Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan denk ik eerder dat de verkoper problemen heeft gehad met de RROD en deze zelf heeft geprobeerd om te fixen.
    De X-Clamp methode is maar een tijdelijke oplossing !

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, bans zijn niet instant.

3. liljizzle

liljizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks! zal het in de gate houden maar ga er even mee door, vond het een goede deal (geruild voor een psp). Laatste vraag: Mocht hij omgebouwd zijn maar ik speel alleen originele spellen... Kan ik dan wel gebanned worden?

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als hij de Xbox wel gebruikt heeft voor gedownloade spellen, vaak banned Microsoft veel mensen in een keer na een tijdje gegevens verzameld te hebben.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    echt heel gevaarlijk!

Niet alleen kan je een ban krijgen, maar dan worden ook je save-games corrupted volgens mij.
    Terug met dat ding of misschien dat je xbox kan bellen of zij iets kunnen zien aan t serie nummer.

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf het vermoeden dat de verkoper de Xbox360 zelf al via Marktplaats heeft gekocht en toen bij een RROD heeft ontdekte dat hij geen garantie meer heeft.
    Nu heeft hij zelf geprobeerd om de Xbox360 te maken.

Heb al een paar gezegd dat dit maar een tijdelijke oplossing is en aan geraden om dat ding terug te brengen.

7. liljizzle

liljizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz toch maar doen dan. iedereen bedankt in ieder geval.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is wel het beste.
    Als je nu een RROD krijgt dan ben je niet alleen jouw PS kwijt maar de Xbox360 kan je dan ook in de prullenbak gooien.

Voor € 149 heb je een nieuwe Xbox360 met 3 jaar garantie.
    Zal er niet raar van opkijken dat de prijzen met de release van de "slim" nog verder zullen dalen.

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat met die corrupte savegames is volgens mij niet meer sinds de memory update een paar maanden geleden, hebben ze problemen mee gekregen dacht ik.

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen HDD installs zijn weer mogelijk, savegames zijn nog steeds niet te gebruiken op een andere Xbox (dus nog wel op de gebande console).

11. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister heb ik een xbox 360 elite. Ik heb alleen nog een vraagje. Als ik me bij live aanmeld en een acc aanmaak, krijg ik dan 1 maand gratis gold?

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal goed !

13. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets voor je avatar koopt (een shirt ofzo), is het dan voor alle accounts of alleen voor de account van aaschaf?

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk is dit een bekende weg(domme) vraag maar.

Heb een paar uurtjes zitten spelen op de xbox 360. Ik heb hem uitgezet omdat ik het toch wel warm vond. Dus ik heb hem even helemaal losgekoppeld, disc eruit en aan de onderkant gevoeld, en daar was hij gloeiend heet , zo heet zelfs dat ik hem niet kon vastpakken? Kan dat kwaad of niet?

De xbox 360 ligt. De kamer is redelijk warm vanwege de hitte, ventilator staat al sinds 09:00 aan, rolgordijn is al een week dicht, raam staat al een week open . Bedankt

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    1x kan dat geen kwaad maar op den duur kan het wel failure veroorzaken, doordat bijv. de soldeerverbindingen smelten als het echt te erg wordt.

Trouwens, laat je raam overdag dicht, er komt dan toch alleen maar warme lucht naar binnen. En 's nachts wagenwijd open zetten.

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet een gewoon raam maar een kantelraam :) . Er zitten horen ervoor om te zorgen dat er geen muggen komen. Maar het waait wel door omdat aan de andere kant van de gang ook alle ramen openstaan. Bedankt voor je antwoord :)

17. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem.
    Ik heb sinds 1 maand geleden een actie gekocht voor xbox live dat je maar 1 euro hoefde te betalen. Ik heb de betaling gedaan via creditcard. Nu is die maandje voorbij dus ik dacht ik heb geen xbox gold meer en tot verbazing kijk log ik in op me account en staat er nogsteeds xbox live gold dus ik dacht er is iets mis. En dat was het ook want nu heeft microsoft automatisch de xbox live verlengt voor een maandje voor 7 euro ! Ik wil niet dat dit nog een keer gebeurd hoe kan ik dit snel oplossen.
    bij me Lidmaatschapsniveau staat ook: Automatisch vernieuwen: INGESCHAKELD.

Ik neem aan dat dat is dat het automatisch elke maand vernieuwd word?
    Hoe kan ik dat uitschakelen of de creditcard nummer verwijderen????

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bellen met de helpdesk

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    http://majornelson.com/archive/2009/07/29/how-to-turn-off-xbox-live-account-auto-renewal.aspx

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Koop daarna een jaar Live online voor ongeveer €34

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina