[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Dragon Age: Origins echt een aanrader, super verhaal! Ik vermaak me er zeer goed mee. Heb Dante's Inferno niet gespeeld, dus kan niet echt zegen welke ik nou aanraad. Maar in ieder geval heb je als je DA:eek: koopt een goede game erbij in je collectie :)

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Army of Two 1 & 2, zijn die leuk om singleplayer te doen?

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb alleen 1 gespeeld en de co-op daarvan was alleen leuk omdat ik een met een maat speelde en we de hele tijd geintjes zaten te maken over de game. Singleplayer lijkt me dus echt helemaal geen drol aan.

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké, thanks.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd. enigste keer dat ik AoT uit de kast haalde als ik met iemand kon lopen klote in Coop.

6. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, heb Lost Odyssey ook gespeeld, moet er nog een keer mee verder gaan, en het maakt me eigenlijk niet uit of het turn-based of niet is, DA:eek: is niet turnbased toch, netzoiets als DivII?

Ik heb ook van heel veel mensen gehoord dat als je DI koopt je ook een goeie game hebt in je collecte :+
    Neh, bedankt allebei, andere mensen nog ervaringen met DA:eek: en Dante?

7. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik zoek een leuk spel, voor ongeveer 20 euro, graag een goeie multiplayer en geen japanse fantasy shit:p

8. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Call of Duty MW (2)?
    Battlefield Bad Company (2)?
    Gears of War 2?
    Halo 3?

Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  9. gamerforlive

gamerforlive Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit eraan te denken om m'n xbox te verkopen voor een ps3 want de xbox only games vind ik niet zo leuk, maar waar\hoe moet ik hem dan verkopen internet, tweedehandswinkel?

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Eerst naar die winkel gaan, vragen hoeveel je ervoor krijgt, hem voor die plaats op de Xbazaar of marktplaats zetten.. Als je hem niet via internet wil verkopen zit er denk ik niks anders op dan een winkel of vrienden/familie ;)

Btw, stout! Xbox is beter:+

11. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ok ben van dat idee voor een goeie multiplayer game afgestapt, en zit nu te twijfelen tussen:
    Dragon age origins of Divinity 2, welke moet het worden?:9

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze beide, en ik moet zeggen dat ik de keus erg moeilijk vind :9 ik heb ze beide nog niet uitgespeeld..
    Divinity vind ik veel moeilijker qua quests en waar zal ik nu eens heen gaan, je kan wel lekker je eigen ding doen en als vijanden te hoog zitten ga je eerst ergens anders heen, dat kan bij Dragon Age niet, want daarbij levelen de vijanden met je mee.

Dragon Age heeft een lineair pad, je kan wel kiezen welk deel van het verhaal je eerst gaat doen, maar als je dat hebt gekozen heb je niet zoveel keus meer welke kant je op wilt. Ook heeft DA een party, dus als je niet van hectische gevechten houd: Niet doen, ik word soms echt gek van aah nu is die bijna dood maar die ook en arrgh :9

Dus als je een beetje zelf rond wil kutten en een vrij grote wereld lekker in je uppie wil verkennen: Divinity 2
    Als je een beetje adventure/hacknslash(met tactics)/RPG wil en gewoon lekker een pad kan volgen: Dragon Age

Of je koopt ze allebei,ook leuk :p

Oh ik moet er nog wel even bij zeggen, ik denk dat je bij Div2 meer het idee hebt van blije fantasy shit, want dat is een wat kleuriger wereld. Dragon Age is over het algemeen een wat donkerder sfeer ;)

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou ook voor Divinity 2 gaan. Dragon Age: Origins is enorm overrated, dat spel kent geen hoogtepunten. Gewoon een degelijk spel.
    Divinity 2 is een spel met fouten en bepaalde aspecten van het spel kunnen zo veel beter, maar daar tegenover staat wel een origineel en vrij uniek rollenspel. Zo vind je ze niet meer op de Xbxo 360.

Als je van voorgekauwde onzin houdt, speel Dragon Age, als je graag zelf op onderzoek uit gaat, speel Divinity 2. Het spel is wel moeilijk, dus kijk er niet van op dat je het spel opnieuw start nadat je het volledig begrijpt.

14. Wimpie100

Wimpie100 Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Games in bezit: Rdr, alan wake, AC 2, BFBC2, COD 4 en 6, Forza
    Budget: € genoeg :+
    Genre: Alles behalve sport en Fantasy
    Live ja/nee: Ja

Ik zoek nog wat leuke games voor de vakantie

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Blur of DiRT2 qua racegames

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Mirror's Edge
    Saint's Row 2
    The Orange Box
    Burnout Paradise
    Bioshock 1/2
    Bully
    Far cry 2
    Batman: Arkham Asylum

18. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Die zou ik vooral aanraden, ze zijn voor bijna niks te koop. Let wel op dat als je Burnout koopt je dan wel die Burnout 'Ultimate' oid pack hebt, zo heb je ook ongeveer alle DLC (behalve dat eiland).

En moet hier trouwens geen nieuw deel van?:+

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog bedankt voor de reacties! Ik zal me eens gaan verdiepen in de genoemde games om te kijken of het me wat lijkt.

20. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag CoD WaW aanschaffen, weet iemand hier nog een goedkope site voor?

Alvast thnx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina