[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_ruub

da_ruub Active Member

Leuk Bevonden:
    320
    Onlangs shutter-island gezien, erg vette film! Duurt lekker lang (dat vind ik altijd een +, tenzij het natuurlijk een kutfilm is) en met de nodige plotwisselingen.
    Alleen op het einde gaat het allemaal wel erg snel, maar desalniettemin zeker 8/10

Een tijdje terug ook nog brooklyns finest gezien, wederom een lange film, en zeker geslaagd. De setting vind ik wel dope, kortom de verschillende elementen van criminaliteit, corruptie enz. spreken mij altijd wel aan. 7/10

En om nog even in te gaan op de Book of Eli, ik vond de film zelf tegenvallen. De trailer heb ik meerdere malen mogen aanschouwen voor andere films in de bios, en ik het echt zoiets van: vet! die moet ik zeker zien...
    Vooral dat stukje met die pijl en boog, meesterlijk. Misschien heb ik er daarom iets te veel van verwacht.

Heeft er trouwens al iemand Twilight: eclipse gezien? Die lijkt me ook wel leuk, recent heb ik deel 1 en 2 gezien. Ik ben benieuwd.....

Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Green Zone (2010)
    Prima actiefilm met een goed en erg actueel verhaal. Het tempo zit er goed in, waardoor ik me eigenlijk geen moment heb verveelt tijdens het kijken.

8/10

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman
    Vermakelijke film, gewoon leuke actie zonder een al te speciaal verhaal. Maar aangezien ik een fan ben van de games zeker een leuke film.

6,5/10

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem ook al op de Popcorn staan... Misschien morgenochtend even kijken :)

Transformers Revenge of the Fallen vanmiddag ook gezien. Na vanmorgen het eerste deel gekeken te hebben, kreeg ik er zin in:+. Ook dit deel is erg leuk. Toch vond ik hem wel wat minder goed dan deel één. Dat lag vooral aan de setting denk ik.

Desalniettemin een leuke actiefilm. Visueel 9.5/10
    Overall: 7,5/10

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    had het ook al in WTF topic gepost maar er is nu een film op RTL7..... 10/10 en dit is pas een kwartiertje jammer dat ik zo moet gaan slapen ivm tentamen :mad:

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Goeie review, ben het met je eens. Ik heb de film een 8 gegeven, de film is echt top.

Hot tub Time machine

Ik had er behoorlijk wat van verwacht na het zien van een goede trailer, maar de film heeft die verwachting niet waar gemaakt. Alle grappen die grappig waren zaten al in die trailer en voor de rest was er weinig grappigs/leuks aan. Helaas.

5,5

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat me trouwens opvalt, als je de film al gezien hebt:

Moet je de film nog eens kijken! Er zijn genoeg kleine dingetjes aanwezig in Denzel zijn gedrag die aangeven dat hij blind is. Zo loopt hij een aantal keer ergens tegenaan en tast hij een aantal keer zijn omgeving af. Ook zie je hem vaak met de ogen gesloten uit de Bijbel lezen.

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist dan gekeken. Green Zone
    Een prima actiefilm. Zoals eerder gezegd; lekker actueel. Verder acteert Damon gewoon goed, als altijd. Ik houd daarnaast wel van het militaire sfeertje...

7.5/10

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, weird. Ik had totaal niet in de gaten dat hij blind was. Ik hoorde het dus toen ik op wat forums etc las, maar toen ik daarna de film weer keek, leek het echt totaal niet dat hij blind is... Hoe kan hij in die schiet scene in dat stadje die gasten raken? En die kat dood schieten (op t begin) en dat muisje brood geven etc.?

@ Peter Aragorn,
    Kijk jij 's ochtends films? hmm, best apart:9

Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap ff iets niet, je las op fora dat hij blind was? Nadat je de film gezien had? Of wist je het al toen je de film voor het eerst bekeek?
    En het is wat overdreven wat hij blind kan, maar zijn andere zintuigen zijn natuurlijk wel veel krachtiger geworden. Een muis hoor je natuurlijk lopen in een stil huis en Denzil maakte zelf wat geluid om die kat te lokken. Zelf schiet Denzil pas als andere mensen ook geschoten hebben. Dus hij zou het gehoord kunnen hebben.
    Natuurlijk een sterk verhaal, maar hé, hij wordt tenminste bijgestaan door God. :9

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goede uitleg, zo zag ik het ook. Vond het dan ook een positieve verrassing deze film! Lekker sfeertje ook, sommige decoren leken zo uit Fallout 3 ontsnapt te zijn! Mila Kunis is altijd goed om te zien, wel lullig voor Denzel dat ie dan
    blind
    was ;)

Eindelijk weer eens een goede film van de broertjes Hughes, was toch weer 6 jaar geleden dat ze een film hadden gemaakt(?!)

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    ja, nadat ik de film had gezien. Daarna keek ik weer wat stukjes om ff te kijken of dat echt zo was. Maar het is dan wel super nep (blijft een fucking vette film), want hoe weet hij dan wanneer hij moet schieten als hij die kat lokt bijvoorbeeld? Hmm, raar allemaal. Ik ga nu meteen ff weer wat stukjes kijken:9.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gister Exam gezien, 8 kandidaten worden in een afgesloten ruimte gezet met als enige vraag: zoek de vraag en het antwoord. De winnaar wint een baan voor het leven. Psychologische thriller een beetje in de stijl zoals de eerste Cube, zeer vermakelijk.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wtf! ik typte Exam in bij youtube om een trailer te zien, krijg ik allemaal tieten en vagina's te zien8)

Nog maar eens proberen dan met; Exam trailer :9

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, vanmorgen dus wel... Was al op 7 uur wakker en had niks te doen. Dus ik dacht: ik ga even een filmpje kijken!

Hoezo is dat apart dan?!

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    lol! Deze dus :)

[yt]bkdt2Sygew0[/yt]

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst gekeken, 1 van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Echt een film die heel intellectueel en diep probeert te zijn, maar door teveel gaten in het plot en teveel oninteressante dialogen is er 0,0 spanning.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    En hoe mag die heten?
    Hier hebben we weinig aan :p.

'Ik zag laatst een film met explosies en schieten en pang pang pang echt supervet die moet je gezien hebben'.

;)

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Exam natuurlijk. :+

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    O ok 8).

Meer koffie plz!