Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik aanvankelijk ook maar er kan echt alleen maar stroom door die USB heen:mad:
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De PC herkent hem wel als Play & Charge kit, in ieder geval wel op Windows 7. Maar microsoft heeft hem gewoon bewust onklaar gemaakt.
     
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Normaal gesproken krijg je alleen de shell thuis en mag je het zelf gaan doen.
     
  5. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel als ik een gemodde controller via zijn site bestel.
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hmms... Ik heb dus 2 controllers, waarvan ik er eentje gesloopt had omdat ik weer eens niet kon winnen.... De rechter Thumbstick was lam (als ik de controller ook maar iets schuin hield viel de thumbstick die richting op :+). Maar ik wou dus net die controller pakken en nu is tot mijn grote verbazing de thumbstick weer helemaal normaal? Iemand enig idee hoe dit kan komen?

    Niet dat ik het erg vind hoor, maar vind het toch wel raar :9.
     
  7. Je kan de orginele onderdelen erbij krijgen. Normaal gesproken wordt alleen de gemodde controller opgestuurd.
     
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet wel even zeggen dat die XCM shells niet echt geweldig zijn. ik heb zelf die pianolak met alle knoppen verlicht. het soldeerwerk is echt appeltje eitje, drie draadjes op de juiste plek en je lampjes werken. alleen de ABXY knoppen zijn niet zo goed. bij mij blijft de Y inmiddels vaak hangen.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat komt omdat de shell dan lichtelijk naar binnen is verbogen, je kunt het makkelijk oplossen door het gaatje van de Y een beetje uit te schuren en de knop(pen) zelf schoonmaken.
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    pff mn zwarte controller heeft kuren, de A en B buttons blijven soms hangen.. misschien maar eens uit elkaar slopen en ff goed schoonmaken :p
     
  11. Heb je een T8 security schroevendraaier? Anders passen sommige platte schroevendraaiers ook.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik gebruik sinds kort weer gewoon oplaadbare batterijen, jezus wat een verschil zeg.

    Met 2x de 2700 GPs gaat iet gewoon niet leeg! Heb ze er vorige week woensdag in gedaan en nog doen ze het :lol: Normaal doe ik er 1-2 dagen mee. M'n play&charge snoer & pack gaat mooi bij het vuil :+

    [​IMG]
     
  13. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
  14. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het probleem dat als me controller geconnect is aan de xbox 360 dat de controller ineens unconnected is en ik heb niet weer kan connecten(ik doe het wel op de goede manier) Kent iemand dit probleem of wie kan helpen?

    Zou ik hierbij terug naar de winkel moeten gaan , ik heb de arcade net gekocht(oude stuk)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Misschien is je controller defect, batterij op?


    Misschien iets voor de startpost:



    Een Xbox 360 draadloze controller aansluiten op uw Xbox 360-spelcomputer

    Zorg ervoor dat de Xbox 360 draadloze controller en de Xbox 360-spelcomputer zijn ingeschakeld.
    Druk op de connect knop op de spelcomputer.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Druk op de connect knop op de controller.
    [​IMG]

    De groene lampjes rond de Xbox Guide-knop op de controller en de Ring of Light op de spelcomputer zullen ronddraaien en knipperen als de controller verbinding maakt met de spelcomputer. Zodra de controller is verbonden, zal er één groen lampje branden op de controller en de spelcomputer om aan te geven met welk kwadrant de controller verbonden is.

    [​IMG]
    [​IMG]

     
  18. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb iets heel raars met mijn draadloze controller. De laatste tijd valt hij bij een spel heel soms uit. (hooguit 1x per uur) Maar bij de multiplayer van Gears of War 2 valt hij altijd alleen maar uit, kan nog geen 3 seconden aan staan. Eerst deed de controller het wel gewoon goed bij Gears of War 2 multiplayer. (En nee, het ligt niet aan de batterijen;))

    Het lijkt mij niet dat het aan de console ligt. Want ik heb thuis 2 consoles staan en bij beide heb ik dat probleem.

    Weten jullie misschien hoe dit kan komen? En wat ik er aan zou kunnen doen?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    controller defect? andere batterijen geprobeerd?
     
  20. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb inderdaad andere (goede) batterijen geprobeerd. Zelf denk ik ook dat de controller defect is. Zou wel snel zijn trouwens, heb hem helemaal nog niet zo vaak gebruikt...

    Ik ga denk ik maar eens binnenkort naar microsoft bellen. En dan vragen of er oplossing is. En als er geen oplossing is vragen of ze een nieuwe controller willen geven of de mijne willen maken.
     

Deel Deze Pagina