Could be. Maar ik denk het niet though. Hij loopt eigenlijk nooit vast.*En het valt ook op dat het alleen maar in de park creator is. Ik ga trouwens binnenkort proberen om Slappy's uit Skate 2 na te bouwen, maar dan van beton.
Ok, schrap dat maar, er zitten veel te weinig objects in om slappy's na te bouwen. Slappy's bestaat uit superveel vormen die er niet in zitten. En sowieso zal je dan wel weer een tekort aan objecten hebben, omdat dat kutmetertje dan weer vol zit.
Hey, kheb een vraagje, Ik wil nu nog een filmpje naar ea uploaden, maar dat gaat niet, omdat het al volstaat blijkbaar.. Mijn vraag: Hoe verwijder je filmpjes, want ik heb er een paar staan, maar weet niet hoe ze te verwijderen zijn.. Alvast bedankt Wouter
Laat het maar, 't is al opgelost.. Edit: Is er trouwens iemand die een skate team heeft, en nog leden zoekt?? Ik ben zoekende!!
Ik heb vandaag weer eens skate 3 gedaan. Ik heb echt een uberpark gemaakt. Het is niet supergroot, maar dat kan ook niet met de hoeveelheid die je krijgt. Maar hij is wel vet. Morgen zal ik ff wat plaatjes schieten en hem uploaden. Het park heet Vert World. Misschien kunnen we er binnenkort eens in freeskaten online.
Ik zal eens kijken. Moet zeggen dat ik het lang niet heb aangeraakt. Wilde alles nog killen, ging ook wel aardig, maar verloor snel m'n interesse...
Nou jongens, hier is ie: Skullcandy Vert World Spoiler En nog een secret area, kijken wie hem kan vinden: Bookmark Skullcandy Vert World!
Ik zal kijken, maar het is wel een beetje lastige tijd. *Studio Sportzomer* Dat skatepark zag er wel goed uit. Heb dit spel al een tijdje niet meer aangeraakt. Tja, dat krijg je met RDR
je hebt hem mij toen afgeraden om te kopen.. totdat hij budget is. anders was ik online geweest voor je
Ik heb trouwens eindelijk de backflip op de over extension gehaald in mijn park: [yt]s_HHed3OMNE[/yt] @ Kimi: Als ik skate 3 speel doe ik ook alleen nog maar in custom parks skaten of zelf parks maken. De career en de stad is gewoon kut. Die CAP is dan wel weer leuk. Als je er zelf iets leuks van weet te maken ondanks alle grote objecten. En dat is me toch al 2 keer gelukt! Met dit park dan en met die snowboardslope.
Krijg dit spel morgen binnen, helemaal fan van Skate 2 en skaten in het algemeen. Maar wat ik me afvroeg, kan je makkelijk skateparks van anderen downloaden? Aangezien dit in de vorige delen niet kon. Kan je net zoals in Halo bijvoorbeeld gewoon op je xbox naar maps zoeken? En het boeit me niet of deze beter of slechter is, de physics zien er iig ziek uit en ik zal bijna toch alleen maar freeskate en in skateparks gaan skaten.
@ Zero: Ja dat kan heel makkelijk. Het makkelijkste is gewoon opzoeken op internet en dan bookmarken en dan staat ie op je xbox bij je gebookmarkde parks en dan kun je hem zo downloaden.
Ik ben trouwens bezig met XBW HQ 2.0. Een aantal hebben al in mijn 1e versie gespeeld, toen ik nog zowat niets unlocked had, maar nu wordt ie echt de bom. Er zit street, vert en mega in.