Ik heb een africaans team gemaakt. Voor namelijk spelers uit ivoorkust. Het team heeft geen rating van 90 maar volgens mij 83 maar speelt echt heerlijk. En een 100% Chemistry. Dit is mijn opstelling: http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#kwTARZ9x9EeZ Heb zelf nog 400.000 coins. Die zijn voor de trade.Maar dit speelt echt heerlijk.
Wie denken jullie dat er na de wedstrijd van vandaag NL - Bra In Form komt ? ik zelf denk sneijder, want hij speelde erg goed ( het goal kwam ook van hem vind ik zelf )
Naja 1 van die 2 moet het wel worden denk.. Of misschien stekelenburg! Die redding op de inzet van Kaka was abnormaal! Maarja, heb als PSV-er toch liever ooijer in het Team van de week
Als je is een keer 400.000 over hebt... Zou ik dit team maken. Torres - Voronin ---- Gerrard Aquilani - Rodriguez ---- Mascherano Aurelio - Skrtel - Carragher - Johnson ---- Reina Het is liverpool.... ze spelen bij mij heel chill en vooral torres is een beest
Kuyt is geniaal in het echt, Voronin gewoon een grote faal. Die quote was van het EA forum, geniale quote.
spelers is er een verschil van de inhoud van depakjes van bijv. de pakjes van 7500? zitten er bijv. in het pakje met als plaatje rooney betere dan in het pakje van ronaldinho ofzo iets??
Ik denk dat het misschien is van je hebt 10pakjes ofzo en in eentje zit iets goeds en de rest bijna niks ofzo, en dat het gewoon een kwestie is van gokken...
jep had bastos IF verkocht hem helaas maar voor 50.000 kocht daar weer pakjes van en daar zat niks goeds in ben op zoek naar robben 90 maar ik heb het met die pakjes opgegeven