@ Dulle , soms mag er ook wel is wat voor jouw gedaan worden he Maar ben hem aan het downen en ben best benieuwd ,mede ook omdat het een Off en Online demo betreft. En dat zei ik gisteren al tegen Emilieu , dan hebben ze er wel vetrouwen in ,want anders doen ze dit niet zo snel !
Volgens mij moet het ook lukken. Heb me daar net geregistreerd, en de code ontvangen. Kan alleen nog niet checken of ie werkt.
Misschien ben ik slecht, maar laat ik voor het gemak maar de warmte de schuld geven: het is moeilijk! Ik wilde eerst wel een filmpje capturen voor de mensen zonder demo, maar ik denk niet dat iemand zin heeft om mij keer op keer dood te zien gaan. Grafische stijl bevalt me zeker wel. Ook leuk hoe die gast wat jij speelt tegen zichzelf zit te mompelen tijdens een vuurgevecht.
ik moet zeggen dat ik ook best aangenaamd verrast bent ! grafische style vind ik echt te gek ! en het is inderdaad best pittig ,maar dat vind ik juist tof ! er zit een heel realistisch rauw sfeertje in. Ik heb ook de MP gespeeld en dat was echt heel erg tof, al wist ik nog niet echt precies wat de bedoeling was maar je kan gelukkig ook filmpies kijken waarin het word uitgelegd. Al met al denk ik toch wel dat ik deze in augustus ga halen. Maar zal hem denk ik pas gaan spelen als ik klaar ben met mafia 2 , of er tussendoor
Ben 'm nu aan het downloaden, maar kreeg wel 'n Spaanse beschrijving Hoop dat ingame Engels is. Ben benieuwd naar de demo! Maar eh, hoe zit het nou hiermee, is dit meer voor co-op? Zoiets las ik wel over deel 1, klopt dat dat het voor SP niet zo interessant is?
DAMN net te laat! als iemand nog een code heeft voor me of een link waar ik hem kan krijgen heel graag
Ik heb via hier gedaan: http://www.gamesradar.com/kandl2demogiveaway Weet niet of je dat hebt geprobeerd.
Gisteravond ook een code ontvangen (XBW bedankt ), vanmiddag gedownload en vanavond eens proberen, ben benieuwd! Als ie bevalt ga ik m pre-orderen, anders koop ik m wel een keer als budgetgame ergens!
Demo is zwaar zwaar relaxt, ik vond deeltje 1 erg tegenvallen maar deze bevalt mij zéér goed. Die dramatische camera werkt geweldig, shootouts zijn veeeel leuker nu. Ik werd echt keihard ge-owned in het begin stukje in restaurant level. Top sfeertje, lekker hard. Toen ik een gast een headshot gaf werd zijn hoofd gecensureerd, aan de ene kant zou je kunnen zeggen dat het jammer is want de game is juist zo extreem qua geweldadige sfeer dat je zoiets zou moeten zien. Maar juist door die style past dat censuur er misschien goed bij. Kopertje denk ik hoor. Ik ga straks die MP missie eens checken. Hoe zit het trouwens met die codes die ze via youtube gingen geven dan?
Loopt het echt zo soepel? http://www.gamersyde.com/stream_kane_lynch_dog_days_single_player_demo_part_1-16199_en.html Lijkt wel 60 frames per seconde.. of de video loopt wat sneller dan normaal.
echt een heerlijke game hoor , gisteren ook weer meerdere potjes MP gespeeld , en het speelt echt heerlijk soepel allemaal. Ik weet nog wel dat ik het 1ste deel bij een vriend had gespeeld, en dat speelde voor geen meter , maar dit is echt een toppertje , en ga hem zeker aanschaffen !