Mini Ninja's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 19 jan 2009.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Mini Ninjas is een nieuwe game van Eidos die 11 september zal uitkomen. Nu heeft Eidos bekend gemaakt dat er een demo zal verschijnen voor de PS3, Xbox 360 en de PC. De demo voor de Xbox en de PC verschijnen 19 augustus en de PS3 bezitters moeten een dag langer wachten want de demo verschijnt op 20 augustus. De demo van de PC is ook vanaf woensdag af te halen bij de Square-Enix stand bij de GamesCom.
    Hier nog een gameplay trailer.

2. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Demo: MINI NINJAS
    Content: MINI NINJAS™ DEMO
    Price: Free
    Availability: Not available in Japan
    Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) CARTOON VIOLENCE,CRUDE HUMOR] Download the the DEMO now! Join Hiro, the smallest hero on the biggest adventure, as he embarks on an epic and electrifying quest to restore harmony to a world on the brink of chaos. Use your skills and mighty Ninja training to battle a magical army of evil Samurai. Harness the power of your Kuji magic and utilise the special skills of your Mini Ninja friends as you travel through a perilous world to reach the final confrontation with the Evil Samurai Warlord in his Fortress of Doom. Play as Hiro and five other Mini Ninjas - all with unique skills and fighting styles.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice! Gelijk downloaden. :)

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Net even gespeeld. Speelt wel aardig maar meer ook niet. Grafisch is het ook niet al te best.

Absoluut geen must-have in ieder geval. Jammer. Als ze het flink hadden opgepoetst of gewoon een toffer design/stijltje etc hadden gebruikt, en een interressantere wereld en verhaal hadden neergezet, had het misschien iets kunnen worden.

Als je dan toch een ninja-game wilt, dan denk ik dat je beter af bent met de Naruto games, of natuurlijk Ninja Gaiden Black/2.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vond hem ook niet echt boeiend, grafisch erg zwak en niet echt bijzonder. IO had beter hun tijd aan Hitman kunnen besteden!

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    GC 09: Stealth Morphing Gameplay
    [GT]54678[/GT]

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de demo juist verassend leuk, het lijkt in het begin alsof er niks speciaals aan is. Gewoon een simpele platformer. Maar al gauw merk je dat je genoeg leuke dingen hebt.

Door op de rechter analoge stick te drukken, gebruik je dat eet-kommetje(waarmee je ook vaart in water) als hoed, en als je dan bukkend loopt...dan kunnen boogschieters je niet raken. Zo kom
    je dus gemakkelijk over die brug waar al die boogschietertjes staan.

Verder kun je door het gras sneaken en word je niet gezien en kun je sneaky aanvallen plegen. Je kunt met spells in alle beesten in je omgeving veranderen en dan rondlopen en de vijand ermee afleiden. Je kunt caltrops op de grond plaatsen...lekker pijnlijk voor de vijand als ze erin lopen. Je krijgt allerlei nieuwe moves. En zo kan ik nog we even doorgaan.

Grafisch juist erg leuk, niet super simpel maar ook weer niet super geavanceerd. Gewoon voldoende. Wanneer je de demo uitspeelt zie je wat je allemaal nog te wachten staat. Verschillende speelbare characters Tenchu-achtige levels, gewoon echt een vette adventure/platformer.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar sluit ik me bij aan, de demo heeft mij aangenaam verrast. Ik hield het al vanaf het begin in de gaten, en ik ga hem denk ik maar bestellen bij Gamehubs. Leuke game, leuke, kleurijke graphics. Helemaal goed dus. ;)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Exacto!!!! :)

Ik vind het knap hoor, een game die voor zowel volwassenen als kinderen leuk is. Ik heb mij zeer vermaakt met de demo, en zeker wel 3x uitgespeeld. Eerst 2x op normal en toen hard. De levels die je in het eindfilmpje ziet,lijken me erg tof
    en ik denk ook inderdaad dat dit een kopertje word.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net de demo op de PC gespeeld (xbox is kapot), en ik vind hem echt super tof!!

Sluit me bij BigKabuto en Daz aan :)

Ga hem zeer waarschijnlijk bestellen bij Gamehubs :)

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had gister ook de demo gespeeld op de ps3. Moet zeggen dat het verassend leuk is! sfeertje, muziek en gameplay. Misschien dat ik deze ooit wel is ga halen.

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ben aan het twijfelen of ik deze zou halen, of dat ik I-ninja nog eens koop. Geweldige game was dat :)

Ben alleen bang dat het er niet zo goed uitziet als ik hem op mij 360 speel....

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]55306[/gt]

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Launch trailer is dus gewoon het eindfilmpje van de demo...ah jammer,ah well.
    Ik ga em uiteindelijk toch halen :)

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    voor mensen die hem gaan halen bij dimplus postorder hebben ze hem binnen

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens IGN had deze 8 september uit moeten komen...waar blijft hun review dan?

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Nog niemand die de game heeft gespeeld/gekocht?

Ik heb hem gister binnen gekregen van gamehubs. Zal vanavond eens kijken of het zo leuk blijft als de demo.

18. denv

denv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds de release (zavvi had hem 1 of 2 dagen voor 18 pond, was er net op tijd bij)

Erg leuke game. Enige nadelen zijn dat er zo weinig variatie in vijanden is en dat de game nogal kort/makkelijk is. Maar verder erg leuke game. Ik ben hem nu voor de tweede keer aan het spelen.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb de game ook aangeschaft, ben er erg over te spreken. Echt een game waar je lekker achter over gaat leunen in je stoel en rustig aan kunt spelen. Ben nog niet zo ver maar van wat ik heb gespeeld bevalt het mij wel, de kleurrijke omgeving is ook mooi.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga zo de game mee beginnen zit nog even te twijfelen tussen normal en hard mode, is hard echt zo moeilijk of valt het mee?

Deel Deze Pagina