heb vraagje : als ik online wil gaan komt erop dat ik te jong ben ; is er een mogelijkheid mijn leeftijd te veranderen ?
Helaas niet, enige optie is wachten totdat je op je gamertag 16 bent. Hele irritante maatregel dat op (bijna?) alle spellen van EA in werking is. Als je toch online wilt spelen kun je een tweede gamertag aanmaken met een e-mailadres waarin je 16 (liefst 18 ) jaar of ouder bent. Als het goed is krijg je 3x een maand Gold-lidmaatschap gratis en als je dus maar 1 of 2 accounts hebt aangemaakt kun je met een derde nog online spelen... Anders zul je Gold apart moeten kopen. Maar dat betekent dus dat het niet mogelijk is om op je 'main'-gamertag online te spelen... Helaas!
heb gevonden hoe het wel lukt : ik verander mijn windows live id naar die van mijn vader die op geboorte datum xx/xx/1971 dus ... dan ben ik in de 40 jaar maar wanneer ik dit probeer komt er op het laatste (dus wanneer ik change windows live id druk ) op can't connect to xbox live try again later , wtf ? hoe komt dit ? ( mijn xboxlive werkt perfect
Ik weet niet zeker hoe dit komt, wel weet ik dat dat trucje niet werkt. Heb ik zelf ook geprobeerd, maar je xbox houd nog steeds je leeftijd van je eerst opgegeven geboortedatum bij. Instelling in je windows live-id veranderen werkt niet en het veranderen van je windows live-id ook niet. Wat ik trouwens niet heb geprobeerd is het veranderen van je interne klok. Misschien dat je xbox je dan als 18+ erkent?
de tijd wordt altijd automatisch met internet tijd gesynchroniseerd op xboxlive. misschien dat het offline wel zou lukken, maar dan heb je er nog weinig aan
dus met andere woorden : ik kan dit jaar niet meer op fifa 10 world cup.... online ? shiiit dan breek ik dat spel!!