaas de achterkant zo krasgevoelig dat je wel een case moet gebruiken.

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Op marktplaats.nl worden alweer goedkope iphone 4 32GB te koop aangeboden klik
    Er zijn meerdere voorbeelden te vinden.
    Zullen dit alweer nepperds zijn?

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oplichters.. :)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dacht ik ook, maar doen ze alweer wel snel dan zeg, damn...

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zijn er hier meer mensen met een 3G die sinds iOS4 een trage iPhone hebben? In safari blijft om de minuut ofzo 5 seconden hangen, doet ie niks en reageert ie nergens op. Als je stukje wil typen gaat het toetsenbord tergend langzaam dat iets typen een hel wordt zo traag. En soms als je je telefoon wil aanzetten dat het scherm eerst zwart blijft alsof ie eerst moet nadenken i'm aan te gaan. Wat altijd een goed toestel was is zo door iOS4 een klote beleving geworden....... Hoop dat Apple voortaan hun software update eens beter gaat testen dit is ronduit KUT....

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn 3G loopt af en toe ook stroperig. Maar iOS4 is ook niet bepaald voor de 3G ontwikkeld. Ze hebben 'm er niet voor niets uitgegooid.

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dus je vindt het niet erg dat ie nu zo traag als poep is?

Vindt het echt niet kunnen. Als de 3G te langzaam voor iOS4 is hadden ze het niet moeten uitbrengen voor de 3G want mn telefoon is gewoon tergend langzaam nu dat ik soms de neiging moet onderdrukken om em heel hard op de grond te gooien :mad:

En als ze dit ook maar een beetje op een 3G getest hadden hadden ze het niet zo uitgebracht. Of doen ze dit puur om de 3G eigenaren "over te halen/dwingen om een iPhone 4 te halen. Dit doet me weer denken aan de tijd voor de iPhone dat ik HTC's had, die konden ook zo traag zijn als mn 3G nu is, en dat is bepaald niet een compliment =(

Apple begint de laatste tijd veel steekjes te laten vallen, ben niet zo'n Apple gek die alles maar door de vingers ziet. Als ze iets goed doen krijgen ze mn lof en aanbeveling, maar als ze steken laten vallen ga ik niet doen alsof ik het niet door heb. Bah! Kan je iOS 4 er niet weer af halen? Ga liever weer terug naar 3.0 die deed het tenminste prima 8)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Tuurlijk vind ik het erg dat hij traag is. Daarom ga ik 'm waarschijnlijk ook weer restoren naar 3.1.3.
    Want voor de 3G voegt iOS4 totaal niets toe.

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina