[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Over welke gaten in het plot heb je het dan? Met zo'n boute stelling is het ook wel handig om je mening wat verder toe te lichten :)

En oninteressante dialogen? Huh?

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die gaten weet ik zo niet meer. Maar dat is vooral omdat ik die film snel wou vergeten. En ja oninteressante dialogen, wat mede ook kwam door de tergend slechte acteurs. Er gebeuren ook de meest random dingen, ik vond alles erg stijfjes en houterig. Daar komt nog eens bij dat de "twist" op het einde gewoonweg te belachelijk en volkomen oninteressant was. De film is gewoon te geforceerd en neemt zichzelf veel te serieus, ze proberen er een diepgaande thriller van te maken, terwijl het plot nergens op slaat! Ik kan me niet voorstellen dat een beetje filmliefhebber deze film kan waarderen, maar ik ben dan ook benieuwd wat jullie er zo geweldig aan vonden.

Over The Exam gaat het dus ;)

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind dat wel heel erg subjectief, dus ik als filmliefhebber kan deze film zeker waarderen. Er wordt heel goed in geacteerd en de spanning wordt heel goed opgebouwd. Ze proberen geen diepgaande thriller te maken maar een psychologische, ze weten precies hetzelfde sfeertje na te bootsen die je ook in films als Cube & Das Experiment zag: onderhuidse spanning die steeds verder opgebouwd wordt. Vond de plottwist aan het einde ook niet heel gek, ik had het wel een beetje verwacht zelfs..

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe je een klassieker als Das Experiment met deze film kan vergelijken. Maar goed, laat maar weer eens zien hoe erg ervaringen kunnen verschillen.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb nog nooit gehoord dat iemand om 7 uur 's ochtends een film gaat kijken:9 Daarom is dat voor mij apart

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand een leuk filmpje in de aanbieding?
    Actie of Komedie. Liefst net op DVD uit. :)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Net Daybreakers gezien die ik wel goed vond, misschien wat voor jou? Verder heb ik nog Solomon Kane op m'n pc staan, morgen maar is kijken.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb je Green Zone al gezien Hybrid?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. :)
    Zal eens even kijken of Daybreakers wat is.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In de USA is pas de nieuwe DVD-uitgave van de Chinese film Warlords uitgekomen. Goede film.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Toy Story 3D

Pixar, you did it again.
    Helemaal hilarisch, en bij het einde sprongen de tranen in m'n ogen.
    Fantastisch. Zo'n geweldige studio ook.
    De Pixar short aan het begin was niet zo dope, maar wel weer erg origineel.

10/10

Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het short filmpje ook niet zo maar het zag er gewoon super goed uit! Day and Night! En de film is ook ge-wel-dig! Echt dit mogen ze elke keer wel doen!

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zit nu The Ruins op veronica te kijken , begint al lekker ongeloofwaardig zeg. Vriend word neergeschoten, zij vluchten naar die tempel toe en maken zich alleen maar druk over dat ze wel binnen 1/2 dagen terug zijn bij het hotel zodat ze hun vlucht niet missen:emo:

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zijn lovende woorden! Ik zie Toy Story 1 toch wel als een klassieke jeugdfilm, voor mij dan. Hoe verhoudt deel 3 zich tot het origineel? Ik vrees het sequel syndroom, maar dat lijkt hier niet op te gaan.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toy Story 1 en 2 vond ik echt briljant, zovaak gezien als kind. Daarom ook erg benieuwd naar deel 3, al lijkt hij me wel een stuk minder (van wat ik zag qua trailer).

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Op IMDB staat de film extreem hoog. Ja, het is kort na de release, maar zelfs al zou de film een punt dalen (wat nu al moeilijk wordt), dan is de film nog steengoed. Mensen die ik ken die hem gezien hebben vinden hem briljant. Omdat zij als kind de eerste films gezien hebben en het vervolg iets vertelt dat hen nu al gebeurd is.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Keek ook net, een meisje gooide een struikje of wat naar een jongetje. Toen werd het jongetje door zijn eigen volk afgeschoten. Logica 8)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nouja dat zal vast nog wel uitgelegd worden ofzo, wicked bushes:+ Vond het eerder knap dat ze op d'r knieen een stukje struik 20 meter ver kan gooien 8)

@ The Ruins: Ben eruit, het is gewoon 1 grote levende wietplantage!

Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dacht ik ook al, zo van: ''oh, ze schieten hem dood omdat hij op de wietplanten stond''
    Ach, als de film ontzettend kut is geef ik gewoon Cookie de schuld.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dude dat was een van de slechtste horrors ever. Alleen Drag Me To Hell was nog slechter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina