Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de singleplayer:)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Me too. Vooral wat meer van het verhaal, dus cutscenes enzo.
    Vette trailer, extended, zou welkom zijn.
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    zoals ik in mijn post aan gaaf koop ik hem ook wel want ik heb er wel het vertrouwen in dat hij leuk word maar ik hoop toch stiekem op een retegoede multiplayer.
     
  4. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ben zo benieuwd naar de demo.. kan echt niet wachten
     
  5. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk weer een oorlog in afganistan, net zoals cod 4. dat van MW2 (in amerika) vond ik maar tegen vallen.

    daarnaast ziet de trailer (\o/Apache!) er vet uit. Waarschijnlijk ook wel een goede MP. zolang het maar weer een beetje zoals deze tijd is en niet in de toekomst
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vergeet de woestijnlevels van COD 2 niet he met de Britten. ;)
    Die waren echt heilig en op Veteran niets in vergelijking met die missies van de Russen ervoor, of de Amerikanen erna. 8)
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat bekend voor de beta op x360?
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    laaste nieuws was dat hij WEER was uitgesteld.

    De bèta voor Medal of Honor ging normaal starten op 21 juni, maar toen kwam het nieuws dat hij een weekje werd uitgesteld. Nu moeten we met spijt in het hart meedelen dat de bèta-versie van Medal of Honor opnieuw vertraging oploopt. De bèta's voor de PC en PS3 zijn wel gestart op de originele startdatum, dus het zijn enkel de Xbox 360-bezitters die nog een tijdje moeten wachten. DICE stuurde onderstaande boodschap de wereld in.

    "As for the Xbox 360 version of the beta, we are delayed and we apologize. To the Xbox 360 community, we say thank you for your continued patience. We are working to fix the issues that have caused this delay and, like you, we’re eager to get the game up and running at quality. As soon as we do, you’ll be the first to know. We can’t wait to hear your response to the game – feedback which will also certainly help ensure the game exceeds expectations when we ship this Fall. When the Medal of Honor beta does arrive on the Xbox 360, it will be open to Xbox 360 players who’ve pre-ordered the game and we will extend the beta to ensure all players have ample time to play and provide feedback for the final product. So stay tuned for an update. We hope to bring you some good news soon."
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg raar hoor hoe die demo uitgesteld blijft worden, wtf man? Ach, de verhalen die ik er ook over hoor is dat het weinig speciaals is, eigenlijk zelfs tegenvalt.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat zou niet best zijn na Airborne en uitspraken van EA. :emo:
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de beta af en toe op de PS3. Maar ik heb het nu toch echt wel gehad met woestijn/taliban FPS. Ik ben toe aan wat nieuws.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    We kunnen moeilijk 100 jaar de toekomst in en The First Contact War gaan uitvechten met de Turians. :+
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Mass Effect much?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waarom kan dat niet? Je ziet aan Halo, Gears, Killzone, Resistance dat shooters met wat meer fantasie of scifi erin het ook prima doen. Laat het pure realisme lekker aan RSV en GR over en verzin iets fantastisc wat we nog nooit gezien hebben :) Nu zijn er 3 of 4 AAA shooters die enorm op elkaar lijken en dat is gewoon jammer.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zit wat in, maar als je al niet veel nieuwe dingen kan verzinnen voor een shooter die zich in het heden afspeelt, waarom dan wel in de toekomst? Kun je misschien allerlei gadgets invoeren, maar vind dat gewoon allemaal niet passen bij bijvoorbeeld COD of MOH. ;)
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel dat ik na mw1 en 2, etc. Nu niet weer zo'n fps ga kopen. Ik ben het nu net zo zat als mensen wo2 games beu waren. Dus ik snap je punt niet.
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    er moeten gewoon oermannen games komen !
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Er moeten gewoon eens originele FPS komen waar geen monsters inzitten of waar de Amerikanen/Britten tegen Arabieren/Russen vechten. Waarom verzint niemand gewoon een toffe FPS waar bijvoorbeeld een stad als Barcelona, Londen, Rome, Amsterdam of weet ik veel wat voor een Europees stad/land wordt aangevallen door een Europees (Of zo nodig iets anders, zolang het maar niet Amerikanen/Britten/Arabieren/Russen zijn) land. Lijkt me awesome om een fictieve oorlog mee te beleven in Europa in een FPS.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    I agree 100%

    Of gewoon bijvoorbeeld een totaal fictief land, gewoon geen europa,amerika of wat dan ook. Gewoon volledig fantasie, met een prima verhaal, interessante characters, goeie sfeer, toffe omgevingen. Zoals...Halo bijv, maar dan dus geen aliens :)
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Meeste FPS game developers komen uit Amerika en tja die hebben toch altijd wel eigendunk van: Amerika zal de wereld wel weer eens redden want wij kunnen alles!
    Dat soort crap is ongeveer iedere game.

    Als iemand zoiets zou maken als wat jij beschrijft dan zou dat nog best succesvol worden denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina