[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Zoiets zei ik ook. :cool::+
     
  2. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    thx iedereen die heeft gereageerd :)
     
  3. SysanApse

    SysanApse Guest

    :) :b:
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En wupsakee, nu met een andere PUG even gekilled, 2e try neer. Blijkt dat een altguild van Ensidia/Loot FTW op alliancekant op server zitten. Net ook 9/12 HC in ICC10 gedaan om iemand LK achievement te boosten (2.5k goud voor iedereen ^^) en morgen ICC25 HC. Gasten zijn echt te goed gegeared op hun alts :+

    http://www.wowhead.com/item=53125
    Gewonnen op de paladin, vorige week ook shadow's edge en wat andere leuke dingen. M'n main wordt nu outgeared door 2 van m'n alts met meer geluk 8)

    Volgende week Halion HC10man proberen :)
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Pew Pew, nieuwe mount:

    [​IMG]
     
  6. SysanApse

    SysanApse Guest

    Netjes. :thumbs:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Inderdaad. Vind hem erg mooi. :thumbs:

    Hier baal ik echt van: Gisteren een group gehad. Ze hadde 3/4 down in 10 RS. Ik loop met die group naar binnen, word saved en vervolgend gebeurt er geen reet. Mijn geduld raakte op, ook omdat er penalty's waren bij Uru - Gha.
    Anyway: Later weer diezelfde group gedaan, maar die kreeg een wipe op de eindbaas omdat een tank niet luisterde. Toen trok ik het ook niet meer.

    Worden jullie ook wel eens door de meest onbenullige dingen saved op een raid, dungeon of instance? :eek::'-(

    Edit: Vraagje: Stel dat ik nu zou overstappen naar Horde met mijn main. Wat veranderd er allemaal qua factions, quests en dergelijke? Sommige gebieden in Outland en Northrend, hebben meer quests voor Horde dan Alliance. Raak ik dan mijn Loremaster daar ook kwijt? En hoe zit het met de rest van de veranderingen? Zou dat wel willen weten. Heel misschien zet ik mijn main over naar Horde en bewaar ik mijn andere chars voor Alliance.

    Weet ook niet wat de echte plus- en minpunten zijn van zo'n overstap.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2010
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kijk hier even. Voor mij zouden de enige pluspunten waarschijnlijk betere guilds of vrienden die een andere faction spelen zijn.

    Gister zelf een Icecrown 25 PUG georganiseerd. De eerste quarter gecleared, daarna viel de groep uit elkaar. Geen loot (Bryntoll) voor mij. Vandaag Icecrown 10 PUG begonnen. Ook weer de eerste quarter gecleared, we wouden wel Gunship op Heroic proberen maar dat lukte niet (ik sprong recht in die Dwarf aan de overkant en daarna sprong de tank mis). Dus gewoon op Normal verder gegaan. Na Deathbringer had niemand nog echt zin om verdder te gaan. Ook deze keer weer geen loot voor mij. Wel eindelijk revered met AV geworden dus ik heb een nieuwe ring. :) Zit nu ook weer op 29 Emblems of Frost. Welk item zou ik als volgende veranderen? (Armory). Twijfel tussen belt, trinket of legs.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Bedankt voor die link.

    Heb alles gelezen, maar er is toch nog een vraagje die niet in de lijst stond:

    Hoe zit het met heirloom items? Ik heb bijvoorbeeld nu een priest van level 10 met heirlooms, maar die komen van mijn main DK. Ook op mijn DK heb ik in de kluis nog andere heirlooms zitten. Hoe zit het daar dan allemaal mee? Heeft er bijvoorbeeld iemand al een faction chance gedaan? :eek:
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tip 1: 4 items zonder enchants. Als ik al een PUG organiseer is het eerste waar ik naar kijk de enchants en gems. Daar kun je aan zien of iemand z'n best doet om het maximale eruit te halen of niet. Daarna pas achievement en asskissing ;)

    En belt trouwens.
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet wat gear zien te verzamelen om wat te kunnen raiden later. Zit pas op 2.6k GS en heb nog alles van Quests atm. Enige currency waar ik voor moet sparen ? Een speciale set items ofzo ?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Iemand? Ging over The Faction Change.

    Daar wil ik nog bijzetten hoe het zit met de Loremaster achievements.
    Heb namelijk Loremaster voor Outland en Northrend en dat wil ik graag zo houden.

    Hoor graag van iemand die al eens een FC heeft gedaan. :eek:
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ga je een Faction change op je eigen server doen? Dan maken die Heirloom items niet uit. Die kan je op de server naar je Horde én Alliance characters sturen :).

    Wat betreft je loremaster achievements. Ik heb ook een FC gedaan met mijn shammy (van alliance naar horde). Ik heb om als voorbeeld te noemen in Storm Peaks alle quests gedaan, en dus ook de bijbehorende achievement gekregen. Na de FC, heb ik de achievement behouden, maar ben wel de Alliance quests kwijt geraakt. En moet dus de horde quests opnieuw doen.

    Bij mij ziet het er dan zo uit.
    [​IMG]

    Voordat ik de FC heb gedaan, de 1500 quest achievement behaald, maar vanwege de vele Alliance quests die ik toen gedaan heb, ben ik nu dus dik 600 quests kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Mooi dat je die heirlooms kunt behouden.

    Wist ook helemaal niet dat je heirlooms naar je Horde chars kunt sturen op je realm als je zelf Alliance bent.

    Dat van die Loremaster is dan wel weer jammer. Ik hoop echt geen 500 quests ofzo opnieuw te moeten doen. Zit namelijk al boven de 2600 als je daily's niet meerekend. Zou vet balen zijn als je er een hoop overnieuw moet doen, ook al heb je de achievements voor een bepaald gebied. Wil namelijk nog wel een keer The Seeker titel halen en Loremaster zelf natuurlijk. ;)

    Dat met die Heirlooms zal ik onthouden als ik weer een nieuwe char zou aanmaken. Heb nu een level 10 priest, maar die kan ik net zo goed met heirlooms en al overzetten.

    Eventueel kan ik dus zelf bepalen hoe vaak ik mijn heirlooms van Alliance naar Horde stuur en andersom?

    Edit: Op je foto heb je wel een behoorlijke terugval in quests zeg. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2010
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Je kan ze zo vaak mailen naar andere characters hoe vaak jij dat wilt doen. Dat maakt niets uit. Ik log altijd uit in een Inn, puur om de items naar mijn horde priest te sturen, dan weer naar mijn ally mage.

    En ja, heb idd een flinke terugval in quests gekregen. Hier stond ik ook wel van te kijken :) Maar goed, de achievements heb ik behouden en vind dat dan net iets belangrijker ;)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Poeh, dan moet ik toch echt wel even nadenken voor ik het doe.

    Die seeker titel is natuurlijk wel vet, maar om dan weet ik hoeveel quest overnieuw te moeten doen zie ik niet echt zitten.

    Of doe jij ze op den duur ook overnieuw? :eek:

    Dat van die Heirlooms is wel vet. Dank je daarvoor.
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Of ik ze allemaal opnieuw ga doen weet ik niet. Zit er wel aan te denken om voor de loremaster achievement te gaan, maar om nu in de zomer dik 2100 quests te gaan doen... Nee, dat zie ik nog niet echt zitten :D

    Maar de gedachte is iig wel aanwezig.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik was iig sommige progress kwijt. Paladin ging van Alliance naar Horde en had ineens nog maar 50 Qs gedaan in Azeroth. Zullen we alle Qs zijn die ik voor 'gele' facties had gedaan. Sommige andere progress was ook weg of klopte niet meer. Reputatie blijft ongeveer gelijk maar klopte ook niet helemaal meer. Denk dat het nog een beetje gebugged is.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Vreemd, want de service is er al wel een tijdje. Je zou zeggen dat het dan wel werkt. Afgelopen week waren er rond de servers problemen, maar dit is ook iets waar Blizzard best wel aandacht aan mag besteden. Je betaald er wel 25 euro voor. ;)

    Dat van die Heirlooms ga ik zeker een keer gebruik maken. Als ik het eerder geweten had, dan had ik geen Alliance Priest, maar een Blood Elf Horde aangemaakt. Niet heel veel zin om die van level 10 nu om te zetten voor 25 euro.

    Wellicht dat ik nog een blood elf aanmaak met die andere heirlooms die ik heb. Vind het wel jammer dat zij geen warriors kunnen zijn, terwijl bijvoorbeeld de Dreanei Warriors, Paladin en DK kunnen zijn. Dat laatste kunnen de Blood Elves ook, maar toch.
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Om een character te levelen naar lvl 10 heb je niet eens 1,5 uur van je tijd nodig. Met heirlooms vlieg je helemaal door je levels heen ;)

    Delete die character gewoon en start opnieuw. Zoveel werk is dat niet :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina